Új hozzászólás Aktív témák
-
BiP
nagyúr
F1 2017-tel fognak versenyezni? Ez nem derült ki.
(ha már a héten jelenik meg a játék ) -
BiP
nagyúr
Hááát. Nem tudok teljesen egyetérteni.
Bernie-t egy dolog érdekelte. A pénz, és a korábbi szerződéses partnerek. Pont leszarta a hagyományokat, a Forma-1-et, a szurkolókat. Ez volt vele a baj, hogy annyira a befektetői oldalt figyelte, hogy ez már a fejlődés kerékkötője volt.A teszteket én is hiányolom. Ahogy a futam közbeni tankolást is. De ezek mind Bernie alatt jöttek be, a Libertynek ehhez semmi köze. Igazából semelyik technikai változáshoz nincs még köze.
És a KERS, MGU-h, hibrid, stb dolgok meg pont azért vannak, mert ez a technika csúcsa. El kell fogadni, hogy erre halad a világ, az autógyártók, nem pedig a "minél több benzint füstöljünk el" felé.Azt viszont én is sajnálom, hogy futam közben is minden a spórolásról szól. Én azt várnám, hogy igenis jelenjenek meg az új technológiák, de amíg futják azt a 305km-t, addig nyomják ki a gép szemét.
De elfogadom, hogy ez van. Újfajta vezetéstechnikát igényel a versenyzőktől, újfajta stratégiákat. Szerintem sem annyira izgalmas így.
De ehhez tényleg nincs köze a Liberty-nek. Nem védeni akarom őket, csak az utóbbi 5-10 év trendjeért botorság lenne őket hibáztatni.Ami viszont előny lesz szurkolói szemmel, hogy új lendületet hozhat a Forma-1-be az új szemlélet. Én sem akarom, hogy teljesen elamerikaiasodjon, de az, hogy közelebb hozzák a versenyzőket a szurkolókhoz, tetszik.
Az, hogy menet közben több adat és infó kerül ki a képernyőre, szintén jó pont.
Bernie-nek a rögeszméje volt, hogy fenntartsa a "csak a felső tízezernek való" imidzs-et, hogy most már jólesik a váltás.Schumacher: Nekem is hiányzik, mert az egyik legnagyobb volt, de hát bajnokok jönnek-mennek. (és Keep Fighting)
A szerény jelzővel viszont erősen vitatkoznék. A pályán nem kicsit volt harcias, és tisztában volt a képességeivel. -
BiP
nagyúr
Na, ez nekem kimaradt. Viszont csak örülni tudok neki. (elfogadtam, hogy ebbe ment az irány az elmúlt években, még ha teljesen nem is tetszett).
Pl. a hővisszanyerő az zsákutca, de valamiféle hibrid hajtást megtartanék. (amolyan elektromos turbó az előzéshez). Csak nem korlátoznám le annyira, hogy körönként mennyit lehet használni.
Nyilván a gyártók is az olcsóságra törekednek, és ebben egy egyszerűbb felépítéső, hagyományosabb működésű motor előnyben van.Az olcsóbb, de széthajtható motorral szintén egyetértek, nyomják ki a szemét annak a motornak, ha már ott van.
Nem túl környezetbarát, de tényleg olcsóbb lehet futamonként széthajtani egy 10e dolláros motort, mint 5futamonként egy 100e-eset.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
Hát tényleg olyan volt, mintha 12éveseket bedobtál volna szabadon futó dodzsemekbe.
Totál más íveket autóztak, no meg úgy törték egymást, mintha roncsderbire vettek volna jegyet.
És az egész néma volt, csak a töréshangokat lehetett hallani. Szürreális volt az egész.Hasonlóképp rendszeresen elhatározom, hogy megnézek egy formula-e futamot. Ott azért vannak rutinosabb rókák is. De egyszerűen nem tudtam élvezni, pedig az akarás megvolt.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó
- Cooler Master MasterBox NR400 Számítógépház (ODD-nélkül)
- GIGABYTE P850GM 850w 80 Plus Gold (GP-P850GM)