- Aliexpress tapasztalatok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Vírusirtó topic
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Mikrotik routerek
- Videó stream letöltése
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Milyen routert?
- DIGI kábel TV
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cheesy
őstag
A bal oldali csavarral (párjai középen és a jobb szélen félig látszik) a szelepfedelet fogatod hozzá a hengerfejhez. A kupak alatt M6-os szabványos hatlapfejű csavar, alátéttel, tárcsával, tömítőgyűrűvel.
A kupaknak nincs cikkszáma.A nagy tányér pedig a nyomásszabályzó szelep. (028129101D)
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Kiskokó
veterán
Figyelj nem vagyok egy agresszív fajta... de azé egy Merivával a picsámba takarodjon már... amúgy is VAK az ilyen, hogy nem látja hogy előttem is vannak, ráadásul 130al ment a sor jött a 3 sávos nem indultunk meg.. mondom a hülye hagy menjen de a visszapillantóba ahogy ér mellém látom valami bamba csaj les át az anyósról felhúzott szétnéztem külsőben SEHOL senki... nagy dolog 2-3 autót megelőzni.
Nem eszeveszett kocsikerülgetésbe kezdtem bele balról jobbra majd forditva fel, alá ketté hatfelé...Amugy Dominak is 250 a vége ott van tiltva szoftveresen.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz MunezXBK #78744 üzenetére
Na és mennyi tejed jött ?
Nem szóltatok volna
Atikám !!!
Pedig neked is modntam, hogy megyek le szóval most durci van, haggyáá
Ha előbb látom a képet Csabinak Facen még lehet át is néztem volna, de akkor már ittam...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
zsolt1225
aktív tag
Akkor is fele annyi, mint itt
ValaholDubaiban(mégsem, nem tudom, honnan jutott eszembe) vagy hol a legolcsóbb talán, meg az ilyen országokban. Ott is ugye mindenkinek luxusautója meg sportkocsija van, már az egyetem parkolója is azzal van tele csak.
[link][ Szerkesztve ]
-
válasz Kiskokó #78756 üzenetére
http://prohardver.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/hsz_78245-78245.html
És Munez kicsit előre hozta a találkozót, uh az étellel örültem h ennyire készen lettünk
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
degec
senior tag
válasz freaghill #78763 üzenetére
oké mesélek: van nekem ! szeretem és nem fúrtam még ki, DE euro4 ben PD vel öngyilkosság a DPF, a pd adottságai tulajdonságai mechanikus mivolta miatt (cr ben ENNYIRE NEM problémás), sokat szopózok vele 5 év után vagy adott kilométer után, ahogy öregszik a belselje hőterhelések kis távok..érezhetően bajosabb, többször regenerál...stb stb többet fogyaszt..stbstb..de hozzá kell tenni 4 évig hibátlan volt még a városi használat mellett is ! hát ez így tömören ennyi! használtba ilyen kocsit megvenni nem ajánlom! de ahogy nézem ebben a tipusban b6 ban ezzel a motorkóddal kb 90% már vagy kivetette vagy kifuratta nagyon bulgár megoldás de állat jól működik !! +1 érdekesség az ebben lévő dpf filter valami szuper egyedi teKnológia lehet, mert utángyártottban csak ehhez nem létezik gyári minőségű és semilyen betét, a8 tdihez is van meg mindenhez de ehhő nincs hát ez ilyen érdekes ez ! nem tók mást mondani! csak a szokásost! csakaTSI
-
degec
senior tag
válasz gabor85 #78766 üzenetére
nem. hanem a jeladókat átvered ergo nem fogja olyan sűrűn regeneráltatni, töbletfogyasztatni olajathigítani DE azért regenerál ! és nem fog az agyadra menni hogy városozol kigyullad lámpa hu menjél már egy 20km es kört 120 al gazid pliizhatodikba, mert kéne regenerálnom, mert te bemész a postára felvenni a nyugdíjadat de regenerálás kellős közepén muszáj vagy leállítani, és ez kés a szívébe, pár sok ilyen aztán jajj városba is fel tud melegedni rendesen a kocsi, és érzékeli már izgul szól előre menni kéne, de pont szarul jön ki így hamar ki lehet nyírni, de mondom még egyszer 4 évig hibátlan! ez olyan 80ezer km-et jelent nálam.
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #78769 üzenetére
hát igen! gari időben még ez mindegy is lesz, de utána ha marad a kocsi 4 év után vagy 200ekm után jönnek az érdekes dolgok ! kis turbó 250e-300e rpm elképesztően sok rpm..a turbónak..hááát
De igazából VW nél még nem IS volt igazi downsizing! legalábbis ahogy én értem..tehát 0.9liter turbó lásd fordék 85 től 140 lóig van már 0,9. tSDCIIDSDDIT nemtóm hogy hívják, márkaidegenékkel nem foglalkozom,de a 140 es most jön)
VW nél 1.2 es régen is volt szívóba most kapott csigát 2008 óta azt heló ez se downsizing..szerintem..
Most kezdődik ez a right szájzing első hírnök 1.4 tdi 2.0 tdi ből egy hengercsökkentett euro6 csoda!
1.6 tdi sem downsizing, szerintem..ennyit fejlődött a technika! meg amúgy is tök 8 úgy tervezik a 4.2 v10 et is ha akarják hogy széthulljon 200e után aztán az se downsizing
Zasszony tsije 1.2 golf6 ugye, azt nem néztem mennyit megy de 200 fölé háát nem hiszem ! de elviszem megkergetem, csak kiveszem a pótkereket gyerekülést akksit beindítás után meg mindent )[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
-
degec
senior tag
válasz Dr.Zoo #78773 üzenetére
az a lánc nyúlás marha érdekes dolog gen2 tsi only !! gen3 már szíjas ugye, én nem vagyok autószerelő, de a cserélt láncok amik az eredetinek kb a kétszeres vastagsága+ át hurkolt szemei vannak, szemre kb tanklánctalp masszívságúnak tűnt, erre olvasom a német golf fórumon hogy amiket cseréltek ilyenre, már azokat is cserélni kell, most akkor az mitől nyúlik? főtengely mászkál a blokkban megnyújtja vagy a vezérműtengely? egymáshoz képest nézve is mászkálnak? és akkor amiatt, de ilyen vastag láncot? hogy? ezt jó lenne valaki megmondaná
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Euro 6 az meg mi ? Nem mellesleg én alapból rosszul vagyok attól hogy már a dieselesek is elkezdték ezt a hondás őrületet hogy ba*sszuk ki alóla a katalizátort középdobot és nyitott 60-as rendszert a népnek... mert ugye egyedi leömlőre már nincs cash+ utána elvinni egy chipeshez hogy megnézze milyen ügyesen csináltak a Janival a garázsban kipufogót ami az alap pl 1,4 es talán még 80 Le-s gépből csinál 51 Lovat... Haver 1.9 tdi b5 a4 alatt is ki van dobálva minden még is az én fos gyárimmal körbe autózom pedig az övé chipelt is állítólag
(#78774) Mágus2: azok a csoda 1.2 turbos babetta motorok ha a felét elmennek amit írtál már örülhetnek neki.. amúgy meg tuti meg fog pusztulni benne a turbó
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
wtf? 1.0 TSI???
keresem a 1.2 es szíjas gen3. tsi-t erre ezt találom -->
[link]öcsém mi mazsola mán az a turbó
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
Engem nem győzött meg Lehet régimódi vagyok ezek terén de a kis cm3 turbósoktól én rosszul vagyok pl a fordnak az ilyen 3hengere csoda turbós 120 lovas motorja 900cm3-vel...nc...akkor inkább tankolok egy 1.8T vagy 2.0T az legalább 200ezer után is motor lesz ha figyelek rá... ezek a motorok max 120ezer azt kuka... fordos csávókám is megmondta mikor meg akart győzni mekkora király ez a motor főleg hogy egy új fóka kombiba volt és közölte milyen f*szán megy... mondtam neki hogy Andersent én is olvastam de ilyet még ő se mert volna leírni Szóval tudom hogy ez most a menő az eu-s sz*rok végett de nekem akkor se kéne egyik se....
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #78790 üzenetére
oké igen ahogy tresh is írja, de nem mindenki használtban gondolkozik, mert cég és vagy így akarja ergo engem meg a b5.5 passzát és okti 2 életbentartása nem érdekel X évesen és +Y év múlva..! hehe! nem éri meg nem biztonságos stb.. ÉS ÉS amúgy csak ezt fogod tudni megvenni majd x+y év múlva használtba amiket ma gyártanak ugye...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Azért ezt ne vedd biztosra, most is van még 2 liter fölötti, meg lesz is.
Megéri, nem éri meg, ezek relatív dolgok, miért vennék újat, ha nagy az értékvesztése és kötelezően márkaszervizbe kell hordani? Nekem ez nem éri meg, mert meg tudom javítani magamnak.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Olyan régen beszéltünk már a motorolajokról!
4 000 km-t mentem olajcsere óta a Castrol Edge-dzsel, tök sötét lett.
A. Örüljek mert kitakaritotta a régi dzsuvát?
B. Ne örüljek, mert hamis olajat vettem ami megégett?Szerk: már tudom, nem német!
[ Szerkesztve ]
-
Z0mbi
senior tag
válasz focvis #78795 üzenetére
az Edge dobozan hologrammos matricanak kell lennie, a piros kupakon a castrol felirat legyen oldalrol a receken is sertetlen. ha ez a ketto stimmel akkor valszeg nem az volt.
ha viszont egy 4l es venusz napraforgo olajos kannaba kaptad akkor van ra eselyviccet felreteve nekem azt mondtak ez a ketto az amit nem nagyon tudnak hamisitani. Vagyis amit meg csinalnak az a: osszegyujtik az ures dobozt, ujratoltik es kupakozzak. Akkor lesz hologram viszont kupakon nem lesz castrol felirat. (nem vagyok benne biztos hogy UVs festekkel van e de eleg fura szinben pompazik az a felirat)
-
degec
senior tag
válasz K Norbi #78797 üzenetére
+1110
én is itt veszem mindig!focvis az a BG félgagyi klining is besegített a sötétedésbe, tuti ott valami reagált neked a klininng anyag az olajjal.. de 4000 kmnél ha elsötétedett az nem gáz castrol olajat kasztrol shopból, és igen jó a castrol olaj gyárilag is az van benne! edgeből van új fajta azt vedd! ami neked kell 5w30 edge titánium plazmium atomium! [link] amíg nem ürül kasztrol shopból a készlet a régebbi edgeből addig ott nem lesz ebből a titánosból..!!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
- XIAOMI MI 2K PRO HOME SECURITY CAMERA 360 BELTÉRI KAMERA
- Aqara T2 mini 2 áramkörös relémodul, fogyasztásméréssel, motoros redőnyvezérléshez (Zigbee)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen