Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dajkopali

    addikt

    válasz Csakénvagyok #23 üzenetére

    az urban legend szerint (én gyűlölöm ezeket, de ebben az esetben talán még hitelt is adnék neki) a Coca-Cola már a 20. század második felében felvásárolta egy titkos megállapodás következtében a Pepsit, majd arra használta fel, hogy marketingtrükkökkel saját termékének piacát erősítse
    Ebben az esetben azért nem gondolom teljesen valóságtól elrugaszkodottnak ezt a lehetőséget, mivel több ezer éves piaci trükk - valaha én is dolgoztam piacon -, hogy ketten vagyunk, kivisszük az árut, ám külön áruljuk, de az egyik olcsóbban, s azt mondja, hogy lám-lám, a másik milyen drága. Tök mindegy miről van szó, az olcsóbban vásárlás lehetősége 30-40 százalékkal több eladást eredményez, mintha mindketten uazt. uazon az áron adnánk.

    "fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

Új hozzászólás Aktív témák