Új hozzászólás Aktív témák

  • X2N

    senior tag

    válasz Zsoxx #88 üzenetére

    Megoldható, ahogy te gondolod de nem működne, nem véletlenül lettek ezek a mapok így megcsinálva hogy ne legyen átjárható. Fokozatosan nehezedik, fura is lenne a kordon-tól egyből Zaton-ba átmenni kihagyva a szeméttelepet vagy Rostok-ot. Pedig Zaton is kezdő lokáció volt COP-ban. A játék terület is "fiktív" nem valódi google térkép alapján készült. Ha engem kérdezel nem csak a zónát lehetne megcsinálni 1:1-ben google maps adatok alapján ahol még az utak is méterre pontosan ugyanott lehetnének(kilehet exportálni a maps-os adatokat) hanem az azt környező kisebb/nagyobb városokat falvakat, kellenének vezethető járművek is ahogy az első részben is tervezték a fejlesztők...és a zóna mellett városok ahol lehetne mondjuk küldetéseket felvenni, házat bérelni, csapatot toborozni, stb Indulhatna alapból úgy a játék hogy már a zónába is be kell jutnod anélkül hogy észrevesz a katonaság, és meglenne az a maximális sugárdózis amit bekaphatsz mielőtt elhagyod újra a zónát...zónán belül persze minden dinamikus lenne, soha nem tudnál 2x ugyanott elmenni mert folyamatosan változna mint az anomáliák helye, mind a sugárszennyezett zónák elhelyezkedése, így mindig neked kellene felderíteni merre van járható úgy...persze a háttérben ugyanúgy menne az ai life, az élővilág meg a rengeteg frakció egységei ugyanúgy mozognak mindenhol stb...na ilyen szimuláció még nem igazán volt játékban...kb a zomboidban vagy Arma-ban lehetne hasonlót csinálni de zomboidban nincsenek még npc-k Armaban meg az animációk botrányosak és ott sincs olyan AI life rendszer benne ami kellene...
    Ez nagyon hardcore lenne az átlag gamer rétegnek tudom...

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

Új hozzászólás Aktív témák