Új hozzászólás Aktív témák

  • bteebi

    veterán

    #10 és #12: Ezek mind szép és jó dolgok, de.

    A sávelhagyás figyelése és a parkolóautomatika azért viszonylag gagyi a városi manőverezésben gazdag, vagy a nagy sebességű autópályás vezetéshez képest. A parkolóautomatika esetleges működési zavaránál jobb esetben csak kisebb anyagi kár keletkezik (parkolásnál elég lassan megy az autó - bár mondjuk egy figyelmetlen, kóválygó gyalogost egy figyelmetlen sofőr/robot simán el tudna ütni/nekitolni egy falnak, vagy egy másik autónak).

    Az viszont, hogy egy autó elé ugró állat, gyerek, vagy a szélvédő előtt elrepülő madár, elrúgott labda, jégeső, vagy az előttünk leblokkoló kocsisor mit fog kiváltani egy automatából, az egyelőre szerintem erősen kérdéses. Nem véletlenül nem rohangálnak még a Google autói közúti forgalomban... Amúgy azt hiszem pont a Volvo égett be legutóbb egy bemutatón vagy a sávelhagyási, vagy a követési távolság tartási rendszerének meghibásodása miatt. Szóval csak óvatosan :).

    Szerintem elég messze vagyunk még attól (minimum 10 év), hogy egy autó önmagában el tudjon menni biztonságosan egy amúgy kanyargós, veszélyes, ismeretlen hegyi úton.

    Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

Új hozzászólás Aktív témák