Új hozzászólás Aktív témák

  • joghurt

    addikt

    Erre már az Air France gép lezuhanása után is rájöttek, egy pilóta írt is róla jó hosszú cikket stb.

    Mivel a rutin feladatok egyre nagyobb részét veszi át a gép, a pilótákra csak az egyre zaftosabb helyzetek maradnak. Akiknek viszont emiatt egyre kisebb a gyakorlata, ráadásul az a pszichológiai tény is adott, hogy 5 óra punnyogás után senki sem lesz olyan hatékony, mint ha folyamatosan felügyelné a rendszert.

    A régi gépeken a hiba ráadásul szinte mindig nyilvánvaló volt, vagy könnyen rá lehetett jönni (pl. lángok csapnak ki a motor oldalán). Manapság a hibák jelentős részét a szoftver hibája, vagy a pilóta általi félreértése okozza.
    Amikor mondjuk a műszerek egy része téves értéket jelez (mint az Air France-nál a sebesség), gyakorlat és józan paraszti ész kellene sokszor, hogy ki tudja szűrni a pilóta az ellentmondásokat.

    A tej élet, erő, egészség.

Új hozzászólás Aktív témák