Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tasunkó

    senior tag

    válasz zizidor #12 üzenetére

    A tanulás alig tér el a magolástól, egyébként meg nagyrészt magolással lehet előrejutni az iskolarendszerben, a magolás egy tökéletes módszer. Viszont a tudás megszerzése meg a nyomozás, kutatás, összefüggések keresése, lényegében egy krimihez hasonlít, amit szinte lehetetlen elfelejteni, eléggé különbözik a tanulástól is. Bár vannak átfedések és hasznos tud lenni ha bizonyos dolgokat ügyesen megtanítanak, de például az iskola erről az útról nagyon hamar letér.
    Filozófiai értelemben lehethogy aki ténylegesen elér, elkövet valamit, legyen az egy madáretető, vagy a húr-elmélet, a tanulását sosem veszi hozzá igénybe, esetleg a tanulás során előbukkanó következtetéseit, ami az illető gondolkodásával függ össze, random egy tanulónál, képességfüggő, és teljesen ismeretlen terület. Az említett premissza is a tudás megszerzéséhez kell, amikor egy probléma kapcsán válaszokat keresünk, és az eddig elért eredményekhez nyúl az ember, de egy pillanatig nem tanulja akkor.
    Ilyenmódon a tanulás nem igazán tényező a fejlődésben, csak egy hivatalnoki struktúra fenntartásában, itt nem a tanárokra gondolok, hanem azon a pozíciók halmazára, melyek súlypontja a magasabb iskolázottság felé mozdul. Így arról tud reális képet adni, hogy az adott regionális hivatali struktúra, mennyit tanult. Ha 20%-al kevesebbet akkor azt lehet mondani, régen többet tanultak, egyötödével, ezért nem számottevő hogy most valamennyivel kevesebbet "tudnak" az érettségizők, mert ennek ellenére lehet hogy valójában eredményesebbek lesznek, az is lehet hogy nem.

    [ Szerkesztve ]

    Kérek egy számot a jútútú

Új hozzászólás Aktív témák