- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Windows 11
- Kék halál (BSOD)
- Milyen routert?
- Max
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #193046 üzenetére
Jo kerdes. Elso korben nyomasmero vagy homero hibara gyanakodnek. Mennyi KM van a kocsiban?
Itthon nem nagyon szokas megelozesbol alkatreszt cserelni, de a homerok es a lambda szonda, ha jo minoseguek, akkor 250ezer km-re vannak tervezve. Nekem a kozepso homero ment tonkre, a katalizator es a DPF kozotti, ami miatt nem is regeneralt, illetve azt hitte, hogy nagyon teli van a DPF. Aztan egyszer dobott egy lambda szonda hibat is, de az torlesre sem jott vissza, de lehet csak a hibas homero miatt csinalta. Inkabb csereltem mindet.
A DPF telitettseget a nyomas es homerseklet viszonyokbol meri.Errol jut eszembe: esetleg nezd meg, hogy mennyi a kalkulalt korom a reszecskeszuroben, meg inditas elott. Siman VAG DPF-el. Ha a kalkulalt korom tobbszorose a mert korom(inditas utani pillanatban), viszont regeneralas utan jo alacsonyra visszaesik mindketto, akkor az igazolhatja, hogy tenyleg a meresnel van a gond.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen