-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmdms
addikt
válasz Mágus2 #97101 üzenetére
Való igaz!
Hideg üzemtől most tekintsünk el. Ha ez a sok kigyorsítás meg nagyon nyomom neki dolog megfekteti a motort, minek van benne az a rohadt sok mindenféle elektromosan vezérelt szarság, ha mégis engedi a helyügyereknek szétpörgetni a motort? Ezt sose értettem.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
freaghill
őstag
Ja gyerekek, ha már a széthajtás. Reggel mentem, egyenes átlátható, jó út, mögöttem egy citroen xantia talán. Jön a seggembe, mondom nyomom akó mán én is. 130-40-50-60, egyszer csak a citroen mögül kicsap egy audi és megelőz mindkettőnket. De jót nevettem.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #97107 üzenetére
Jó az, ha van (lenne).
Az viszont igaz, gyakran kell ellenőrizni a lovakat és a nyúlmókusokat.KNorbi: azért pályáról mire lejössz, már kb visszahűl. Leszámítva, ha folyamatos parkettázás után állsz ki gyorsan a pihenőbe/benzinkútra.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
brumi1024
veterán
Azért, mert ez nem úgy működik, hogy hidegen visszafogják/leszabályozzák a motort, és a kedves tulaj ezt nem tudja/nem számít rá, így nem tud kifordulni egy kereszteződésből, mert nem megy eléggé az autó. A sok "elektromosan vezérelt szarság" miatt pedig jelentősen kevesebb baleset van, nagyon sokat tud segíteni egy jól vezérelt ESP.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Sokan meg nem rendelkeznek olajhőmérővel és nem tudják, hogy 200km pálya után félgázon, 150-160-al azt eredményezi, hogy 120 fok körül lesz az olaj hőmérséklete, lazább krúzolásnál meg 100 fok alatt van.
Azt is kevesen tudják, hogy motorfékkel gyorsan visszahűthető az olaj. Pl. itt nem ritka az 5-6 km lejtő, ahol 8-10 fokot hűl az olaj.
[ Szerkesztve ]
-
válasz brumi1024 #97110 üzenetére
Nana! Az elektronika nem mindenható! Pont az a baj mostanság hogy mindenki hozzá van szokva a húdemegymindenbizbasznélkül állapothoz, és azzal sincs tisztában hogy pl csak az elektronika mentette meg. Nem ok nélkül tettem megjegyzést a golf 300Le-nél sem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
válasz K Norbi #97114 üzenetére
A modernebb turbómotorokban van külön turbóhűtőkör, ami az például 1.4 TSI-nél akár 480sec-ig járathatja a hűtőfolyadékot leállítás után.
(#97118) bitpork: Persze, hogy nem mindenható, és egyetértek az érveddel, az nem vezet helyettünk, csak nem értek egyet azzal a nézőponttal, hogy minden elektronikus vezérlés rossz, és menjünk vissza a hőskorba. Szakmai ártalom
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz brumi1024 #97110 üzenetére
Nem komfort vagy biztonsági kütyükre gondoltam itt, azokkal semmi bajom.
Pölö ami most így hirtelen eszembe jut Mágus2 említette talán az olajmelegedést, ha vészesen magas hőfokon van, igazán belenyúlhatna, meg ilyesmik.Mire legépeltem már írta is.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #97121 üzenetére
Gyári megoldásokról folyik a vita. A tuzing során érdemes vele foglalkozni, de itt nem erről van szó. A gyárinak is bírnia kell a gyári teljesítményt...egy darabig, mindennek van határa, na de ezt a határt nem mellékelik az autóhoz, mert megkötéseket senki nem szereti és olyan márkát választanának, ahol nincs megkötés.
Nem arról szólt a vita tárgya, hogy a húzott téjesik eszik az olajat.
Ezek nem verseny autók, nem verseny motorok, az emberek mégis arra használják. Mennek 5-600km-t pályán, majd a feszültség levezetéseként elkezdenek versenyezni, és csodálkoznak, hogy megadja magát a turbó, eszi az olajat, szétkopik a motor. Itt-ott meghajtod, nem lesz baja, de ha túlzásba viszi az ember, akkor bajok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #97126 üzenetére
Akinek nincs technikai érzéke, vagy nem érdekli, az nem fog utána járni, hogyan kell ezeket vezetni, hogy holnap is menjenek. Régen nem volt minden motoron turbó.
Kezeket fel, aki olvasott már turbós autóhoz gyári használati útmutatót. Találtatok benne érdekes dolgokat? Az 2.0TDi-m használatijában benne van, hogy ha lehet, ne használják az autót rövidebb távon, mint 4km.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #97127 üzenetére
Sajnos legalább annyian vannak azok, akiket egyáltalán nem érdekel, mint akik nem értenek hozzá. "Eddig nem romlott el, ezután sem fog" állítják, feltételezve az örökifjú tulajdonságot. És a nem érdekel csoport az, aki leghangosabb, ha probléma van.
Én olvastam amúgy, és többek között az autópálya után hagyd kihűlni a turbót rész is bennevan.
-
válasz Mágus2 #97127 üzenetére
Én olvastam eddig az összes autóm elérhető/meglevő összes szirszarját. Nekem csak annyi szerepelt a passat/Gazsi/Domi papperjában hogy nem javasolt rövid távon vezetni. Persze sokan nem veszik a fáradtságot, de ne mond nekem hogy nem tudná megtanulni. Pusztán átmennek érdektelen halba: szarnak rája.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
DeusHun
őstag
Sziasztok!
A VW Passat B5.5 kombimban kiégett a rendszámtábla megvilágítása. Szereztem hozzá LED-es fehér fényű OSRAM égőt, ma szépen ki is cseréltem. Világít ahogy kell, tökéletesen működik.
Aztán hazajőve rákerestem, hogy hogyan lehetne a belső világítást is kicserélni és a sok böngészés közben olvastam, hogy a rendszámtábla megvilágításához nem jók a normál C5W LED-ek, hanem valami ehhez hasonlót érdemes használni, merthogy ez sokkal több fényt biztosít egy irányba (mivel a LED irányított fény, nem szórt, ezért az előbb linkelt nem ad eleget a 360-as világítás miatt) és még hűtés is van rajta.
A kérdésem az volna, hogy szerintetek ez mennyire valós probléma? Lehet bármi gondom ebből? Attól nem tartok, hogy a rossz hőleadás miatt leolvadna a foglalat műanyagja, hiszen a normál izzó sokkal többet bocsát ki mint amit vettem.[ Szerkesztve ]
Rainforest Alliance Certified signature
-
mmdms
addikt
válasz MunezXBK #97133 üzenetére
Jó régen, egy '86-os mazda323gt összkerekes kis méregzsákkal marhultunk a pályán, kábé 10 perc se volt, de a szürkületbe ott pöfögött még ugyanennyit, mire nem tudtunk rágyújtani a turbóról.
(#97140) Mágus2: na az is hasolló volt, de nem izzott ennyire.. Ejj de piszok jó kis kocsik voltak ezek a mazdák..
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
MunezXBK
nagyúr
Juhú. Holnap reggel lökő le, lámpák ki, zárhíd buktat, klímacső visszarak.
Csukott szemmel is menni fog.
Ja, nyomorék cső árától majdnem szívgörcsöt kaptam. Inkább meghegesztettem.
-
bajnokpityu
félisten
nem értem én. ha meghajtod az a baj, ha araszolsz az a baj...
eladó Kawasaki j300 robogó
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #97140 üzenetére
focus, buzukim mindig a két végletet kapta. mindkettő elment 150ezreket alattam, és kutya bajuk nem volt a motorjuknak. az 1.8TSIről még nincs túl sok tapasztalat, kb 40ezret mentem vele, de egyelőre nincs gond. 2ezres fordulat alatt nem gyorsítok, érezni, hogy nem szereti.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #97144 üzenetére
Remeg 2000 alatt, vagy csak morog?
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #97145 üzenetére
Semelyik. szimplán nem akar menni. 1500körül lenne már ereje, de ezt meg nem tartom egészségesnek, túl erős kis fordulaton, benyához képest. itt már van turbonyomás, 1800nál meg pláne. Ezt kerülöm. Inkább visszaváltok kettőt, hogy 2500fölött gyorsítsak, azt meg elváltom általában 5500on, mert ugyanúgy megy a köv sebességi fokozatban.
Állandó sebességet tartani gondolom oké 2000alatt, de gyorsítani mindenképp visszaváltok.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
válasz nope00 #97148 üzenetére
Az a lámpa inkább szerelés utáni hiba lesz, vagy szakadt vezeték. A 2.5 tdi vezérlés cseréje odakint akár 1500€ is lehet ha márkaszervizbe viszed. Különben jó gép. Munez üzemeltet egyet ami kicsit idősebb. A konkrét motorjával kapcsolatban ott az első hsz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bittorrent topik
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- World of Tanks - MMO
- Telekom mobilszolgáltatások
- Microsoft Outlook topic
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen