Új hozzászólás Aktív témák

  • Jesus_Shaves

    aktív tag

    válasz Gorgonka #10 üzenetére

    Épp az a lényeg, hogy ha nem nézik sokan, akkor őket kiszolgálja a szerver is direktben. Az mindig ott lesz, mint egy állandó "seeder". A többiek csak a terjesztésbe segítenének be. A szolgáltatóknak bőséges információja van a nézők tartalomfogyasztási szokásairól, szóval biztos vagyok benne, hogy be tudnának lőni egy optimumot, mit, hol, mennyi ideig tárolnak. Ráadásul ha reklámok helyett lenne olyan előfizu, ahol a kedvezményért cserébe részt veszel ebben, akkor még a privacy harcosoktól sem kellene tartani, önkéntes alapú lenne az egész és még spórolnak is rajta.
    Akárhogy is, a jelenlegi modell nem fog sokáig működni, ahogy nőnek az energiaárak, egyre magasabb a minőségi követelmény és egyre jobban szorongatják őket a hatóságok az adatközpontok horribilis fogyasztása miatt.

Új hozzászólás Aktív témák