Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • robvoros

    csendes tag

    Sziasztok!

    Még idén Júliusban vettem egy Philips 32PFL3605 Full HD tv-t, gondoltam XBOX mellé tökéletes választás, és ez utólag be is igazolódott. Az sem mellékes persze, hogy van rajta VGA bemenet, egyébként ott is tökéletes a kép.
    A probléma kb olyan 1-1.5 hónappal később kezdődött. Bekapcsoláskor hang volt, de kép nem ( normális esetben bekapcsoláskor megjelenik a Philips logo egy pár másodperc után )
    Ekkor kikapcsoltam távirányítóval, vártam pár percet, majd újra próbálkoztam. Utána el is indult rendesen, ahogy kell. Viszont ez a probléma pár nap múltán nemhogy eltűnt, de még rosszabb is lett, mert a végén már sehogy nem akart képet adni ( próbálkoztam a tv oldalán található kapcsolóval, majd táp kábel ki-be, távirányítóval és anélkül a végén már vegyesen minden lehetőséget kipróbáltam, de semmi )
    A legtöbb, ami látható az a Philips szó utolsó S betűjének felső része, halvány fehéren.
    Rögtön fel is hívtuk az üzletet, ahol vettük, ott természetesen nem tudtak segíteni, ezért kapcsolatba léptünk egy pesti szervizzel.
    Mondták, hogy dobozoljuk be és majd küldenek érte futárt.

    A tv-t el is vitték. Eltelt kb 1-2 hét, és mivel nem jelentkeztek felhívtuk őket. Több különböző infót kaptunk, hogy a cserealkatrészt megrendelték, arra várnak, majd azt is, hogy még nem jött meg, aztán azt is, hogy nem tudják javítani, míg végül szóltak, hogy megjött az alkatrész és meg tudják majd javítani. Közben eltelt 5 hét.

    A tv-t visszakaptuk olyan október végén, november elején és jól is működött egészen tegnap előttig...
    Mondanom sem kell, hogy a probléma ugyanaz.

    Eléggé bosszantó a dolog lévén, hogy már ez a második alkalom.

    Szeretném leszögezni, hogy a tv-vel tökéletesen meg vagyok elégedve, a kép és hang gyönyörű minden módban ( ha be is kapcsol persze... ), de kicsit azért megingott a bizalmam ebben a márkában. Attól tartok, hogy most is csak amolyan "átmeneti" megoldás lesz és később ez még majd előjön.

    Sajnos, amíg javítható, addig meg is csinálják, ha nem, csak akkor van lehetőség cseregarancián belül más típusú tv-t választani.

    Holnap viszik és ki tudja mikor lesz meg ismét...addig is nézhetem a kis 28cm katódsugaras Samsung tv-m a karácsonyi időszakban.

    Érdekelne, hogy van-e más is, aki hasonló jellegű meghibásodást tapasztalt, vagy csak én vagyok ilyen szörnyen "mázlista"

    Üdv és Kellemes Ünnepeket!

    Robi

    robvoros@gmail.com

Új hozzászólás Aktív témák