Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • X2N

    senior tag

    válasz Feri1984 #21 üzenetére

    Ezt a TAA-t majd megnézzük játékban, így videónál csak a gyorsan mozgó dolgoknál lehet elsősorban észrevenni a szellemképesedést. Ha nincs más majd modolással kikapcsoljuk, ahogy a legtöbb mostani játéknál... Személy szerint azt várom hogy hozza ugyanazt az atmoszférát, hangulatot, zenét amit az előző részek hoztak. Ha ez sikerül akkor jöhet a többi mint a A-life szimuláció, dinamikus környezet, időjárás, ai interakció stb. Grafika jól fog kinézni, ez látszik már most is a videók alapján, csak ha sokáig tologatják már nem feltétlenül lesz "korszerű" hiába UE5, jönnek közben más játékok is, Senua pl. Videó alapján a textúrák lehetnének nagyobb felbontásúak is...persze lehet csak a TAA-rontja le.

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Feri1984 #64 üzenetére

    Azért mert új egy játék még nem jelenti azt h el kell hagyni már a modolást mint lehetőséget. PC-platform egyik nagy előnye a konzolhoz képest...a másik hogy beállíthatod a grafikát, meg konfigolhatsz. Kicsit degradáló is mert úgy veszi ki az ember a szavaidból hogy azt akarod mondani hogy a modderek nem elég ügyesek, nem tudnak olyan minőségű modelleket,textúrát,kódot készíteni mint a fejlesztők...közben meg ha ismered a Bethesdát(elders scrolls)tudod hogy nem 1-horror sztori van fent nexuson hogy volt gyárilag betömörítve például a skyrim enchanced edition textúracsomagja(ahol az eredeti jól elkészített skyrim textúrákat rosszul tömörítették be úgy h nagyobb méretű is lett)...vagy a fallout 4 4K textúracsomagja...világ összes vramja se volt neki elég és közben nem is nézett ki jobban. Közben meg elérhető sok jóval kisebb pakk is ami sokkal szebbé teszi a játékot, megfelelő tömörítés miatt kevesebb vramot is foglal.

    Semmi baj nem volt a RED Engine-el, az egy jó engine. Az egyetlen baj azzal volt hogy amikor felvettek fejlesztőket mindenki UE-n tanult meg fejleszteni, az meg nem a RED Engine, ezek az emberek 1,5-2évig kb hozzá se tudtak érdemben szólni a projekthez. Csakis ezért lett a váltás UE-re.

    Dr. Akula-A GSC nem ingyenes játékot fejleszt az EU5-el. Onnantól kezdve megváltoznak a licenszelés feltételei, és amit ők pluszba belefejlesztenek az is a saját tulajdonuk. Lehet hogy az EPIC EU5 ingyenes használata non-commercial felhasználásra, de ha te már a GSC által fejlesztett STALKER2-t akarod moddolni, és adott esetben a modért pénzt is akarsz kérni(mondjuk patreonon)-az már nagyon más kategória...

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Feri1984 #67 üzenetére

    Jaj dehogy nincs, Rimworld,Factorio,Project Zomboid,Cyberpunk2077, pl. lehet hogy AAA játékoknál ez hanyagolva lett de ez csakis a fejlesztők sara, nincs mod tools? Nem lesz mod se...azt ne várja el senki hogy visszafejtsék a compiled kódot. Fent van már pl a GTA játékoknak is a forráskódja és kielemzik őket.
    "A jelenlegi engine-k olyan bonyolult kódolást használnak ami szinte lehetetlenne teszi a jelentősebb módosítást a kívűlállónak."
    Ez nincs így. Egyedül a grafika rész fejlődött jelentősen(meg a különböző fizetési rendszerek mint a lootboxok, meg a játékosok megfigyelése játék közben hogy még többet költsön..., szerinted melyik fejlesztő örülne neki ha ez kiderülne a kódjukból mert publikussá tették?? Minden más ugyanolyan vagy rosszabb lett. Ahhoz meg hogy jelentősen belenyúlj a kódba érteni is kellene hozzá h mi mit is csinál, ez pedig nem kevés idő mire rájön az ember még ha programozó is.

    "Mert hidd el nekem!!!Nem ezért! :P"
    -Meg könnyebb portolni az UE-t mint a RED Engine-t konzolra....és ennyi elég is rá h váltsanak rá!!! ;]
    -Meg olcsóbb is mint saját engine-t fejleszteni.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Feri1984 #70 üzenetére

    Azok a "tetris" játékok jobbak mint az összes AAA játék ami az utóbbi 5 évbe kijött együtt ;], csak a zomboidba 500+ órám van, és mindegyik modolható.
    Mégis mit vársz? Úgy hogy nincsenek meg hozzá kiadva a mod tools-ok? Igazán leszállhatnál már a magas lóról.
    Ezek vannak, Creation Engines játékok, Arma sorozat, Stalker, RED Engines játokok a saját fejlesztésű mod toolsokkal, meg a régebbi címek, örülni kell hogy ennyi van. Nem elvenni minden lehetőséget. Tudod te h kezeli a Bethesda a szerencsétlen moddereket akik életben tartják 10+éve a hülye játékukat? Mindegy egyes updattel kib@sznak velük, mert elrontja az aktuális modpackját minden készítőnek...ahelyett hogy hagynák már békén a sorozatot és az új Elders Scrolls-ot hegesztenék.
    De ha ennyire értesz hozzá akkor meglehet csinálni. :K

    -Meg olcsóbb is mint saját engine-t fejleszteni.
    Aztán majd lehet pislogni ha nagy siker után a játék bevételének a jelentős részét be kell fizetni az EPIC-nek...

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Feri1984 #73 üzenetére

    Érdekesen állsz hozzá egyébként hogy minden új AAA-játékhoz legyen komolyabb stalker szintű "mod" azért nézzünk már körbe hány mai AAA játék játszódik Stalker-hez hasonló nyílt pályarészeken ahol dinamikusan történik minden és nem egy cső játékról beszélünk ahol minden másodpercben fogják a kezed a játékfejlesztők, hogy biztosan arra menj amerre kell. Na az ilyen játékok nagy részét nem is érdemes már komolyabban moddolni sem, mert minek? Pont ezért szeretjük a stalker szériát, nincs babusgatás, azt csinálsz amit akarsz, legfeljebb meghalsz, mindenféle lootbox/paywall meg egyéb nélkül, van hangulata, atmoszférája nem úgy mint a mostani játékok 90%-ának, lehet csomó kampányt letölteni ModDB-ről is saját történettel. Ezért veszem elő minden évben 1x legalább. Ha nem lesz mod tools a Stalker 2-höz akkor az nem lesz ennyire hosszú életű azt garantálom. Kár hogy leírod az Indie játékokat, pedig az utóbbi időben ott voltak igazán izgalmas címek, mondom ezt úgy hogy én is csak nemrég kezdtem el ezekkel foglalkozni az AAA helyett ahol már így is elég csalódás ért, amellett hogy éveket kell várni mindenre.
    Heroes fan-Ahogy elérhető lettek ilyen komolyabb tool-ok mindenki játékot akar fejleszteni, szerintem ez tök normális. A színvonal persze meredeken zuhanni fog a játékoknál emiatt, meg amiatt hogy a játékipar is felhígult, a régi öregek abbahagyták a játékfejlesztést, jött az új generáció, most nekik kell újra feltalálni a kereket.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Feri1984 #74 üzenetére

    Te se érted amit írok látom, azt írtam h ne számítsatok rá hogy komolyabb modolás lesz a Stalker 2-ben. Ettől még lehet hogy tényleg kiadnak hozzá valamit, de én szóltam előre h ne érjen csalódás ha mégsem. Valamiért mindenki vakon elhisz minden ami a hivatalos oldalon fent van? Miért? Cyberpunknál is minden úgy volt ahogy igértek? Naná hogy nem, pedig Lengyelek, nem Ukránok... Pont. Miért utálnák én egy meg se jelent játékot, vagy az Epic-et? :C
    Világosan bele van írva az Epic licensz feltételeibe hogy mennyit kell fizetni a játék bevételei után, az ő dolgok, ők se szeretetszolgálat. Ha úgy gondolják a GSC-nél hogy így is megéri nekik akkor csinálják,(látom én is hogy miért csinálják, jobban járnak az UE5-el mintha továbbfejlesztenék az Xray-t, szerintem ha itt megkérdezünk mindenkit hasonló vélenyénye lesz erről) engem akkor se érdekelne ha megmaradtak volna az eredeti engine-nél és a 2007-es kinézettel jön ki 2024-ben. Érdekes a másik csapat tudta tovább fejleszteni a saját engine-jét a Metronál(Talán oda kerültek akik jobb fejlesztők voltak? :U . Akkor is egy új Stalker játék lenne. Túl van értekelve a grafika, mindig is túl volt, a Stalkert nem ezért szerettük sosem...

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Feri1984 #78 üzenetére

    Lesz akinek gondot jelent igen. Kérdés ez a vásárlók hány %-át fogja érinteni. Egy Witcher 3-at ~50 óra végigjátszani. Olvastam valahol régebben hogy a jelentős része(több mint 50%) a vásárlóknak végig sem játszotta az alap játékot. Csak az alapot. Na most szemben velem aki már legalább 3x végigvitte még a legnehezebb fokozaton is(150óra+ minium), DLC-vel, modokkal és Steamen is meg Gog-on is megvettem. Azért arra se vennék mérget h 1 hónap múlva senki sem fog róla beszélni.
    Stalkernél is több befejezés is van pont emiatt, számítanak a döntések.
    Na most ha egy játékot tudsz modolni akkor ezt simán ki lehet tolni 500-több ezer órára a játékidőt...
    Ha engem kérdezel minium 10 óra játékidő kell, hogy egy 60-70dolláros játék megérje nekem. Ezt a Remedy féle Control, Alan Wake játékok tökéletesen hozzák, nem túl hosszú, nem túl rövid, újrajátszható is mert más buildet tudsz csinálni.
    Meg van a másik véglet is, a 3 órás COD kampány, 70usd-ért, meg a multi tele csalókkal meg a szop@tás hogy megvedd a skineket, meg pay to win csomagokat.
    Lehet választani.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

Új hozzászólás Aktív témák