-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
Na, megint folyik az a kib*ott szélvédőmosó tartáyl!
Gumitömítés cserélve, szivattyú cserélve. Csak a tartály lesz a probléma. A gyári új 14k.
Holnap, vagy hnapután leszedem a lököst és kikapom a tartályt, hátha meg tudom ragasztani. -
K Norbi
addikt
válasz Morris #93103 üzenetére
+1 az F.BS erre a célra a legjobb! de hogy találod meg pontosan hogy hol ereszt?
(#93105) Morris
Igen az a legjobb! mert különben elég megtalálni hol ereszt pontosan! Én beletenném egy vizel teli vödörbe! szereznék egy másik ablakmosó sapkát, azt kifúrnám és kompresszorral adnám neki a nyomást és egyből látszani hol szökik a vízben a levegő.[ Szerkesztve ]
-
zetecR
addikt
válasz Mágus2 #93099 üzenetére
Értem, sejtettem, hogy valami ilyesmi van a háttérben...
Közben kiderült, hogy alig meleg motorral járkáltam, nem is a hőmérő műszer a ludas, hanem (szerintem) állandóan nyitva lehet a termosztát.
A klíma hibakódjai között a 49-es tökéletes összefüggésben van a mutató mozgásával.
Autópályán külső 0C körül 45-50-et mutat, viszont 20 fokban, városban araszolva 80-ra megy, olyankor a műszer is majdnem 90-et mutat, úgyhogy kicseréltetem a termosztátot.
Viszont arra az összefüggésre jöttem rá, hogy meleg motornál alacsony fordulaton (1500-1600-ig) dadog, rángat, felette semmi, hidegebb motorral semmi, tökéletesen jár.
Gondolom hibakód kiolvasás, de addig is: mi lehet? -
rob210
nagyúr
válasz Morris #93105 üzenetére
Ez most komoly?
Ha a kezedben a tartály szépen szárazra törlöd a külsejét de teljesen szárazra.
Megtöltöd vízzel és beszórod lisztel, nem viccnek szántam azonnal kiderül hol enged ahol száraz a liszt ott nem ahol csomósodik ott igen.Egyszerűbb mint kupakot fúrkálni meg fújogatni mint a Lufis cigány.
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Visszavonom, hogy a 2.0tdi cr nem megy. 180-nál még bőven fickós. Utána átültem egy 1.2tsi-be. Na, az tényleg lusti.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Mágus2 #93120 üzenetére
Szerintem ha elvinné egy normális autóvillamosságishoz, kb. 1 óra alatt megoldanák neki a problémát, és nem kéne hetek óta ezzel szívnia.
A CR TDI-re, szerintem az esetek 99%-ára elég egy ilyen 140-150 ló körüli 2 literes dízel. Legalábbis nekem biztosan, minden előzést meg tudok csinálni, amibe bele merek menni, ha kell utazik 180-al. Nem mondom, hogy nem hiányzik az 530d masszív ülésbe préselése, de még inkább a hangja és járáskultúrája. Sajnos ezt egy 4 hengeres dízel sosem fogja tudni. Mindig olyan érzésem volt, hogy háborúba indulok és melegszik a tank, míg kinyitottam a kaput és járt a motor a hátam mögött.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
#08365312
törölt tag
válasz szőröscica #93121 üzenetére
csak akkor viszem ha már nincs más választás....de jó nyomon haladunk sajnos nem nagyon van időm otthagyni a kocsit ismimnél...ő meg nem ér rá sokszor....
-
K Norbi
addikt
Morris ez a felni kéne a Passat alá! [link]
-
Morris
veterán
A szélvédő mosó tartály problémára.
Az miért van, hogy 1-2 napig nem változott a víz szintje. Majdcsak ezután kezdett el csöpögni.
Álló helyzetben is csöpög, de nem mindig. -
-
K Norbi
addikt
Környékbeli Audi A3 1.9 PDTDI S-Line
-
tresh
addikt
Erre szoktam mondani hogy ennyiért amennyiért adja én is építek egy ilyet vagy jobbat. 1misiért patika a3-at veszek 1.8T vel vagy 1.9 tdi vel újabb egy misit beleverve meg saját igényeimre szabom a gépet.. tehát egyszerűbb kiárulni belőle mindent és gyárira összerakni úgy kb el is lehet adni. Bár falun menő az ilyen gép a zsigulik között lehet lesz madár aki rá repül Am nem rossz autó de a felét éri kb amit ír
[ Szerkesztve ]