Új hozzászólás Aktív témák

  • C0RVUS

    tag

    válasz 7s26c #165981 üzenetére

    Hát igazából én sem tudlak kiparáztatni. A fent ábrázolt példány ugyan egy éven keresztül a legpontosabb órám volt (1-2mp/nap), de aztán egyszercsak elkezdett ilyen pluszminusz kábé egyperces dolgokat. Bár, ugyan be volt száradva már az olaj is, de mint kiderült, némi júzererror is belejátszott, és akkor itt a helye egy kis használati tanácsnak: szóval igaz ugyan, hogy dátumállításhoz használható a nyóc és tizenkettő közti tekergetés, viszont csak módjával! Ugyanis aszondta a Mester, hogy itten vannak valami dörzskerekek, amik, ha túl gyorsan tekergetem, akkor felhevülnek, és kvázi megég a felületük - de a lényeg, hogy kilazulnak, és főleg emiatt járt összevissza. Merthogy igazából a pozíciós eltérése volt nagy.
    Mindenesetre a júzergájdban olvasható tízéves szervízciklus nyilván csak orosz humor. Ja és az egyik irányba szorult a rotor kicsit, de azért azt talán tényleg nem nehéz orvosolni. Az SE-m még csak bő fél éves, de annak pl. a rotorja tökéletesen jár, no és a dátumot sem 11:52-kor váltja, hanem 11:59:50 és 12:00:10 között( :B ), de nem hinném, hogy azokba külön jobb minőségű olajat tennének. Viszont, mivel azok elég hamar elfogynak, nem nagyon van belőlük sokéves példány raktáron. Klasszikból nyilván a kevésbé népszerű modellekből nehéz "frisset" kifogni, és hát ez nem az a kategória, ahol elvárható lenne, hogy adott esetben egy szervíz után küldjék el. A Meranomnál ugyan állítólag küldés előtt még meózzák, de hogy milyen "mélységben"...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák