- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- ASUS routerek
- Milyen routert?
- PHP programozás
- Apple TV+
Új hozzászólás Aktív témák
-
Landsmann
addikt
Az a helyzet, hogy a szolgáltató erről nem tehet. A szerviz a hibás. Sok fb bejegyzést lehet olvasni a szolgáltatók oldalán, ahol az ügyfelek panaszkodnak, hogy a hibás készüléket hibátlnnak minősíti a szerviz. Megtehetik, mivel egész Európában ők szervizelnek egyes márkákat. Tehát még scak lehetőség sincs rá, hogy más szervizbe juttassa el az ember. Nekem is visszaküldték a modemet, hogy ibátlan, közben meg használhatatlan. A fogyasztóvédőkkel is futottam egy kört. Most ott tartok, hogy lesz egy számítástechnikai üzlet+szerviz által kiadott "szakvélemény" hogy az eszköz rendeltetésszerű használatra alkalmatlan. Annyiban könnyebb helyzetben vagyok, hogy nekem szavatosság van rá, így a vásárlás helyén én kérhetem a cserét. Ezzel a szakvéleménnyel és az összes edigi dokumenttel, valamint a fogyasztóvédők levelével szépen beballagok szombaton az üzletbe ahol vettem és kérem a cserét, vagy a vételár visszafizetését. Ha a hiba fennáll mikor leadod a szolgáltatónál, akkor kérd meg őket, hogy vezessék rá a papírra, hogy ők maguk is megygőződtek arról, hogy a készülék hibás. MIvel így már nem csak Te állítod, hogy rossz, talán érdemben foglalkoznak a készülékkel.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- iPad topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Ukrajnai háború
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Amazon Fire TV stick/box
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen