- Synology NAS
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- OpenMediaVault
- Windows 10
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
a repülés még sokáig nem lesz az átlagemberek közlekedési eszköze, nem értem kik akarnak ezzel munkába járni napi szinten.
Mondjuk az átlag feletti fizetéssel / anyagi lehetőségekkel élők?
előbb-utóbb a légiközlekedésre is rászáll majd a szabályzás és le kell váltani majd a belső égésű motorokat.
ez pedig már most egy majdnem kész alternatíva.Erősen ostobaságnak tartom eme kijelentést, ugyanis a légi közlekedésnél a takarékosság (itt: üzemanyag-takarékosság) első sorban üzleti kérdés. A szabályzás egyébként már rászállt, ezért vannak például zajszint-szabályozások (nem tűnt fel, hogy az orosz utasszállítók (Tu-134, Tu-154, Il-96, stb.) gyakorlatilag eltűntek az Európai légtérből? Na, akkor most már azt is tudod miért...).
A belső égésű hajtóműnél jobb megoldás nincs jelenleg légi közlekedésben (igazából csak rövid távú közúti közlekedésnél alternatíva az elektromos meghajtás, illetve a felső vezetések / alsó vezetékes kötött pályás közlekedésnél még).
ez pedig már most egy majdnem kész alternatíva.
Ehheee.... Aha. Majdnem kész. Most volt az első repülése, innen alsó hangon 3-5 év, amíg az engedélyeztetése megtörténik, és ez még az optimista verzió, mivel autonóm emberszállító légi járművet még nem engedélyeztek sehol...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs