Új hozzászólás Aktív témák

  • takcslajos1

    tag

    válasz Zototh64 #1392 üzenetére

    Még mindig Budaörsön van. :))
    Átvettem volna először, kiszúrtam, hogy karcos a kamerája. Átvettem volna másodszor (tegnap), dobpergés .... kiszúrtam, hogy karcos a kijelzője! :D Az a kijelzője, amit ők cseréltek ki, és az eredeti beadás óta egyáltalán nem volt nálam a telefon, csak addig, amíg ott helyben leellenőriztem, ott meg nyilván látható volt, hogy nem nálam karcolódott. A legjobb, hogy ma jött egy email, hogy végeztek vele (én is meglepődtem, hogy ilyen gyorsan, tegnap "adtam le" harmadjára), majd másfél órával később telefonáltak hogy ja bocs véletlen mindenkinek kiment egy ilyen email de majd telefonálnak ha tényleg kész lesz. De ma már a gyártó is kereste őket, hogy mégis mit csinálnak, hogy nem sikerül újabb hiba okozása nélkül megjavítani. Elvileg ilyenkor a szerviz perkál a végén, nem a gyártó.
    Amúgy az egyetlen pozitívum abban, hogy így alakult, hogy így már három garanciális javítás volt, három garanciális javítási munkalap, a negyedik automatikus csereutalvány lesz, szóval 2 év 11 hónaposan ha beég mondjuk a kijelző (gondolom, az garanciális hiba), akkor az eredetileg fizetett összeget vásárolhatom majd le.
    Remélem, most már tényleg sikerül rendesen megjavítaniuk, mert nem most akarok a csereutalvánnyal vesződni (eredetileg a telefon cseréjét kértem, de ha már elkezdték javítgatni, akkor megtaláltam ennek az útnak is a pozitíviumait). Meg végül is a direkt 25k-ért agyontörötten vásárolt S10+ telefonon szép munkát végeztek, 43 ezerért lett egy "új" S10+. Amit el szerettem volna adni, most így cseretelefon lett belőle, mert az S21U-t eladtam.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák