-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
Többet látottaktól kérdezem, egy DSG&TSI kombináció mennyire kockázatos használtan? Ugyan tologatom nagyon a döntést, de körvonalazódik, mik a fő szempontok.
Méretbeli praktikum miatt kompakt kategóriában nézelődök, maximum 4.4 méter hosszú bódékat. Manuális váltóval nem szeretnék autót venni. A belső zajszint a legfontosabb kritérium, erőgép nem kell, mert, 120-125km per óra körül én elvagyok a külső sávban, egy 3-as prius menetteljesítménye már bőség. Ilyen tempónál 67.5-68 dBel zajszintet merre keressek? Nem bánnám, ha a fenntartási költség azért nagyon masszív nem lenne. Benzines preferált, évente kb 12 ezer km-hez.
Más gyártóknál a CT200-ast, de, nem halk menésben, és fel van fújva az áruk. Auris hasonló, túlárazottnak tartom, meg, hiába pakolja tele az ember utólagos zajszigeteléssel, a vékony üveg lesz a szűk keresztmetszet. Legszimpibb kinézetre a 308, de itt a robotizált váltóját nem dicsérik általában, illetve, ott a benzines motorokat sem szeretik sokan.
Egy A3 mennyire élhető-észszerű elgondolás? Teljesítményre nekem több, mint elég lenne, de nem tudom, mennyire zsákbamacska& fenntartási költségek-szervizköltségek hogy alakulnak. TSI motorokat 2013-tól gondolom "gatyába rázottnak", a DSG-nél rémlik, hogy 250newtonméter nyomaték alatt nem olajos változatokkal szerelik az autókat, s a szárazzal kapcsolatban is sokan szkeptikusak. Vagy felejtsem el egyelőre az egészet?
Nem életbe vágó, csak, eszembe jutott, hogy 13 éve nem voltam utazni semerre, és a mostani autómmal már fél óra után szenvedek a zajtól, ülésektől. Keretet szándékosan nem írtam, de, nagyonmax 5m körül terveztem. Mi férhet ebbe bele?
Golf v Leon belső zajszintje A3-hoz képest? a rövid hossz miatt az oktávia kevésbé játékos most. Tudom "problémás" ez a hozzáállás, de, még specifikusabb is tudnék lenni, de azzal vlszg "nem teljesíthető" elvárások kerülnének listázásra : ) : )
Koszonet az esetleges visszajelzésekért, hátha még jelen ínséges helyzetben is van valami kis kompromisszumos megoldás.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz focvis #198617 üzenetére
Koszi szepen, en is ugy gondoltam, hogy "kulsos szerviz" azert nem úgy áraz, mint a márkaszerviz.
#198618 rbalint88
"Keretet szándékosan nem írtam, de, nagyonmax 5m körül terveztem." Emiatt vagyok szkeptikus, mert, úgy látom, az értelmes kompaktok ára már ottkörül van (10 évestől idősebb autót nem biztos, hogy szeretnék). (AT, csendes beltér) . Vagy inkább türelem?Ülést mindenképp' ki kell próbálnom, sajnos az alsóháti gerinccsatornám adott : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz rasotamas #198620 üzenetére
oh, továbbra is hibridyarics, de utóbbi hónapokban egyre hangsúlyozottabban kijönnek a limitjei. A dinamikával nagy gondom nincs, nem vagyok az idegeskedős-kapkodós. De, a menetzaj elviselhetetlen (az utólagos szigetelős körökön túl vagyok, sajnos a vékony üveg a szűk keresztmetszet). De kisautók ilyenek. Az ülés nagyon tud zsibbasztani, hogy őszinte legyek, sokszor nem érzem deréktól lefelé a tagokat.
A VAG-konzern onnan "jutott eszembe", hogy mégis csak európaiak, európai igényekre szabva, illetve, családon belül az elmúlt 15 évben csak VW, Skoda, Audi volt, TSI-DSG, TDI-DSG is. És ugyan megtehetem, hogy hitelesen nem autózgatok rekreációsan vagy túrázgatás céljából, de, nem bánnám, ha nem lennék "taccson" fél óra után városon kívül. Bár ebben még simán lámpánál állva is rendkívül magas a kívülről beszűrődő zajszint.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz rasotamas #198623 üzenetére
Köszönöm szépen, nekünk is volt családban ilyen polo, meg golf mk5-6-7 is. Kisebb tsi motoroknak nézek majd utána, mennyire kell tartani tőlük. A belső komfortrol ulesekrol nincsenek rossz emlékeim, skodekoknal sem
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Mágus2 #198654 üzenetére
Jaj, így már értem, az általam "megkárosított" autó javításánál a biztosítót miért húzták le szerintem 2x áron a felbecsült kárhoz képest
Egyébként fenntarthatósági-etikai szempontból sajnos nem jó "gyakorlat" a feltétel nélküli "eldobás&csere", ha egyébként javítható lenne valami. Idő fog kelleni, hogy revideálódjanak a fogyasztási szokások és gyártói hozzáállás. Nem a felelősségteljes erőforrás és hulladékgazdálkodás jellemző a mostani rendszerre, pedig jó műanyagos a patentokat meg nagyobb sérüléseket is szépen hegeszti.
De bugyuta lennél nem kihasználni, hogy gyakorlatilag fedve vagy.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Egyébként felszereltségi szintektől függ a zajszigetelés octavia-golf-jetta esetén? A kevésbé felszereltekből spórolják a szivacsot és rezgéselnyelőket? : ) : ) A3 ebben felette van a konszern-társaknak, vagy ebben a kategóriában a négy karika csak plecsni?
A másik a DSG megbízhatósága, amiről megoszlanak a vélemények. Én jó előéletű-karbantartott esetén kevés kockázatot látok benne, esetleg van, ami kifejezetten kerülendő ? Emiatt vagyok az oktaviaval kicsit "szkeptikus", ott elég sok ex-cégautó van. Állapotfelméréskor gondolom, nem lehet megítélni, hogy áll a váltó . Meg valamiért eltűntek a szedánok, szinte csak hatchback érhető el belőlük
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Bdanyy #198681 üzenetére
Igen, erről a 250-től dologról többször megemlekeztek itt ph-n itt ami rejtély, hogy vajon egy tsi-hibrid jetta ( 150 ló, 250 Nm) milyen is pontosan. Mert az 1.4tsi az bizony száraz dsg, és, a 250 newtonmeter is valszg rendszerteljesítmény
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #198695 üzenetére
lehetőségek, lehetőségek, mi is realizálható 4.5m körüli összegből
Amúgy fenntartásnál is "jó ha csendes a beltér", az eddigi balesetezős-meghúzós-lökhárítószakajtós sztorik mind szenzoros telítődés miatti kimerültségre voltak visszavezethetőek. Egyszer jó lenne úgy kiszállni sajátgépből, hogy nem érzem azt, szénné lettem ordítva valami agresszív kötekedő. : ) Ilyesmi miatt mondjuk első radarnak nagyon tudnék örülni, szerencsére comfortline-nál már látom, hogy kb "alap" az első parkradar is.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Doki16 #198697 üzenetére
Koszonom! Igy azert megfontolom, mennyire "vetem el" az Auris otletet, eredetileg nem szerettem volna, de az egesz ADAC-meresek nem adjak ki nekem. Nehany autonal irrealisan alacsony belso zajszinteket mutatnak, ill azonos generacion belul eltero modelleknel nagy szorast is. A Golfot konzekvensen talan a legcsendesebb kompaktnak irjak, aztan Jetta, Oktavia. Bar az Auris kozel sem olcsobb egy Golfnal, "all benne a penz, mig megvan".
Hallottam errol mashol is, hogy a FL utani modelljeik csendesebbek, itt mar csak kerdes, egy FL-elottit fel lehet-e hozni arra a szintre (mert, a FL elotti meg szimplan jobban nez ki szamomra, jobban tetszik). Meg itt szerintem van kulonbseg felszereltsegi szinttol fuggoen, egy live nem executive
#198699Kiskokó
Koszi szepen. Itt annyiban modosulna, hogy, nem vagyok hajlando dugozni, a bringa varoson belul mindig elvisz, rugalmasan, igy eleve nem terveztem varosi hasznalatot. Marpedig az Auris elsosorban ott "jeleskedik", a VAG-konszern gepek meg varoson kivul tunnek ertelmesebb-eszszerubb valasztasnak.Fenntartasi koltsegekben mondjuk a Totyi kedvezobb (markaszerviz eseten mindenkeppen)
Koszonom mindenkinek a visszajelzeseket, kapkodas nincs, csak nem vagyok benne biztos, hogy fel-egy ev mulva ugyanazt megkapja az ember 5m-ért
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Hjaj, meg tavaly mikor olajcsere-szurocsere-pollenszuro cserere vittem 2012-es evjaratbol yarist, az egesz muvelet 40-be megallt. Meg most decemberben lett esedekes a 12v akksi csereje is, szvl majdnem 10 evet kibirt a gyari.
Elotte evben valtoolaj csere 90ezer km utan 38 ezer volt. Kicsit kerdezgettem, mibe vannak ezek Lexus CT200-nal vagy Aurisnal, es, szinte identikus arakon, nem szamottevoen dragabban. Markaszervizben. Szvl "áll a pénz", beszallni draga, fenntartani korrekt& ujraeladhatosaga szinten . Szerintem mondjuk masszívan túlárazottak, ha megnézi valaki az értelmesen felszerelt Auris poszt-facelift hatchbackek árait, könnyen az a benyomása támad, hogy az is hülye, aki megveszi ezeket Tipikusan felveti a dilemmat: mennyire tud azonosulni az ember ezzel az arkepzessel, mert, "elvbol sem fizetnek ennyit egy hasonlo koru&futasteljesitmenyu kompaktert" : )https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz enddav #198694 üzenetére
egyébként ez valahogy számszerűsíthető? A jetták azért olcsóbbak a Golfoktól, meg mégis csak szedánforma, így "szebb". Mennyi az eltérés, főleg szélzajban? ADAC-tesztekben nem bízom, mert, mindenféle sztenderdizáció híján vannak Azok alapján amúgy nem nagy az eltérés a Golf javára.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #199627 üzenetére
Mindegy végül is, hétvégén úgyis kipróbálok egyet, az ötös-hatosgolfokról jó emlékeim vannak. Meg, amíg nem a papírüveg a fő probléma, addig rengeteg orvosolható. Szerencsétlen Auris hatchback itt vérzett el nálam: motorhang-gördülési zaj nagyon szépen tompítva, csendes. A szélzaj nem. Üveg vékony, pályázni nem tudnék vele. Nem rossz, sőt, jó, (konkrétan csendszoba a yarishoz képest), de nem egy golf szintje.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Kiskokó #199737 üzenetére
pedig vannak szép névadási szokások "PRISM-PLUS = Platelet-Receptor Inhibition For Ischemic Syndrome Management In Patients Limited By Unstable Signs And Symptoms"
keszijókat lehet mosolyogni ezeken.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Szép napokat. Nyíregyháza v Teprecen környékén valaki tud ajánlani jó "optimalizálót" (csipszes). Vagy, mivel VAG-koncernes motorokkal elég sokat és gyakran dolgoznak, így igazából "ugyanmindegy", kit keresnénk fel?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Igen, wikin is úgy láttam, 400Nm-ig írják azt a hatos DSG-t.
Váltó hangolása egyébként mikre nyújt lehetőséget? Engem ezeknél ami "aggaszt", hogy városban nagyon alacsony fordulaton gyk. kúszik, igaz, nem is ott a helye ezeknek.
Hozzá tudnak úgy nyúlni a váltóhoz, hogy főleg a "rugalmasság" (60-140) és hatékonyság (gyáritól ne legyen rosszabb) legyen fókuszpontban? (2.0 TDI, DSG, 150PS,)
Debrecenben a H-power csipszest (Rigotech?) ismerem, de nem voltam tőlük "elájulva" . Szerencsére van még a régióban opció, így teljesen felesleges a proximitás-faktornak túl nagy jelentőséget tulajdonítani : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Dq250-re wiki négyszáz newtonmetert ír, csipszesember szerint elbírja a 450-et, én konzervatív vagyok. 380 felé nem fogom kérni. Elvileg juli 4-én megyek optimalizalni, de ahová megyek (dynotech hszoboszlo) azt mondta, hogy semmiképp nem ajánlja 390 felé a nyomatékot.
Meglátom. Olyan 68 ezer km van most az autóban, 50 ezer km-nél volt a valtoolaj cserelve, szvl még vagy két évig nem kell hozzapiszkalni, ha nincs baj
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz rasotamas #199831 üzenetére
nekem aszonta a fószer, hogy a váltóhoz hozzá KELL piszkálni, és hozzá fognak Balkányiak ue mondták, de szoboszló mellett szól, hogy teljesebb körű-részletesebb tájékoztatást adott, jobb ajánlatot és van dyno-juk is, balkányban niccs.
#199830rbalint88 majd megírom, júli elején kerül hozzám, még előző tulaj leműszakiztatja, és úgy adja át. De az optimalizálás mindenképp muszájság, PH-n szocializálódva ahhoz szoktam hozzá, hogy HW-t optimalizálni kő. De, és, ha nélkül.
#199827Kiskokó Oh, félreértettelek, azt hittem, "generalizáltan minden awtomatáról" beszéltünk.
#199832Qru Igen, ezt beszéltem a csipszessel is, hogy nem szívesen mennék 400-ig sem. A stílusomhoz amúgy is a retek hibrid illik, az optimalizálást is azért akarom, hogy a hatékonyságon-hatásfokon javítsanak.
Tényleg, ezeknél DSG váltós autóknál lehet érdemi motorféket előcsalogatni? A tapifülekkel visszaváltok, és annyi? : )
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
& #199840MunezXBK koszonom. És gondolom, utána pár mp után magától "visszaáll" robot üzemmódba? Csak hibridnél megszoktam, hogy "nemnyúlokafékhez", ha csak lassítani kell, B-be pöccintem, és hagyom a motorféket érvényesülni, üzemi fék csak "szükség esetére".
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Amúgy a stage1 optimalizációnak van értelme a 2.0tdi&DQ250 esetén? Váltót értelemszerűen hangolják majd a megnövekedett nyomatékhoz, de, egy ismerős "elbizonytalanított", hogy tökéletesen felesleges pénzel...költés. De miért is? Mi kár származhat egy konzervatív optimalizációból (150Le, 320 Nm --> 180 Le, 390 Nm)? :\ Miért lenne felesleges és miért lenne butaság, nagyobb turbo nélkül?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz akooos #199917 üzenetére
amúgy fiszemfaszom, a "tuning" (tónus, tune..) szó szerinti jelentés HANGOLÁS, finomhangolás. HW-nél is jobb szeretem a tuning szót kerülni, mert, sokan automatice "OC amíg a csövön kifér" módra értelmezik, pedig, az ottani "tuning" is sok usernek: optimalizálni csendesebb-gazdaságosabb működésre, észszerű teljesítménynövekedéssel.
Semmi szükségem amúgy az extra teljesítményre, de kíváncsi vagyok, érdekel a dolog, és nem egy ökör ára.
Köszönöm a visszajelzéseket
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz rasotamas #199920 üzenetére
Hmm. DQ-250-nél amúgy a 440Nm "biztonságos"? Qru írta, hogy stage1-nél csak a kplung elofeszítést és tárcsákat összetoló nyomást növelik, máshoz nem nyúlnak, illetve, írta, hogy gyárilag 380Nm ig adta ezt a váltót a VW, bár 400-ig elvileg nincs gond. A műhelyben azt mondták, hogy elbírhatja 450-ig is, a 400 egy konzervatív-bolondbiztos érték. Mondjuk majd aznap-padon kiderül
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Óh. Próbálok tájékozódni az 1.0 tfsi motorok lehetséges nyűgjeiről, de, addig jutottam, hogy kokszosodás. Más nyafi szokott ezeknél lenni, ami még lelkiismeretes tulaj&karbantartás mellett is valós veszély? Ez lehetne egy kiszemelt, nem saját részre. Ilyen korban milyen "költés" lehet esedékes?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #199947 üzenetére
Koszonom szepen! Ugyan van a csaladban egy kamiq ue a motorral es hozzavalo DSG-vel, de az nullkm ota nalunk van. Meg ismeros szervizes is van, akiben megbizunk es evek ota gondoskodik a VAG-os gepparkrol, igy mertem ajanlani a motort&tipust.
Szerintem sem lenne vele gond, foleg, hogy tul sokat nem lenne hasznalva. a "koksztalanitas" azert nem "olyan draga". A "draga" szvsz az auto aranak több, mint 5%-at felemeszto koltsegu "beavatkozas" : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Mauzes #199997 üzenetére
érdemes zeperf-en nézni, természetesen ott nincs fennApumnak van Karoq-ban egy 1.5TSI-s és egy 2.0TDI-s is, igazából, én jobb szeretem az 1.5TSI karakterisztikáját "szóló-haladáshoz", mondjuk kevésbé összehasonlíthatóak, mert a TDI-s 4kerékmeghajtású, és érezhetően laggosabban indul meg gázadásra (DSG van mindkettőben).
Nem leszel útakadály, nem lesz vele gond. Persze a belső sávot sem fogod takarítani ; )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Kiskokó #200019 üzenetére
Viszont a gyakorlati szempontból fontos "rugalmasságról" is esett szó, és, tényleg nagyobb jelentősége van szerintem egy 80-->120-as értéknek, vagy, annak, hogy 130 felett is tudjon megindulni a bódé, mint annak, lámpától-lámpáig hogy veretsz el Amúgy kölökként a 60 lovas fasztra vagy 55 lovas szamara is "tudta, amire tartottuk", meg hát, nem egyformák az igények-felhasználás. Mentem 1.2-es 75 lovas G-asztrával is, és, az én habitusomhoz "teljesen rendben"
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Korábban mutattam ezt az A1-et, közben készült róla egy vizsgálati jegyzőkönyv is. Elég sok helyen fújva-javítva volt, de korrekt minőségben. Hűtőn van valami benyomat. Egyik hengeren néha gyújtáskimaradás van, de, úgyis nagyobb generállal érdemes kezdeni (gyertyák, olaj&szűrők, diós mosás). Képek az awtóról
Egy teljes körű generál ára mennyi lehet nem-márkaszervízben? Esetleg Debrecen környékén ajánlás szakira? Mennyire képezhetnek az említett hibák alkualapot?
mert ha rugalmas az ár, még lehet észszerű vétel.https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Paxker315 #200031 üzenetére
esetleg erre? diós tisztításra kb 110 ezret saccolok, a többiről nem sok elképzelésem van, nem márkaszervizesek milyen árakon végzik. Tippre 200-220 ezer körül megállna minden (olaj-szűrők-gyertyák-koromtalanítás)
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Juj. Tegnap elhoztam a vásárolt használtautót, Jetta 2.0tdi. Így már az új rendszámból kaptam a tokmányirodában is.
Ma reggel megvolt az optimalizálás, ahol szempont volt az üzemanyag-hatékonyság meg a rugalmasság. Végül 181 LE&398Nm-re írva adták vissza (gyári: 146 LE, 354 Nm), autóúton, 90-es tempónál meg kb hüledezik a fejem, mennyire takarékos (bár gyárilag is pályán 5 liter körül zabál). Igaz, az egy alacsony szedán, és rel kis tömegű. Pályán is teljesen jó az új programmal, ha akarom megy, van tarcsi, de öregurasan is teljesen oké.
Nagyon virgoncan úgy sem fogom hajtani, mert, 150 körül azért már nem annyira kényelmes a belső zajszint, de, pályán hosszú távon is élhető ha tartom a limiteket.
És "megoldották" azt is, hogy már városban 6-osba váltva alapjáraton "kússzon" 50-el. Kulturáltabb lett, nincs az a rezonancia gyorsításkor, mint a gyári programmal, sokkal lineálisabban viselkedik, meg kisebb látenciával indul meg, ha kérem. Hajdúszoboszló Dynotech, kiderült, hogy a srác "földim", meg most áprilisben nyitották az ottani műhelyüket .
Egyelőre nyugodt elégedettség, "zen", örülök, hogy ezt választottam és nem a (drágább, rosszabbul felszerelt, autóúton&tempónál nagy szélzajú) auris hibridet. Az autóhasználati szokásaim meg úgyis a meglévő technikához igazodnak, nem boltbajárni meg macskát állatorvoshoz hordani kellett az autó.
Köszönet a topiklakóknak a terelgetésért& útbaigazításért, úgy gondolom, "sok autó, korrekt pénzért". garázsban így is maradt hely, elfér.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz yodamester10 #200080 üzenetére
Igen, bár ez a cikk már hetekkel később került fel, mintsem megállapodtunk-foglalóztunk volna Nem volt szempont most az újraeladhatóság. Úgy voltam vele, ha klasszik utazódízelt akarok, az utolsó utáni pillanatban vagyok, és eleve úgy voltam vele: amíg lehet, használom. Ha esetleg 4-5 év múlva eladnám, úgyis lesz, aki hasonlóan gondolkodik.
Addig viszont kiszolgál.
Meg, amíg van mezőgazdaság, hadipar, logisztika, addig nem fogják a dízelt teljesen elkaszálni, ebben biztos vagyok. Meg amíg populista és konfliktuskerülő kormányzás van, nem lesznek komolyabb szankciók, ahányan gázolajoznak nálunk
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz aero. #200112 üzenetére
pénteken deb-balatonfűzfőt 1.0tsi kamikkal tettem meg, 3 személlyel. Meglepett a motor, teljesen élhető, nem esik zavarba pályán sem. Kezdem megkedvelni, ismerősre is sikerült rábeszélni az 1.0 tfsi-t
Más: valakinek ezzel tapasztalat? Előző autóban ilyen volt, atombiztosan tartott rossz úton is, és gondolkodom, merjem-e bevállalni a hűtőrácsba applikálható verziót, v maradjak a "beváltnál"? : ) Úgyis van most 3k-s alza kupon, nofene.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #200125 üzenetére
Az allapotfelmero nem mondta, hogy nem ajánlott vétel, csak annyit, hogy koksztalanitassal, gyertyák és szűrők cseréjével érdemes kezdeni
Egyébként ilyen VAG koncernes autók szervizeltetese Debrecen környéken kinél ajánlott? Nem markaszervizre gondoltam, a privát praktizalokrol meg nem sok ismeretem van
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz kleinguru #200141 üzenetére
Pontosan. Illetve lehet hülyegyerek módjára vezetni 1.0-es seicentoval is. Szerintem családi bodenal jobb, ha van tarcsi
Én amúgy vlszg Sharant néznék fiatalabb kiadásban, használtan.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Oh. Apum is eljátszott a chipeltetés gondolatával, hogy próbálta az autóm s meghallgatta a tapasztalatokat. Probléma: 2023 novemberéig garis autóról van szó. Egyáltalán nézik márkaszervízben valaha is, milyen program van? Ha nincs kívülről látható nyoma a "mókulásnak", egyáltalán érdekel az bárkit is?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Auh. Voltam olyan böszme, kikapcsoltam a hátsó keresztirányú forgalomra figyelmeztető rendszert & holttér-figyelőt. Persze nem engedi újra bepipálni, hibát ír ki, aztán szürkével kihúzza a két opciót, és már jelölni sem tudod.
"assistance" menüpontban nincs "gyári visszaállítás", próbáltam már elhagyott parkolóban, hogy "légüres" térben legyek, de egyelőre meddő. Mivel érdemes folytatni? : ) Term mielőtt állítgatnám, mindig P-be téve, álló helyzetben "próbálkozok".https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Paxker315 #200241 üzenetére
erre valami tipp? Légüres parkolóban, járó motornál, P-be húzva, ácsorogva sem nagyon tudtam aktiválni. Ha kipipálom, és továbblépek a menüben, Errort ír ki, aztán meg már nem is engedi újra pipálni Motor leállítása, újraindítása után ugyanez a minta.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Debben ajánlották többen (topikban is) Tóth Józseféket a Hun utcán, ha VAG-konszern szervíz. Kértem ajánlatot első féktárcsa-betét cserére & navi frissítésre, és, utóbbi árára azt mondom, nekem nem ér meg annyit (65ezer), előbbinél meg nem ennyire számítottam (~250-260 ezer körülre saccolható). Vagy tényleg kb negyedmillió ft az első tárcsák-betétek cseréje egy hét éves kompakton? KÉrjek máshonnan is ajánlatot esetleg? Ha 10-15 ezer ft eltérések vannak, nem foglalkozom vele, de, nekem valahogy ez jó ~100k-val többnek hangzott, mint amire "számoltam" előzetesen.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz kisharsany #200564 üzenetére
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Túl rég volt már probléma, és, mostanság sok minden összejött. Már hiányzott egy kis bosszúság:
Tegnap kapott az autó egy Armolan hővédő-sugárzásvédő fóliázást a szélvédőre. És, természetesen még mindig bsztam eltávolítani a 2015-ös szélvédő-rendszám matricát, pedig átíráskor új rendszámot osztottak..
Nem szóltam előre a szakinak, ezt bevallom, de, gondoltam csak feltűnik neki, hogy a szélvédőmatrica& rendszám rohadtul nem fedik egymást. Mindegy, lefóliázta a rendszám-matricát a szélvédőn. Mi a bánat lehet a megoldás? Azt mondta, körbe tudja vágni a matricát, leveszi, felteszi az újat, de, szkeptikus vagyok. Hogy kivitelezhető ez a szélvédő sérülése nélkül? Milyen más módszer lenne arra, hogy ezt a problémát orvosoljuk?
Buta vagyok, mert reggel mikor vittem az autót, nálam volt az új rendszámhoz tartozó matrica, de, nem adtam oda, nem akartam még a ragasztgatással "traktálni" a fóliást. De erre a kimenetre nem számoltam
Megoldható a matrica eltávolítása v letakarása a fólia visszabontása nélkül?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen