- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Amazon
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Windows 11
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- ASUS routerek
- Milyen routert?
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz molnarpeter #94697 üzenetére
...a "tömítési" képessége érdekelne. Találtam videót a szereléséről, nem rossz cucc. De még mindig nem értem, ha mindenképpen fel kell fúrni, akkor miért nem jó a következő méretű csavar? Ok, egyes esetekben nincs mese, csak a gyári jó. De ahova elfér a következő méretű csavar, oda azért stabilabb a fix, vágott menet.
Esetemben egy olajleeresztő csavarról és annak furatáról van szó. Nem erősnek kell lennie, hanem tized-milliméter pontosnak és a lehető legjobban kell tömítenie.De a linkeket azért eltettem, hátha egyszer kelleni fog .
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
szőröscica
addikt
Nem tartok be mindent, de igyekszem a lehető legszabályosabban közlekedni. Kétszer kaptam gyorshajtási csekket, mindkétszer káromkodtam, hogy hülye voltam, aztán befizettem. parkolási bírságot pedig háromszor, ott kétszer én néztem be a táblát, egyszer viszont masszív pénzbeszedés szaga volt, mert egy teljesen teli lakótelepen este már csak a garázsokkal szemközti murvás területen lehetett megállni, reggel pedig már virított a csekk, hogy zöldterületen parkoltam, 8 rugó lesz. Akkor azért felhívtam a közterület-felügyeletet, hogy azt zöldterületnek nevezni erős túlzás, de végül befizettem azt is, és megtanultam, hogy oda többet nem állok.
Nem olyan nehéz lelassítani azoknál a tábláknál...
-
molnarpeter
nagyúr
VR6 kolléga jól mondja. Egyébként hasonlóan tömítéssel gyújtógyertya menetét szokták javítani szimós berkekben. Egyet tudok, ami nem bírta - ha jól rémlik szériakupás gépen, de ott kissé nagyobb az igénybevétel, mint gyári állapotban (nem elég, hogy 2T, ez hébe-hóba 10k rpm környékén pörgött ). Mindemellett megmaradna az eredeti méretű, szükség esetén könnyen pótolható csavar, illetve alátét - gyáriasabb volna.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
vezető ülés alatti labter mitől azhat be a paszulyban? mit nézzek? az akku alatti nyilas tiszta, a szelvedot most cserélték azt frankón megcsinaltak, mik lehetnek azok a helyek amiket nézzek meg?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #94707 üzenetére
Az ajtóból is befolyhat, ha el van tömődve a vízelvezető az ajtó alján.
-
VR6-Fan
veterán
válasz molnarpeter #94706 üzenetére
amugy alu karterból kiszokott jönni a menet ez ilyen...
elvágott/rövid kerék csavar szokott lenni az értelmes megoldás, vagy karter csere.
amugy ne is illeszétek olyan finomra a menetet, ha felfúrjátok mert csak beviszi a sorját.... ugyan úgy kelleni fog a réz tömítés alá, mert annak a kontrakciója tömít.
vagy max a régi audik kúpos csavarját lehet le copy-zni de az szerintem szar megoldás......."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
net84
őstag
válasz molnarpeter #94706 üzenetére
Részben igen, részben nem. Én arra értettem, hogy a javító készlet esetén lesz két menetes szakaszom. Az alátétnek mindkettőt el kellene takarnia, hogy pusztán az tömítsen.
A gyári csavaron lévő, tömítésnek csúfolt alátét erre a célra nem felel meg, így ha már belenyúlunk, orvosoljuk is a konstrukciós problémát. Bármilyen csavart lehet könnyen pótolni (kivétel a gyárit, mert ahhoz mázlistának kell lenni - és kell egy autós bolt). Esetemben a nyak rész lesz igazán egyedi, hogy réz alátét + tömítő paszta kombinációval lehessen szerelni. A gyári állapot azért nem érdekel, mert ezt az autót többet sem gyári, sem más szerviz nem fogja baxtatni (max. felügyelet mellett).(#94709) VR6-Fan - főleg a légkulcs mániásoknál...törne el a kezük.
A készülő csavarhoz illeszkedő fúrót is kapjuk mellé. Azt még nem tudom, hogyan lesz megcsinálva. Majd a szaki eldönti . Réz lesz az új alátét (a régi nem az volt).Read only...
-
TaaT
veterán
válasz Mágus2 #94708 üzenetére
Szerelőnél van a kocsi, azt mondják a féltengelycsuklók hibátlanok.
Viszont a féltengely hozzáér a trapézkarhoz amikor billen a motor, azt mondták lehet cserélni kell a motortartó bakokat.
Kérdés: elég csak a hátsó tartó bakot cserélni az előre-hátra billenés megakadályozásához?
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
tresh
addikt
Mágus szerinted afn izzítógyertya vége ahova a gyors csati megy alkalmas lehet arra hogy valami finom menetet rávágva anyás rögzítéssel kerüljön rá a kábel ? Mert sajnos a régi csavaros megoldású ami a td-nél van az ugye jóval rövidebb mint a tdi-k.
-
K Norbi
addikt
Ha szemben állsz a motorral akkor van 1 bal oldalt, alul! meg jobb oldalt van a váltótartóé. Nekem mozgott a váltó mikor a gázt elvettem meg vissza! kicseréltettem egy picit jobb lett de nem az igazai, aztán egy jó centis gumidarabot begyűrtem közé azóta fasza gyárilag is ilyen lágy fosok ezek.. mozog minden mindig
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
Úgy is le kell venni az olajteknőt, akkor meg meg lehet csinálni normálisan... Ha valami miatt meg a menetnek is kellene tömíteni mert lóg a csavar stb. , teflon szalag...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
Attól függ, hogy el van e szakadva. Ha az a hibás, akkor elég, ha egyik sem szakadt, akkor mind elöregedett és azért mozdul túl nagyot a motor. gondolom a nagy nyomaték tönkre tette. Amúgy nem, inkább a nagy kerekek miatt nagyobb az ellenállása az autónak, ez nyírja szét a motortartókat.
-
VR6-Fan
veterán
Van amikor ossze gyogyul annyira hogy meteres cso kell (pl a regi audiknal)
Akkor szokott menni a lerdes h olaj csere vagy karter csere lesz ?!
Nyilvan amit mar egyszer megeroszakoltak tul huztak stb az csak szarabb lesz.Rez tomitest tervezzetek mindenkeppen ill a karterra meg a csavarra id megfelelo illeszkedo feluletet, johetnek majd a fotok ahogy keszul a cucc!!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #94728 üzenetére
Tegnap vezettem egy 150 lovas octavia 1.8T-t 180-ra húzva. Hát-hát, megy az, csak forgatni kell. Sasa brutálisan üli az utat ehhez képest. Libeg-lobog, három kézzel kell benne fogni a kormányt 180-nál. Igaz ez sedan volt, én a kombájnhoz vagyok szokva, meg kellene 4 új gátló bele, mert nem normálisan libeg.
tresh Elől kaparcs, 5 sebességes, 2001-es.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
Olvasom ezt a rengeteg HSZ-t, oszt' én meg csak mélázok... És épp szopogatok egy ilyet-e.: [link] Nem mondom hogy szar..
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
net84
őstag
válasz VR6-Fan #94722 üzenetére
Rez lesz. Nem kiserletezunk...
Azt a karomkodast, amit hallgattam a gyari miatt. Foleg, amikor kiderult, hogy csopog es meg van b@szva a menet....nem ellenkeztem .
Foto nem biztos, hogy lesz (max a csavarrol es a vegeredmenyrol), a futomu bontasakor is csak 1 kepet tudtam loni. Orultunk, hogy idoben vegeztunk...Magus2 - pasztat akkor is kap, ha nem kell... Biztosra megyunk.
Jelentem, megpasztazva, a megmaradt 1/3 menettel most tartja az olajat. De nem eletbiztositas.Ha visszakerul hozzam a kivett leereszto csavar, csinalok kepet. A hatszogon latszik, hogy meg lett gyilkolva...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
TaaT
veterán
Lehet nem is/csak az alsó tartóval van baj? [link]
Give them hell Ukraine!
-
Morris
veterán
Ez nagyon lötyög! Ez tuti cserés.
Az én golfomban nagyon minimálisan mozgott. Éppenhogy. Persze gázadásra igen, de ott fog is mozogni.***
Mágus!
Szívósor takarításhoz, elég csak levenni azt a 11db (a képen a 24-es számú) csavart a burkolatból és kezdődhet a móka?
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #94708 üzenetére
köszi, az nincs eltomodve, azt megneztem, még hol lehet a probléma?
Továbbá még egy olyan kérdésem lenne, hogy szabade mozognia a fektarcsanak amikor lent van a kerék? mert amikor rakom vissza akkor rögzíti a csavar, de amikor lent van a kerék akkor fel le ill körbe is forog a tárcsa.... olyan mint, ha hianyozna egy tartó gyűrű vagy ilyesmi
köszi előre is
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Marvel Snap
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Spórolós topik
- Politika
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Amazon Fire TV stick/box
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen