Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bunfi

    őstag

    válasz azbest #6 üzenetére

    Igen? Megnéztem egy órás videót, mert többet akartam tudni a Grand Seiko Spring Drive mechanikájának a működéséről és megnéztem egy linkelt Harry Potter videót és azóta tele van az ajánlott videók lista ezzel a két témakörrel... pedig már 2-3 csatorna ment a levesbe, hogy ne ajánld ezt a csatornát, de még mindig próbálkozik. Tényleg az jó nekik, hogy sorban blokkolom a csatornákat?

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

  • #56573440

    törölt tag

    válasz azbest #6 üzenetére

    Nem látok reklámot mert családi elofizu van a gyerekek miatt úgyhogy nekik kb mindegy innentől...

    bunfi pont ugyanazzal szív. Pl elég sok elektronika és airsoft videót nézek. De a home tele van ugyanazokkal akiket már követek, es olyan videókkal amiket már láttam, new to you alatt meg tele van szeméttel, a releváns témák amiket nézek kb érintőlegesen... Az explore fülön meg csak magyar trash popzenészek jönnek, pedig olyat még soga nem néztem. Pont mint az insta, az is airsoft ötletgyűjtés miatt van, de az ajánló csak csöcsös insta modell izé, pedig amit követek meg keresek közelében sincs...

  • #54625216

    törölt tag

    válasz azbest #6 üzenetére

    Nem az a gond, hogy nem a legszimpatikusabbat ajánlja, hanem hogy a tartalomgyártást a bulvárosodás irányába tolja. [link]

    A normális újságírás alapja a stabil közönség, azaz valaki elindít egy csatornát és ha sokan követik, akkor többször szerepel az ajánlásokban ezért még többen követik és így tovább. Ezzel a csatorna motivált a minél magasabb színvonal elérésében, mert ha lekopnak a feliratkozók, azzal visszájára fordul a folyamat. A hagyományos újságírás is így működik: minél több az előfizető, annál többen olvassák az újságot és annál többen fizetnek elő rá, de ha leesik a színvonal, akkor lemondják az előfizetéseket és ez csökkenő spirálba lökheti a lapot, ezért nagyon oda kell figyelniük a reputációjukra.

    Sokáig a youtube is így működött, egy témában azt ajánlotta, amit a legtöbben megnéztek és like-oltak. Ma viszont arra megy rá, hogy minél több fajta témában szétszórja a figyelmedet, azaz ha mondjuk fél évvel ezelőtt a gyerek a te accountoddal megnézett pár lego videót és az algoritmus észleli, hogy újabban nem nézel ilyeneket, akkor elkezdi agresszívan az arcodba tolni a lego tartalmakat, mert hátha újra rákattintasz.
    Emiatt a tartalomgyártók nem a minőségben, hanem a szenzációhajhászásban érdekeltek: félrevezető címek és thumbnail semmitmondó tartalommal, mert nem az számít, hogy megmarad-e a néző a csatornánál, hanem hogy az emberek orra alá tolt thumbnail-re hányan kattintanak.

Új hozzászólás Aktív témák