Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #64791808

    törölt tag

    válasz Thomas1 #5 üzenetére

    Kolléga részben igazad van, és egy picit félre is értetted, amit írtam.

    Az egy dolog, hgoy az ember nem olvassa el az apróbetűs részt, és ráfizet, de én nem erről írtam.

    Tegyük fel, hogy amit olcsóbbnak nevezünk, az TÉNYLEG, VALÓBAN olcsóbb!
    Hosszú távon is olcsóbb, mindenhogy olcsóbb!

    Anyagilag tehát valóban az a kedvezőbb döntés. Amiről én írok, az az, hogy miylen az átlag magyar ember. Az anyját eladná két forintért, tehát elmegy ahhoz a céghez, aki olcsóbb. Továbbá nem ér meg neki havi szinten 100 forintot, hogy:

    - ne köpjék le, emberszámba vegyék
    - ha befárad az üfsz-ra, akkor ne úgy kezdjék a mondatot, hogy ''na mit akar...''
    - minimálisan korrektek legyenek
    -
    -
    -...

    És így tovább. Amíg az emberek nem veszik észre, hogy a ''szolgáltatás'' mint olyan az mindig egy komplex dolog, és csak azt látják, hogy x forintért y izét kapok, és nem nézik mellé, hogy hogyan, vagy nem fontos nekik, mert két forintért saját magukat is eladják, nem csak anyjukat, addig itt semmiféle változás nem lesz.

    A legborzasztóbb az, hogy valljuk be őszintén: a multinak van igaza!

Új hozzászólás Aktív témák