Új hozzászólás Aktív témák

  • dzsi23

    addikt

    A korábban linkelt szervizes történethez hasonlóan, leírok én is egy totál fiktív sztorit, annak is csak a nagyvonalú vázlatát. A mesémnek semmi köze a korábban elhangzottakhoz, ennek megfelelően minden egybeesés csupán a véletlen műve.

    ________________________________
    -6. nap: Leadom a rendelést.
    -3. nap: Megkapom az órát, de mivel hibás (nem tekerhető be a korona), egyből jelzem a bolt felé.
    -1. nap: Elviszi a futár.
    0. nap: Beérkezik a boltba, ahol elvileg saját szervizzel rendelkeznek.
    4. nap: Rákérdezek, hogy megkapták-e (mert számomra nem egy olcsó óra, és biztos, ami biztos), illetve, hogy nagyjából mennyi szervizidőre számíthatok (nem sürgetés céljából, csak egyszerű kíváncsiságból). Másnap jön a válasz, hogy továbbították a hivatalos szervizbe, speciális alkatrész sérülésére hivatkozva. Az üzenetben a hivatalos szerviz elérhetősége is szerepel, illetve az is, hogy majd onnan fognak engem keresni.
    12. nap: Mivel nem kerestek, ráírok a hivatalos szervizre is, hogy előreláthatólag mikorra várható fejlemény. Másnap a válaszban kifejtik, hogy sérült a tokcső, várhatóan "jövő héten" érkezik be az új alkatrész, a rá következő héten pedig elkészül a javítás.
    30. nap: Letelt az említett 2 hét, küldöm az újabb üzenetet, csak annyival, hogy megérkezett-e az alkatrész. A válaszuk szerint megérkezett, és másnap már postázható a boltnak az elkészült óra, akik majd továbbítják nekem.
    38. nap: Írok a boltnak, hogy mikor számíthatok az órára, de állítólag még nem kapták vissza.
    52. nap: Mivel semmi hír, semmi üzenet, én meg ráuntam, hogy az újonnan vásárolt órámra kell ennyit várnom, inkább visszakérem pénzem. Erre jön a válasz, hogy éppen az előző munkanapon kértek nekem egy új órát, amit másnap postáznak is (micsoda véletlen, hogy éppen akkor, amikor "kiborulok").

    Na most akkor hova lett a "régi" óra? Mégsem jött meg az alkatrész? Vagy mégsem sikerült megjavítani? Megjavították, és megint elromlott? Van ott egy manó, aki esténként tokcsöveket rágcsál? Netán elvitte a jeti? Nem tudom, erre már nem merek rákérdezni, örülök, hogy nem kell többet írnom... illetve egyszer mégis, mert az új óra sorozatszáma egy papíron sem szerepel, nem tudom igazolni probléma esetén, de állítólag náluk fel van jegyezve, oké, maradjunk ennyiben.

    Igyekeztem türelmes és tiszteletteljes lenni, egészen a végéig. Talán várhattam volna még (?), talán csak elgurult a gyógyszerem. De meddig kellett volna várnom? A további türelemben talán segített volna, ha néha érkezett volna egy kis infó az aktuális helyzetről, nem csak akkor, amikor én rájuk írtam (tudom, ez nem kötelességük), illetve az is, ha a bolt nem állította volna határozottan, hogy hibátlan órát küldtek, és nem magukat állították volna be hős jótevőként, akik ingyen szervizt intéztek nekem, és nem javasolták volna, hogy forduljak szakemberhez, aki megmutatja nekem a koronazár helyes használatát...
    ________________________________

    Ha ez így történt volna (de nem így történt, mert ez csak egy mese), akkor az normális lenne? Hibát követtem volna el azzal, hogy nem sürgettem volna őket? Gyakrabban kellett volna írnom nekik? Ha normális, akkor én kérek elnézést, és elkönyvelhetjük azzal, hogy más munkájuk is van, nem csak az enyém.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák