Új hozzászólás Aktív témák

  • karib

    addikt

    Tegyük hozzá azt is a témához, hogy ok nélkül ne erősködjünk és szívassuk a kereskedőt, szervizt. Sokszor értelmes hangnemmel és hozzáállással többet el lehet érni, mint azonnali asztalveréssel.

    Gondolok arra, hogy most azért ne rohanjon mindenki azonnali cserét kérni, ha adott esetben kibírja az értelmes javítási időt - ez a húzás lehet, hogy felhasználóbarát, viszont meglehetősen (kis)kereskedőellenes, pláne olyan iparágakban (pl. számtech kisker, nagyonkisker), ahol elég vékonykák a haszonkulcsok (mert azok, igen).

    Ha jól tudom, most már menet közben is meg lehet gondolni magunkat, azaz ha a szerviz túl sokáig ül a terméken, akkor a javítás lehet cserére módosítani. A korábbi jogszabály szövegét lehetett úgy is értelmezni, hogy javítást vagy cserét kér a vásárló, és ha már az egyik mellett döntött, akkor nem lehet meggondolni magunkat.

    Természetesen mindezek mellett hasznos és fontos is tisztában lenni a pontos jogi szabályozással. Sokszor azonban maguk a kereskedők, illetve az ott dolgozó, nem igazán naprakész alkalmazottak nincsenek tisztában a pontos feltételekkel, és pusztán higgadt felvilágosítás után is beletörődnek, hogy a fogyasztónak van igaza.

    Department of Redundancy Department

Új hozzászólás Aktív témák