Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz Reggie0 #29 üzenetére

    Eleve a navi bevitele közös a szórakoztatóelektronikával, közös kijelzőt használnak (ugye a kijelző megint olyan, amin mindenki osztozik, mert ugyanaz az LCD panel jeleníti meg a sebességet, mint az éppen lejátszott szám címét), a navi kapja a jelet az autós elektronikától, hogy alagútban se tévedjen el.

    Persze, ha valaki ráfekszik, akkor el lehet választani a kettőt fizikailag, de az funkcióvesztéssel jár, amit a vevők nem nagyon néznének jó szemmel.

    DRM is theft

  • MaCS_70

    félisten

    válasz Reggie0 #29 üzenetére

    Namrégiben erről beszélgettem egy fejlesztővel, tehát olyan emberrel, aki ténylegesen ezzel foglalkozik, létező autók létező rendszerein dolgozik, nem az interneten keresztül osztogat tanácsokat.

    A probléma megoldható, kismillió elem megkettőzésével, ami egyrészt az előállítási költséget lőné az égbe, másrészt a diagnosztikát, szarvizelést bonyolítaná meg.
    Szerinte a megoldás valahol félúton lesz, tehát egyes elemekből akár lehet is kettő (sokat tanulnak a repüléstől), de az egészet szétválasztani felesleges, mivel megoldható a megbízható elválasztás. Baromi fontos viszont a rugalmas rendszer, hogy ne futhassanak az utakon évek óta elavult rendszerű járművek -- ami pedig baromi sok további kérdést felvet.

    Ja, és állati komoly időprés alatt dolgoznak, ami szerinte is veszélyes, de a fogyasztói igények (ami mondjuk egy ördögi kör része) miatt aki túl sokat tesztel, akár csődbe is mehet. Meg persze az is, aki túl keveset -- de ez csak utólag derül ki. :(

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák