- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- SUSE Linux
- Hálózati / IP kamera
- Router gondok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Synology NAS
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
McSzaby
őstag
Sziasztok!
Van egy '99-s 1.3-s 50 kw-s Felíciam és az lenne a problémám, hogy a jobb első lengéscsillapító nyekereg-nyikorog. Ha lenyomom nyikorog,nyekereg és menet közben is adja a hangot. Kicsit megyek vele a 40 fokban, akkor pár km után abbahagyja (gondolom kitágul valami), de már elég régóta csinálja. Kicsit nézegettem, ráfogtam és "érzésre" valahol a spirálrugó alsó részénél adja ezt a nyikorgó gumi hangot.(Aztán ezt ne vegyétek készpénznek, lehet a toronynál (?) adja a hangot..) Ez szerintetek így a leírás alapján mi lehet? Fontos, mert most megy majd műszakira és nem akarom hogy átrázzanak. Teljes szettet rugóval, gátlóval együtt meg nem szívesen vennék ha nem muszáj. Még egyenként is sok...
(Hoop, most olvasom, hogy narancsnn kollégának is hasonló a gondja De én rá merném rakni a fejem búbját hogy a lengéscsillapítónál van.
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
Az miért van, hogy a kicsi '99-s Felíciámon az egyik oldalra könnyebb a kormányzás, mint a másikra? Szóval én úgy érzem, hogy jobbra könnyebb a kormányzás, mint balra és a tapadásom is sokkal gyengébb. Mi okozhatja?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
Kicsit érdekes kérdéssel jövök.
Mostanában észrevettem, hogy "lassul" az autóm. Érezhetően gyengébben húz és megy is mint régen. Voltak régen emelkedők amiken sokat jártam és háromban felment most meg van, hogy ha lendület nélkül jövök, akkor igencsak érezni rajta, hogy küszködik kettőben.
A másik észrevétel pedig az, hogy amikor kevés a benzin a kocsiban, tehát negyed alatt van, vagy már éppen pirosban (világít a sárga benzinszint jelző kis lámpa), akkor van, hogy hirtelen megtorpan az autó, leesik a fordulat. Kicsit olyan, mintha (több?) levegőt szívna, vagy abban a másodpercben nem jut benzin az égéstérbe. Mintha épp kihagyna a fecskendezés az injektoroknál. Ebben az a furcsa, hogy csak akkor csinálja, amikor kevés a benzin benne. Amikor telerakom, vagy fél és negyed között van, akkor semmi ilyen.
Skoda Felícia 1,3 Mpi 1999-s évjárat. Arra gondoltam, hogy lehet kicsit "koszos" már az üzemanyag rendszer, vagy az AC-m gyengült le és nem szív úgy, ahogy kéne? Esetleg egy kis Spuri injektor pucoló segíthet rajta? Szerintetek mi lehet? Kicsit sokat is eszik, de régen sem evett kevesebbet sokkal... városban használom főleg 9-10 liter között áll meg sajnos, de mindig is ennyit evett kb.-ra.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #55771 üzenetére
Elvileg szelephézag,olaj,szűrők, vezérmű lánc cserélve,állítva lettek a nyáron. Bár abban a szerelőben nem bízok túlságosan... A mocsadékot ott is hagytam. Termosztát elszállt 2 hónapja, az is cserélve lett. Gyertya 2 éve ( max. 15 000 km. ezelőtt kb.) úgyszint cserélve lettek. Az üzemanyagszűrő a kérdéses még.. azt még nem cseréltem, szóval azt mindenképp kéne, mert most lesz a 6. éve nálunk a szekér.
Lyukas kipufogó... hát azt még nem vettem észre. Valahogy észre lehet azt venni, vagy csak a kislámpával az autó alatt?
Rendszeresen cserélem az olajat. Max. 1 évet szokott menni a kocsi egy olajjal, ezt betartom. Km.-ben meg sose érte el még a csere időszakot, mert km. 7-10 000 között megyek egy évben. Szűrőket is rendszeresen cserélem, kivéve az üzemanyag szűrőt. Azt tudom házilag cserélni? Ebben az autóban hol van, a tanknál?
Az az igazság, hogy nem tudok bízni a szerelőkben, annyi rossz tapasztalatom volt már, ezért amit lehet, azt magam csinálom meg az autón.
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #55773 üzenetére
3 pólusú Brisk gyertya van benne. Pontosabbat sajnos nem tudok mondani. Skoda boltban vettem, elvileg számítógépen valamilyen specifikus programban nézte a nő melyik a jó.
A pufit megnézem majd, illetve az ü.a. szűrőt meg meglesem hol találom és miként tudom cserélni (benzin folyás nélkül ).
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
Felícia '99-s, 1.3 68 Le, ~140 000 km-mel.
A kérdésem az lenne, hogy elkezdett kotogyni valami a motortérben és sajnos biztos vagyok benne, hogy a kuplung. Amikor kiengedem a kuplungot üresben (pl. pirosnál, stb..) elkezd kotyogó hangot adni. Ez a kotyogó hang kb. megegyezik a motor "járásának ütemével". Amikor benyomom a kuplungot, akkor pedig elhallgat és semmi gáz. Ez lehet bowden, vagy tuti kinyomó csapágy?
Szerintem csapágyas a kuplung, de mielőtt átveretem magam a szerelővel mindenképp érdekelne a
véleményetek. Ha pedig szerintetek is így első hallásra kuplung, akkor milyet vegyek? Sachs-t? Ha már szétkapják a kuplungot egy 15 éves autóban, akkor már nem szarakodok azon, hogy csak a csapágyat cserétletem ki, megy a teljes kuplung szett a kukába.Illetve ha már ott vagyok a szerelőnél, akkor egy másik problémát is megoldatnék vele. Amikor 3,500 -s rpm felett megyek elkezd egy mély,morgó hangot adni, mintha erőlködne az egész. NEM olyan morgót, mint pl. a vezérműlánc adna, amit állítólag tavaly nyáron kicseréltek.. De ezt csak magas fordulaton. Szerintem kipufogó lesz a hibás, mert ezen a fordulaton érezni, hogy el is kezd remegni és rezonálni az autó. Érzem a gázpedálon, hogy remeg az egész. Vélemény?
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #65268 üzenetére
2 éve cseréltem benne olajat, de ez ennyire komoly, hogy egyből váltócsere? Ez csodásan hangzik...
maggi1886076: Persze, ez tök reális így szerintem. 30k-ért még lehet meg is csináltatnám.
Ha ez a baj, akkor egyből váltóolajcsere és gondolom a szereléshez a kuplungot is le kell venni, ami azt jelenti, hogy arra is tudnak egy pillantást vetni. Ha jól értem...
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
valakinek nincs új, hátsó pótfék lámpája Felícia 1.3 68 Le '99-s szekérre?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
a Tompított fényszóróm visszajelzője nem ég a műszerfalamon, ami elég nagy hiba számomra, mert így fogalmam sincs, hogy fel van-e kapcsolva, vagy sem világosban.
Megnéztem a biztosítékot, teljesen jó, a kapcsoló jól működik, szóval fel és le is jól lehet kapcsolni, illetve a kapcsoló háttérvilágítása is működik. Kimondottan lógó kábeleket nem találtam a fényszóró körül. Ezek szerint kiégett a műszerfalban az égő/LED? Minden más a műszerfalon tökéletesen működik, szépen ég és mutat minden mindent, kivéve ez.
Tudtok tippet adni mit nézzek még meg? Esetleg ha a műszerfalon cserélni kell az égőt, akkor hogy tudom megtenni?
Skoda Felícia '99 1.3 68 LE 136M
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz rob210 #66010 üzenetére
Szia,
köszönöm! Igen, a műszerfal lebontása nagyjából a fontosabb kérdés. Hobbi szakértelemmel hozzá szabad-e kezdeni, vagy inkább ne, stb.. és én is 95%-ig biztos vagyok benne, hogy az izzó adta meg magát. Mondjuk ha már leszedem, akkor az összes többit is cserélem.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz rob210 #66012 üzenetére
Most találtam pár képet és leírást hogy lehet kikapni a fekete részt és ott mellette írják, hogy nem feltétlen az izzóval van a baj, mert náluk is a kapcsoló miatt nem jelzett vissza az egész. Kapcsoló szétszed,pucol,WD40, csókolom. A kapcsolóval nekem is voltak gondjaim, néha akad és kattog, ezért is van szükségem a tompított visszajelzőre.
Ez lenne az: [link]
Korrektül hangzik.
Egyébként tényleg csak totál vicc szintjén, de ezek az izzók fehérek, ugye? Szóval ha berakok egy babakék SMD Ledet, vagy valamilyen LED izzót akkor se lesz "cukibb" a műszerfal, ugye?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz rob210 #66017 üzenetére
Végül is tök mindegy akkor már. Ha már kikaptam a fekete részt, akkor már mindegy, hogy izzó, vagy kapcsoló.
Viszont azt jó lenne tudni, hogy most akkor rizsszem, vagy nem rizsszem izzó. Ha esetleg nekiállok holnap, akkor rizsszem izzót kapok 100 méterre a kúton is, de ha nem az...
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
Skoda Felicia 2 /99 1.3 68Le 136M - típusú fehér paripámon megérett a gátló csere. Sziszeg, néha, amikor olyan útonm egyek érzem, hogy amerikai low-rider stílusban billeg és bólogat. Természetesen egyáltalán nem veszélyes módon, de azért érezhető már, hogy a felfüggesztés nem a legjobb.
A kérdésem a következők lennének ehhez:
- Mit érdemes, vagy kötelező cserélni még egy lengéscsillapító cserénél?
- Szilenteket ki akarom cserélni, gömbcsuklókat is érdemes, vagy ha nincs velük különösebb gond akkor hagyjam?
- Rugókkal mi a helyzet? Maradhatnak ha rendben vannak?
- Milyen márkájú gátlókat érdemes előre venni, illetve olajnyomásos vagy gázost vegyek?[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #72856 üzenetére
Huhh, most értem a gép elé..
Köszönöm a válaszod! Annyi kérdésem még lenne, mert nem vagyok nagyon képben, hogy gáznyomásost, vagy olajnyomásost vegyek előre? Márkában van lényeg? Sachs-t gondoltam. Ha van ár/érték arányban jobb, akkor ne habozzon senki.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
épp újítgatom a gépemet. Skoda Felicsita 1.3 68 LE. Most tartok ott, hogy lengéscsillapítót kell cserélni. Toronycsapágy, gömbfej, lengéscsillapító gumibak, illetve a gátló, ami most nekem eszembe jutott cserére.
A kérdéseim ehhez jönnek... Olajnyomásos vagy gáznyomásos? Néztem, árban majdnem a duplája a gázos az olajosnak. (két csöves mindkettő). Tudom, hogy a gázos a jobb és ha kell ki is fizetem az árát, de biztosan lesz akkora különbség stabilitásban, útfekvésben, hogy megérje a plusz kiadást? Nagyjából még 4-5 évet azaz 40-50e km-t tervezek a kocsiba. Ez a maximum, amit még beletolok. Nem akarok sváb lenni, pusztán azért kérdezem, mert hülyeséget sem akarok csinálni, szeretnék költséghatékony lenni, de ugyanakkor szart sem akarok, szóal ha azt mondjátok, csak gázos, akkor azt fogom venni.
A másik kérdésem:
Kell nekem lengéscsillapító porvédő is? Én magam egyből rádobnám az igent, de azért megkérdezlek Titeket, alap esetben Ti cserélnétek-e?Illetve gömbfejből milyen márkát ajánlotok?
Amúgy mindenből a SACHS-ra utazok.
Előre is köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
van egy öregedő Skoda Feliciám, 50kw-s 1.3-s motorral, 150e km-mel. A gondom az lenne, hogy sorra hallok "csapágy hangokat".
Az első feltehetőleg a nyeles tengely csapágya volt, most kijött még kettő. Az egyik a motortérből a generátor/vezérmű környékéről, az ékszíj felől. Sima "síró,vékony nyekergő" hangot ad a motor ütemére. Nem biztos, hogy csapágy csak én erre tippelnék. De ez csak hideg motornál, amint bemelegszik, elhallgat. Van tippetek mi lehet? Olaj nem ereszt, szóval csak hangja van. Pár hónapja adja a hangot, nagyon nem aggódtam érte.
A másik viszont aggaszt... jobb hátulról hallom a morgó hangot 20 km/-tól egészen 80-ig kb. Jövőhéten nagyjából 1000 km-t kéne mennem a kocsival. Arra tudnék tippelni, hogy a jobb hátsó kerékcsapágy szállt el, öregedett el. Ezzel még elmehetek 1000-1200 km-t szerintetek gond nélkül? Ez kb. 2 hete kezdett el hangot adni és a fura az volt, hogy csak akkor amikor az acélfelnit könnyűfémre cseréltem. Szóval ez is csak feltevés...
Tudom, vigyem szerelőhöz és akarom is, de szükségem van kocsira szinte mindennap, szóval idő hiányában csak júli 6-8 körül tudom elvinni szerelőhöz. Azért kérdezek nálatok rá, hogy mehetek-e nyugodt szívvel 600 km-re az élőhelyemtől,vagy inkább ne..
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
teljes kipufogórendszer csere katalizátor és szonda nélkül mennyibe kerülhet kb.?
Csak azért kérdezem, mert nem akarok belefutni meglepetésekbe.
Autó:
Skoda felícia 1.3 50kw, ferdeháttal#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
Skoda Felícia 1.3-ra nincs valakinek véletlenül elfekvőben pótféklámpája? Elég a műanyag keret is, mert nekem csak az tört le..
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
keresek,keresek, de nem találok. Tudtok adni egy angol vagy magyar service manualt (javítási kézikönyvet) Skoda Felicia-hoz? '99, 1.3, 50 kw.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
Skoda Felicsita, 1.3, 50kw.
Van egy olyan gondom, hogy egy bizonyos tartományban ahogy forgatom a kormányt olyan mintha lassan reagálna a kormányzás, illetve olyan, minta a kormányzás pontatlan lenne és nagyobb ívet kéne leírnom ugyanazért a kanyarodásért, amiért régebben kevesebbet kellett. Különösen nagy gondot nem láttam a gömbcsuklónál. Kormánymű probléma lenne?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Hi,
Skoda Felicián kereket cserél az ember és meghúzza, akkor azt mekkora nm-rel teszi?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
-
McSzaby
őstag
Hi,
olvastam, hogy fojtószelep tisztítás után sokszor nehezen adaptálódik a hirtelen tisztuláshoz az ECU. Pl. pont most olvastam totalcaron is ilyet.
"A tisztítás elvégzését azért nem javasolom otthoni körülmények között, mert a vezérlőegység legtöbb esetben nem képes könnyen adaptálódni a hirtelen megvalósult tisztasághoz, és célműszerrel kell azt a tudtára hozni az öntanuló értékek nullázásával. "
Ez a célműszer mit takar és az értékek nullázása miként megy végbe? OBD II esetén kell csak ilyenre figyelni vagy az én Skoda (Felicia '99) esetén is figyelni kell ilyenekre?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz tresh #109781 üzenetére
Olvastam, hogy VAG 1552 a gyári cucc hozzá, mivel ez a simos 2p ecu van lényegében minden VW konszern autóban abból az időből. Ezek még tudtommal nem azok az OBD II-s dolgok, amikhez van a manapság divatos hibaolvasók,csatlakozók, de találtam hozzá szoftvert, illetve kábelt.
Lehetséges-é az, hogy egy szoftver és egy kábel összerakásával "hegesszünk" egy diagnosztikai toolt? (Elméleti kérdés..)
(#109782) Mágus2 :
Közben meg is válaszoltad.[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
'99 Felicia, 68 LE.
A probléma az, hogy a vezetőoldali motor kivágja a biztosítékot. Az ajtó csukva, nem mozgatva és kisüti a biztosítékot. Amennyiben távirányítóval nyitom, vagy nem nyílik a vezetőoldal, vagy kisüti a biztit. Ha jobb oldali masterről nyitom, minden patent csak nem nyílik a vezető oldali. Ez nekem első fülesre nem kábeltörésnek tűnik, szóval lekaptam egy kapcsolási rajzot. Elvileg mivel gyári a riasztó és a központi zár is, így nagy valószínűséggel támaszkodhatok erre a rajzra, de mivel egyszer cserélték a vezető oldali mastert, így a "human error" fogalma erősen ég a mellkasomban.
Ezen a rajzon a barna és a kék kábel elvileg a feszültség vonala, amivel fel és le mozgatom a jószágot. A fehérről kapja a 12V volt mellé a földet, amivel működésbe hozom az áramkört. A fekete és a sárga egy végállás kapcsoló szett. Jól olvastam le a rajzot? Mivel az utángyártott motor le is égett, így volt egy ilyen sanda gyanúm, hogy nem csak pillanatnyi feszültséget, hanem folyamatosat kapott a motor és ettől leégett. Amennyiben a végállás kapcsoló ment volna tropára, abban az esetben a hátsó ajtó sem nyitna, nem? Mivel csak egy ajtó nem nyílik, így a vezérlő se lehet hibás, illetve ha a föld ágon a tranyó hibás lenne, akkor valszeg nem csak 1 motor égett volna le, nem? Motort hogy érdemes csekkolni legtisztábban?
Ezekre tudtok nekem választ adni?
Köszönöm!
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #110321 üzenetére
A korábbi hozzászólás alapján összeraktam az univerzális motort a gyári rendszerrel. A gyári rendszernek ugyebár más a kábel színezése, így próbáltam kitalálni melyik áramkör lehet a nyitó elektromosság és melyik a záró, majd összeforrasztottam. Amikor is összeforrasztottam és betettem az autóba, az után gyártott motor ellentétesen működött a többivel. Az anyósról (gyári motor) nyitottam és zártam a teszt során az ajtót. Amikor az anyóson nyitottam, akkor a másik oldalon zárult a vezető oldali motor, amikor anyóson zártam, a másikon nyitott.
Jól sejtem, hogy a 12V polaritást cseréltem fel és nem a végállás kapcsoló kábeleit?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #110743 üzenetére
Rendeltem már egy gyárit, de le kell tesztelnem, hogy tényleg a motor volt-e a gond, mert a gyári jóval drágább, mint ez az utángyártott fosadék. Ha az utángyártott nem ég le, akkor beteszem a gyárit, de addig valahogy be kell varázsolnom, hogy lássam tuti jó-e a rendszer többi része.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
pár dolgot kicserélnék a féken. Inkább minőségi tapasztalatok érdekelnének- Például néztem a féktárcsákat, illetve a fékbetéteket. Ferrodo-t néztem, illetve kíváncsiságból meglestem a Brembo és Textar vonalat. Az az igazság, hogy ezeknél az alkatrészeknél rettenetesen alacsony volt a különbség. Ha jól emlékszem kb. 2e votl a textar és a ferrodo között.
Szóval, milyen gyártmányú fékbetétet és féktárcsákat ajánlotok Felicia '99 1.3-hoz?
Másik kérdés, hogy az úszócsapokra vonatkozik. Több helyen láttam, hogy a kenéshez szilikonzsírt használnak, de sokan inkább rézpasztát. Én a szilikonzsírra teszem a voksom, de nektek gyártmányban,fajtában mi a véleményetek?
szerk.: Ja, Felicsitán még nem néztem, de előreláthatólag lesz szükségem ütvecsavarhúzóra?
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Háj,
skoda felicia manuálját olvasva látom, hogy a féktárcsa és fékbetét cserénél azt írja, hogy cseréljük a kengyelbe bemenő csavart, ami lényegében az úszócsapoknál tartja a kengyelt össze a féknyereg többi részével, mivel ez "self-locking / "önzáró" csavar. Azaz egyszer használatos. Igazat beszél a manuál? Higgyek neki és vegyek új csavarokat? Igazából egy hasonlót találtam, de az magára az úszócsapra vonatkozik.. [link]
Nem is igazán értem, mit kéne vennem...
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Hali,
kapott egy ütést a kocsim jobbról. Mióta ezt kapta, húz jobbra. Gumisnál voltam, nem a felni. Nos, amikor egyenesbe állítom a kocsit és épp egy negyed fordulatnyit jobbra-balra mozgatom a kormánykereket, a jobb belső összekötő rúdtól kattogást érzek és hallok. Nem is kattogás, inkább ropogás..
Az már biztos, hogy az összekötőket cserélhetem, de szerintetek a kormánymű mekkora eséllyel lesz használható? Ha alászedem, úgy nem kattog. Remélem nem kell az egészet kicserélni..
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #113429 üzenetére
Én is így gondoltam, de ahogy nézem a "VAG" kormányművet, összekötőkkel megkapom 17 000-ért. Mondjuk Vika, de 3-4 évnél már amúgy sem tervezek tovább a kocsival. Mehet bele a Vika szerinted? Felicia..
(#113433) Mágus2 :
Ezt örömmel hallom[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
Egy vezérműlánc cserénél mennyire ütközhetek bele a manualban leírt dolgoktól eltérő hibába? Gondolkodom, hogy nekiállok, de azért a motort sem akarom tönkre helyezni. Felicia 1.3 68LE.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
Új hozzászólás Aktív témák
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Politika
- Tőzsde és gazdaság
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- További aktív témák...