Új hozzászólás Aktív témák

  • X2N

    senior tag

    válasz oriic #53 üzenetére

    Semmi gond, szívesen megválaszolok ilyen kérdéseket, én kb 1998-óta PC-n játszok, PS2-m is csak mutatóba volt pár hónapig amíg a lemezmeghajtója tönkre nem ment. Ami játékot lehetett moddolni azt én moddoltam, ahogy mindig is. Egyszerűen annyira sokat hozzáad a modolás eredeti játékhoz számomra hogy elképesztő. Azok talán ezt nehezen értik akik fiatalabbak, és már ebbe a fizetős skinek korába kezdtetek el játszani amikor már nem voltak annyira jó modok sem. Már 2004-ben is a HL2-höz a fakefactory cinematic mod is annyit dobott a látványon, amit így el se lehet mondani, CS Source-t is úgy moddoltuk szanaszét komplett pálya/fegyver skinekkel ingyen FPSBanana-ról hogy ha arra ma ránéznél szerintem el se hinnéd hogy az egy 2004-es játék, komplett gyűjteményeim volt hozzá...aztán ott volt a rengeteg elders scrolls játék is, nem beszélve ugye a stalkerről amihez a mai napig tudom melyik textúra pakkot, időjárást, fegyver csomagot kell feltenni hogy jó legyen :D, ugyanis alap játékban jó ha 60 méterre ellátsz(ugye az akkori gépeknek megfelelőek voltak a beállítások) a COP-ban, moddal meg belátod egész Zatont. Én még a ray tracinget is bekapcsoltam a COP-ban, ugyanis a fejlesztők már akkor kisérleteztek ezzel, csak elég lassú volt mert CPU-n futot...

    wjbhbdux-Igen tudom hogy az Anomaly az Open Xray engine-el lett készítve, ami az eredeti egy jócskán továbbfejlesztett változata ami már támogatja a többmagos processzorokat is. Az eredeti szériánál sajnos csak 1 szálat használt a játék és a 32bit miatt 3.8GB memória használat után crashelt a játék, szóval nem lehetett orrvérzésig minden textúra modot feltenni bármennyire szerette volna az ember, mint minden hasonló akkor kijött játéknál.
    Stalkernél-Komplett kampányok vannak modokként megcsinálva, ModDB-n sok fent van.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

Új hozzászólás Aktív témák