Aktív témák
-
Topikgazda
Az eBay case továbbvitele eBay döntéséig
Ha nem tudunk megegyezni az eladóval, akkor egy lehetőségünk van, az eBay segítségét kérjük.
Amikor megnyílik ez a lehetőség a -request- probléma rendezés folyamatában kapunk róla értesítést e-mailben is.A Resolution Center-ben a nyitott request, case-k táblázatban az aktuálisnál kiválasztjuk a Status oszlop mellett, ilyenkor a tartalma ez szokott lenni This request can be escalated to eBay Customer Support a See detailst kattintunk
A következő képernyő lesz látható:
Kijelöljük a Ask us to step in and help gombot és a Continue-val elküldjük.
Addig kell ezt megtenni ameddig a megerősítő üzenetükben (lásd feni e-mail kivonat) a Request nyitásnál ezt írják is: If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by Jun 21, 2017, please let us know. On that date, you can escalate your request to eBay Customer Support.
A következő képernyőn megadjuk, hogy miért kértük a segítségüket.
Az Ask us to step in gombra kattintva elküldjük.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Politika
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Windows 11
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nők, nőügyek (18+)
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Dell Latitude E6330, 13,3" HD Kijelző, I5-3320M, 4GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Dell Latitude E6420, 14" HD+ Kijelző, I5-2540M, 4GB DDR3, 250GB HDD, Nvidia VGA, WIN 10, Számla, Gar
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó