- Facebook és Messenger
- F-Secure termékek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Outlook topic
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Windows 11
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pubszon
veterán
válasz Speeedfire #133746 üzenetére
A torque nem tudott csatlakozni, de golf 6 és 2003-as Pólóval is jó volt. Honda civicel is.
ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...
-
gzbotii
veterán
Ha már BT-s ODB2 ketyerek: tudnatok ajánlani egy jót, el 10€-ig, ami alap dolgokra elég (kódot kiolvasni)
Golf 4-hez kellene.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
flpuovd
csendes tag
Sziasztok,
Gyakran szoktam olvasni a fórumot, viszont most sajnos írnom is kell, mert egy kis segítségre szorulnék.
Van egy 2009-es passatom, 2.0 crtdi motorral, cbab a motorkód, 210.000km-el.
A probléma a következő:
50-60km/h fölött egy "morgó" hangot hallok elölről. Ha gyorsabban megyek, a hang erősödik. Más rendellenességet nem vettem észre, gyorsulás, fogyasztás, váltás, kanyarodás, fékezés, minden tökéletes. Ha országúton megyek mondjuk 90-el (nyílván ), és elengedem a gázpedált, a morgás ugyan úgy megvan egészen addig míg nem lassul le 50km/h alá az autó.
Elvittem most futóműbeállításra, valamint a kerekeket is átnézettem, de a morgás ugyanúgy megmaradt.
Ha számít, a gumim nyári Goodyear EfficientGrip Performance, 2016-os gyártású dot szám alapján, 95% állapotban van kb.
Kerékcsere után az első utamon nem vettem észre ezt a morgó hangot, ami elég hangos, észrevehető, és amilyen szinten fülelek mindig az autóban minden neszre, biztosan meghallottam volna.
Esetleg valakinek valami ötlet? Kerékcsapágyra gondoltam, de egyenes úton is morog, valamint a futóműszervizes nem vett rajta észre semmi rendellenességet.
Előre is nagyon köszönöm, és bocsi a hosszú hozzászólásért, de gondoltam leírok mindent -
válasz gzbotii #133752 üzenetére
Nem jó semmire - szerintem. A fő hibatárolót eléred, de modulokat nem. Egy kód magában nem minden esetben elég, sőt. Nagyon gyenge megoldást lehet csak kapni 10€ körül. Beszélj Qru-val. Ő vett használható kékfogasat. Oszt inkább volt 100€ mint 10.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Magnum_
nagyúr
válasz sirszevenap #133763 üzenetére
Meg nagyibb off: Akkor konkretan minden poszt (es nem csak a kepkeszites) eseten felmerulhet a kegyeletsertes buntetojogi tenyallasa
Amugy melyik varos?
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Srácok! Ez itt nem egy adok veszek topik. Arra ott a HA. PMben kérjétek az infókat.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
simonjoe
őstag
Jó reggelt!!
Igen, a bringa közelített egy jobb használt VW árához, 13-ban 2,8 mill volt, sajna ma már messze nem ér ennyit. Ha, van kérdés szívesen csevegek róla priviben.Más, tegnap ismét regenerált a CC. Két héttel ezelőtt is csinálta (nem sűrű ez egy kicsit?) Most nem állítottam le, a garázsba történő beállás előtt kezdte én meg szépen kivártam.
A fordulat nem nagyon emelkedett meg, mert éppen az ezres alatt volt. Amit viszont megfigyeltem, h rohadt büdös lett és nagy forróság a garázsban. (többet nem állok be, amíg ezt csinálja) A kipufogóm is annyira forró lett, h megfogni alig bírtam. Közel fél óráig nyomta a paszuly, én ezt is sokallom. Szerintetek?
Azt is kérdezném, h mi a jele annak, ha befejezte? Mert én akkor állítottam le amikor coolerek elcsendesedtek, viszont a fordulat még nem állt vissza alapjáratra, a hőtermelés is megállt már akkor.Mindenkinek kellemes bolondozást a mai napra!!
Joe
-
Pubszon
veterán
Nem sokára olaj csere lesz a kocsin, cseréltetem a szűrőket is (benzin, levegő, pollen és ugye olaj).
Miket érdemes még kitakaríttatni?
Pillangószelep, fojtószelep stb, nem értek hozzá.
AKL 1.6-os motor.ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...
-
veterán
@Porky: faziskésésben vagyok; én magamra ismertem a tegnapi hsz-edben.
A héten megfordult már a fejemben, hogy felgyújtom az OFF-ot; mindjárt megyek teletankolni. BTW a prémium GO szebb lánggal ég?
-
Danex
addikt
Ne felejtsétek a tavasz jöttével a kipufogócsapágyakat is ellenőrizni , a sok téli hidegindítástól beállhattak!!!
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #133780 üzenetére
Csak service regenerációt lehet álló helyben, de ott 2500-as fordulatot tart. A nálad majdnem 1000 már emelt alapjárat, az csak arra jó, hogy ne hűljön vissza. Megint nem fejezte be, csak az időkorlát miatt hagyta abba. 750 a sima alapjárat melegen, majd nézd meg.
[ Szerkesztve ]
-
kaszaking
tag
Mágus!
Lambdaszonda ha be van szorulva meg sem mozdul akkor milyen megoldás van még a kiszedésére a lánghegesztővel való melegítésen kívül? Valószínűleg még a gyári van benne ami 21 éves.
Csavarlazító nem segített. Rozsdaoldó? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #133783 üzenetére
Nem kell feltétlen pálya, város is jó 3.-ban 60. Vagy közút 5.-ben 90. 2000-2500 között van az ideális fordulat. 3000nél biztosan lekapcsol, azt nem ajánlom. Egyenletes haladás a legjobb Az a két hét meg kérdés, hogy mennyi km.
kaszaking: meg kell melegíteni, másképp nem jön ki. Bármivel locsolod, a menethez nem jut be.
[ Szerkesztve ]
-
RocknRoller
aktív tag
szia,
sikerült rá megoldást találni? Az enyémből is ilyen jön, csak nekem V-ös van 1.6 FSI.
[ Szerkesztve ]
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
oszy
veterán
Ezeken felül, most ki lett cserélve az üzemanyagszivíttyú (bontott), ami ugyanúgy kb. 10 mp-ig zúg, nem pedig 2-3 mp-ig ahogy kellene.
Plusz még a folytószelep lett kitakarítva, de csak a helyén. Nem lett levéve. Aztán elvileg alaphelyzetbe lett állítva. Viszont most meg 1100 az alapjárat. Ekkor eljöttem a szerelőtől inkább. Az képen láttott hiibakód ki lett törölve. Hazaérve parkolás közben ismét EPC és Check lámpa.
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
zsolt19900
őstag
no megkezdtem a vezérlés cserét, az lenne a kérdésem felétek, hogy az első motortarto bak eléggé foszlik és valahogy teljesen más képet mutat attól az állapottól amit én itt ott néztem videóban, konkrétan azt a vasat amiben megy a cooler levegője egy az egyben le tudom venni és így kvázi semmi sem tartana a motort elölről, ezt persze nem tettem meg, de számomra ez furcsa mert neten ahogy láttam motort alabakolnak meg minden és csak azután cserélik.
Gondolom akkor ez csere.... majd este teszek fel képeketha jól láttam a gyári bontott a tuti? ahogy mondtátok szinte egybehangzóan?
Videót isegprobalok készíteni a jelenségről, amit furcsallok de majd meglatjukFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-
Szerintem vedd le, kapard és vegytisztítsd. Asszem a féktisztító jól leviszi a koszt.
Addig amíg rendesen nincs megtakarítva és alapbeállítás megcsinálva, addig nincs mit találgatni- szerintem.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Computex 2024: Kingston mindenhol
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- 3D nyomtatás
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Subaru topik
- További aktív témák...