Új hozzászólás Aktív témák

  • driv4r

    tag

    válasz Memmaao #267887 üzenetére

    Bocs, valóban sarkosan, tehát félreérthetően fogalmaztam.

    Én az 'iparági felszopás' alatt nem az 'óra iparra', hanem a (social) 'média iparra' gondoltam, arra a gyakorlatra, amikor a figyelemgazdaság vállalkozói, a youtuberek, az influenszerek egymást mellett jelennek meg a médiában, erősítve, multiplikálva egymás hatását. Van akinek ez bejön, nekem nem, nekem ez a műfaj önmagában 'felszopás', de lehet, hogy a 'nyalás' szó pontosabb lett volna.

    Amit tárgyszerűen írtál, hogy mindenki bemutatta a leggyakrabban hordott óráját, azzal semmi bajom. Ami inkább irritált, amikor ez a videó kijött tavalyelőtt meg tavaly, az maga a műfaj volt, olyan, mint amikor a sztárok a karácsonyi szeretethullámok hátán a 'We Are The World' közös énekelgetésére állnak össze. És ennél a pontnál halkan megkérdezem, mi is a relevanciája annak, hogy egy (óramédiában) ismertebb ember milyen órát is viselt a leggyakrabban az adott évben? A félperces szösszenetek abban nem segítettek, hogy megértsem a motivációikat, nem tudtam meg többet az óráról, mint termékről, sőt, egy idő után úgy éreztem, nem is az óra a termék, hanem az azt bemutató youtuber, influenszer, óramédia-munkás.

    De az is lehet, hogy csak egy rosszindulatú barom vagyok, mert én tényleg annyira utálom a George Bamford-ot, hogy ha az az alak megjelenik bárhol, rögtön szuper-ellenséges leszek az egésszel szemben. Nem véletlen, hogy ő például self-promóra használta az alkalmat, de hát neki ez a biznisze.

Új hozzászólás Aktív témák