Új hozzászólás Aktív témák

  • ronin s8

    senior tag

    válasz WiZARD #145095 üzenetére

    A kvarcválság alatt gyakorlatilag egy-két év alatt leállt a gyártás, és ez befagyasztotta az árakat. A márkák a raktárkészletet próbálták kiárulni, sokszor megalázó akciókkal. Egyik napról a másikra, az emberek megkérdőjelezték a mechanikus óra létjogosultságát, és az addig státuszszimbólumnak, a polgári jólét jelének tartott karóra elvesztette vonzerejét. Ez alatt az idő alatt számos cég tönkrement, pár tucat élte csak túl, és sokuk életében gyökeres fordulat állt be. A Vacheron, az Omega vállalhatatlan tokozasokra kényszerült, mert elsőnek a méregdrága szerkezetfejlesztő cégek zárták be a boltot. A Jaeger szerencséjére a Pateknek gyártott szerkezetet, stb. - ezek ismert tények.
    Két márka jött ki ügyesen a válságból: az egyik a Patek, aki akkorra már megfellebezhetetlenül az óragyártás csúcsa volt, és így a kőgazdagok játékszere maradhatott. A másik pedig a Rolex, aki az amerikai terjeszkedésének és az agresszív marketingnek köszönhette a túlélést. De árat ez idő alatt ők sem emelhettek, mert emberek milliói a 10-20 dolláros kvarcórákat választották.
    A felemelkedést, és ezzel együtt az árak kitartó emelkedését a teljes luxus szegmens újradeffiniálása, és a keleti piac kiterjesztése hozta el. Ez azóta is tart...

    [ Szerkesztve ]

    "Spongyabob a víz alatt is tud grillezni."

Új hozzászólás Aktív témák