Új hozzászólás Aktív témák

  • driv4r

    tag

    Nem és nem.

    Megy most ezerrel ez a strandóra őrület: rendes, komoly márkáknál rebbennek fel óriási junior marketinges-rajok, izgatott csiviteléssel visszatérve az ebédszünetből; ezt nézd meg főnök, beugrottunk a fagyizóba inspirációért, de ugye megehetjük majd míting után, lécci lécci, számlára vettük, szóval milyen edgy húzás is lenne a múlt heti pisztácia és hupikék törpikék limitáció után mondjuk egy spiced pumpkin latte színű számlap, már az őszi szezonra is gondolva; a PR-szövegben meg minimum négyszer szerepeljen az integrated bracelet steel sports luxury watch fordulat, a hátlapon meg el lehetne rejteni valami jópofa mikiegeres motívumot, if you know you know jelleggel.

    Ostoba divathóbort, horkantottam mérgesen, én az ilyennek soha nem fogok bedőlni, aztán amikor visszáruzni kellett valami szart, nyilvánvalóan teljesen véletlenül az Arénát adtam meg Westend helyett, és valami fura módon útközben a P1 és a földszinti ruhabolt között észrevettem az első emeleten egy random óraszalont. Nahát, milyen érdekes, pont van még félóra a másik nyitásáig, biztos elállítódott a Waze, valahogy csak elütöm addig az időt, motyogtam magamban, miközben nyílegyenesen somfordáltam a hátulsó vitrin felé. Miben segíthetek, lépett hozzám a decens eladó; hát nem is tudom, én csak nézelődöm, rezzentem látványosan össze, de most hogy kérdezi, egészen véletlenül nincs itt valahol egy Maurice Lacroix Automatic 39mm Aikon Limited Summer Edition Unisex ref. AI6007.SS00F.431.C?

    Volt nekik. Teljesen véletlenül.



    Hát nem. (Köszi, köszike, köszcsy stb). Egymillió-nyolcvanezer forint. Az árazás minimum érdekes; az óra maximum csalódás.

    Úgyhogy lett végül „vidám nyári órának” egy leharcolt full lume Promaster. Majd azt fogom hazudni róla, hogy eredetileg rikító citromsárga volt, de a sok floridai marlinozástól tropikál lett a számlapja.

Új hozzászólás Aktív témák