- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Amazon
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Windows 11
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- ASUS routerek
- Milyen routert?
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
Sziasztok.
Tegnap sikeresen megérkezett a juli 26 - aug 26 közti időszakról szólószámlafizetési lehetőség. Számla persze nem letölthető. Jelenleg ez mennyi ideig tart nekik? Megvan még a közel 1 hét?
Mert irreálisan magas a fizetendő összeg. Ebben az időszakban már nem működött semmi emeltdíjas szolgáltatás amit szoktam használni, így kicsit soknak tartok 2db Red maxra 78.749Ft-ot.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
4Grider
nagyúr
-
MadMancs
veterán
válasz #72445440 #66253 üzenetére
Az a tervem, ezért kérdeztem jelenleg mennyi idő kb a számlakép elkészülése.
Részlettel együtt ez kb 2 havi díj. Ha esetleg benne lenne az aug 26 - szept 26 simán kifizetem, de számla alatt csak ennyit ír.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Boond
addikt
vki írta nem tus bejelentkezni pedig ugyan az a jelszava... megerősítve. Nálam még a bejelentkezés gomb sem ment fox-on, pc. Múltkor telefonon sem mikor appba kellett volna...
Chrome-val ment, de nem elsőre, először hülyeségeket írt ki... Aztán a főkártyával belépve is... majd tovább ment.
Viszont nagyon félre vezető, ha vmit elírsz, akkor mindjárt élidegenesítési folyamatot akar adategyeztetésnél... nagyon félre vezető.
Egyébként meg is lepődtem, hogy a fő számra jött az sms, ami kell az adategyeztetéshez ugye. Volt vki, akinek nem jött meg ez az sms... Valószínüleg neki is a főszámra jön.
Mennyire biztos a rendszer online egyenlegfeltöltéshez? mostanában amúgy?
-
anglergab
addikt
válasz 4Grider #66254 üzenetére
Van megfelelő 4G, másik telefonnal ment a VoLTE ezzel a SIM-mel.
Csak ebből a Xiaomi telefonból esett ki a VoLTE valamiért.
Ez ilyen Qualcomm bug lehet? Ahogy "LTE Only" módban is valamiért kiesik a VoLTE Qualcomm-on.
Pedig ha van VoLTE, épp lenne értelme LTE-re lockolni. -
Gubu0101
veterán
Nekem még tegnap 34 ezer túlfizetésem volt.Most nézem,most meg jött egy 27ezres befizetnivaló,meg van 5000 túlfizetésem De várom már,hogy április legyen és mondom is le a vodát
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
Lacus MD
tag
Sziasztok! Vettem ma a vodafonnál egy iphone-t. Az első kérdésem az volt, hogy tudom majd így használni, hogy az új előfizetésem a vodás esimmel megy, a régió Telekomos kártyát pedig beleteszem. A válasz az volt, hogy működni fog. Ennek ellenére, ha beteszem a sim-et, kiírja, hogy nem használható. Én úgy tudtam függetlenül értékesítik manapság a telókat. Mit kellene tennem, hogy működjön?
-
bohoc71
aktív tag
Hali! Létezhet,hogy a voda oldalára nem lehet belépni flottakóddal? A kód tuti jó,ma beszéltem a flottagazdával. Azt mondta,hogy nem kapott értesítést arról,hogy megváltozott volna a kód. Köszi a válaszokat!
Meghajlás...Puszi...Taps....
-
szebe
őstag
válasz #72445440 #66269 üzenetére
A készülékkedvezmény miatt? Vagy mi értelme?
Ha előfizu mellé jön a telefon “részletre”, még megérteném (de nemfizetés esetén simán tiltható akkor is)."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Gubu0101
veterán
válasz #72445440 #66269 üzenetére
Egyre többen írják,akik vettek bámilyen konstrukcióban is a Telenortól új 13-as szériát,hogy függetlenek.
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
Gubu0101
veterán
válasz #72445440 #66273 üzenetére
Részemről,majd jövőhéten derül ki.Elméletileg,ha össze jön a megrendelés,jön nekem is a 13..
Akkor tutira megtudom mondani,hogy függő a Telenoros.…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
Mardel
őstag
Sziasztok!
Valakinek működik ez a My vodafone?
Pénteken vettem tőlük egy feltöltő kártyás simet, az üzletben valami egyéni pin kódot nem tudtak beállítani.
Még aznap elmentem egy másik üzletükbe ott pint beállították, mondtam a my vodefonet csinálja már meg nekem, mert nem működik.
Azt mondta az ügyintéző, hogy biztos karbantartás van, próbáljam meg holnap (vagyis tegnap) reggel 8 után.
Igazából ideiglenes jelszót nem küldi ki se sms-ben, se emailben, pedig amikor a kártyát vettem akkor kaptam my vodafoneos emailt, tehát az ügyintéző csinált nekem egy profilt, persze jelszót hozzá nem kaptam.
Tegnap délelőtt 9 körül és délután 3 körül a 1270-es számon 30 perc zenehallgatás után bontottam a hívást, kb. ennyi időt vártam hogy kapcsoljanak egy ügyintézőt, de semmi.
Szerintem úgy 2005-ig voltam vodás, de akkoriban nem volt ennyire gyenge a szolgáltatásuk minősége.[ Szerkesztve ]
Ennél többet nem kell tudni. Csak azt, hogy a víz nedves és kék az ég. Meg hogy a vérapó mindig a helyén van és egyre erősebb.
-
4Grider
nagyúr
válasz Mardel #66278 üzenetére
Ha visszaolvasol, akkor láthatod, hogy július végén egy új ügyviteli rendszerre való átállással szétbaltázták az ügyviteli rendszerüket, amit azóta sem tudtak teljes egészében helyreállítani, napi szinten kalapálják.
A 1270 ennek folyományaként lett július vége óta igen erősen túlterhelt. -
amdboy
senior tag
Sziasztok! Nekek 23.-án van a számlazásárom, ès kb 26-28.-án szokott jelentkezni a befizetni való. Ehhez kèpest most jött egy számla amit nem èrtek. Lehetsèges, hogy ez az elmaradt? Mert volt egy hónap kiesès, de arra azt mondták, hogy nem kèrnek be hó közben összeget, hanem majd annyival hosszabbodik az előfizetès. Vodaèkat hiába hívom, nem veszik fel. Köszi a válaszokat.
-
MadMancs
veterán
válasz Mardel #66278 üzenetére
Működik. És nem ügyintézőnek kellett volna profilt csinálni hanem neked regisztrálni a számoddal. Akkor egyből jelszót is adsz meg, és nem kellene emlékeztető amit nem kapsz meg.
Próbáld meg 1270 töröltetni a profilt és Te regisztrálj egyet.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
asdf_
veterán
válasz bohoc71 #66282 üzenetére
És akkor mellé rögtön NMHH bejelentés, ha tényleg 15 perc és jogosan kötnél ki abban a menüben, mert a panaszkezelés menüpontban 5 percen belül élő embernek KELL jelentkeznie és nem csak felvennie, hanem érdemi ügyintézést megkezdenie. Jogszabály írja elő. Kötelező.
( A II. negyedévben (2021.) 92 db hírközlési tárgyú panasz érkezett a biztosi hivatalhoz.
Én teszem hozzá, mindössze). -
Mardel
őstag
válasz MadMancs #66283 üzenetére
Ha online rendeltem volna, 0 Ft-ért.
Viszont itt még a sim kártyának is volt egy egyszeri 500 Ft-os költsége, de leaglább a telefonszámot kiválaszthattam abból az 5-ből és nem random kaptam egyet.
15 perc várakozás, vagy 40 perc szüttyögés egy feltöltő kártyával. Régen csak bementem az egyik áruházba, avgy újságoshoz és vettem egy szimpatikus telefonszámú kártyát, most meg több perc szüttyögés, emrt regisztrálni kell a terror ellenesség miatt.
A vodafone oldálan nincs olyan lehetőség, hogy my vodafone regisztrácó, csak bejelentkezés.
Az ügyintéző rögzítette az emailem, meg nevem, és kaptam a vodafonetól egy emailt hogy sikeresen csatlakoztam a my vodefonehoz.
Viszont hiába kérek jelszó változtatót semmit nem küld ki se kódot telefonszámra, se emailt a regisztrált címemre.
Gyakorlatilag használhatatlan az egész péntek délután óta és az üzletben is a kezüket széttárva mondták, hogy biztos karbantartják, ő sem tud nekem belépni a my vodafoneba.[ Szerkesztve ]
Ennél többet nem kell tudni. Csak azt, hogy a víz nedves és kék az ég. Meg hogy a vérapó mindig a helyén van és egyre erősebb.
-
Gubu0101
veterán
Ha mar ugyfelszolgalat.Vajon ha felhivom oket, tudnak infot adni, hogy mennyi van meg hatra a keszulek reszletbol Legalabb szamlan vagy valamin vezetnek a torlesztest meg a fenmarado osszeget,de semmi…
Meg,ki lehet e fizetni a meg fen allo maradekot?[ Szerkesztve ]
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
MadMancs
veterán
válasz Mardel #66285 üzenetére
De akkor se kellett volna neki megcsinálni.
Egyébként my voda bejelentkezés - nem tudok bejelentkezni segítséget kérek - még nincs my Vodafone mobil fiókom menüpont alatt van a regisztráció.
Új szám esetén egyébként ~72 óra mire lehet fiókot regisztrálni adott számmal (ha nincs korábbi mert akkor oda kerül be új szám is). Lehet ez borította meg hogy ráeröltette rendszerre korábban reget.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Meglett a magas számla oka.
Első körben a 3. szám 2 havi lett mert új. Ez oké.
Plusz a meglévő 2 szám eSIM cserére felszámoltak számonként 2x2500Ft ot azaz összesen 10000Ft ot SIM kártya pótlás címén. Na 1270 felhív, vitatkoztak egy sort. Mindenáron azt akarta mondani hogy pótlás díjköteles, de számonként 2500Ft jóváír méltányosságból.
Mondom oké pótlás díjköteles, de olvassa el mégegyszer, eSIM váltás első alkalommal ingyenes, csak elvesztés ellopás esetén díjköteles. Kattingat jobbra balra (gondolom). Majd végülis következő számlában kapok 10000Ft jóváírást. 20perces kör volt, de siker.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
asdf_
veterán
Arról nem is beszélve, hogy a jogszerű eljárás az lett volna -ha még a számla lejárta előtt reklamáltál- hogy hibás számla sztornóz és új számla kiállít a hibás tételek nélkül vagy pedig azonnal kiállítanak egy -10e Ft-os számlát a korábbival megegyező fizetési határidővel és így a +- kiüti egymást. Hiszen miért is kéne neked az ő hibájukból 10e-t hitelezned egy hónapig?
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz 4Grider #66293 üzenetére
??? Honnan jött, hogy az a kettő egyezne? (de amúgy ha egyezne is, azzal mi lenne a gond?)
hibás számla kiáll 09.25. telj+fiz 10. 05.
reklamál
a hibás számla sztornó és helyesen kiállít
b aznap vagy 10. 05. előtt bármilyen nappal egy -10e-s számla kiállít melynek fizetési határideje max 10. 05 így az ügyfél egyenlegileg nem tud késedelembe esni.(itt persze megugorjuk azt, hogy a számla megkapása és befizetési ideje között min. 8 napnak kéne lennie, hogy a számlát meg lehessen reklamálni, de épeszű ember ilyet mínuszos számlánál nem tesz ha helyes, ha helytelen, akkor pedig a szolgáltatónak vélhetően van annyi esze, hogy a lejárat előtti feltételeket alkalmazza a lejárat utáni reklamáció esetén, ha kiállítástól 8 napon belül vagyunk és talán a hatóság sem hülye és nem dorgál meg ezért senkit, mert pont az történt, amit mindenki szeretett volna)
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz 4Grider #66295 üzenetére
Ja, vagy úgy, teljesítési és fizetési határdiő egyező hónapban legyen az elrontottéval, aztán jól van az úgy, nem?
Meg ugye az egészet eliminálják azzal, hogy a mínuszos számlán nem 4*2500 Ft kártyacsere lesz meghivatkozva a rosszat meg annak dátumát, hanem 1*10 000 kedvezmény, tehát lényegében azt csinálnak, amit akarnak dátumilag. Nekem volt olyan, hogy csomagváltáskor a régi előfizetésről rajta maradt egy szolgáltatás, aminek nem kellett volna és majdnem 2 évig volt fizetve tévesen, normális esetben kaptam volna 22 mínuszos számlát, x-et idénre y-t tavalyra, z-t tavalyelőttre és mindketten önellenőrzünk 3 évet, a valóságban pedig az akkori évben a következő számlán kaptam egy sorban hogy kedvezmény pártízezer Ft és kész.[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
Bőven a számla lejárta előtt.
Számla kelte 2021.08.26 (bár 2021.10.01 jelent meg), számlázási időszak. 2021.07.26-2021.08.26), fizetési határidő 2021.10.18.
Jogos amit írsz, de már annak örülök hogy sikerült megértenie amit magyarázok, és erre hajlandó volt.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Teal'C
addikt
válasz MadMancs #66297 üzenetére
Nekem pont ezért van bent panasz és nem is fizetek míg nem kapok rendes számlát. Nem vagyok én bank hogy hitelezzek nekik, amúgy is bebukták már kétszer ezt a majd jóvá írjuk következő hónapban.
"Nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés" Nem már nincs kerítés!!!
-
-
Boond
addikt
válasz Mardel #66278 üzenetére
Azaz egyéni pin kód, az nem az ami a szerződéseden szerepel? (ügyfélkód).
annak nem sok köze van a my vodához.Itt van 3 opció, ha még nincs fiókod, akkor a 2. vagy ha nem jön be, akkor a 3.
[link]Van másik vodafone-os kártyád is? Mert akkro akár arra is érkezhet az sms. (vagy másnak ezen a néven.)
"my vodafoneos emailt, tehát az ügyintéző csinált nekem egy profilt, persze jelszót hozzá nem kaptam."
Ez esetben az első opció. "nem tudom a jelszót" - alul résznél.Az, hogy mikor kapcsonak ügyintéző változó nagyon... ha van kihangosítás a telefonodon, hangosítsd ki, és csináld a dolgodat, nekem 20 perc körül votl amúgy, de menüpont válogatja...
" Vodaèkat hiába hívom, nem veszik fel. Köszi a válaszokat. "
Felveszik... idővel..."15 perc várakozás, vagy 40 perc szüttyögés egy feltöltő kártyával."
Én múltkor rendeltem online, és utána még aktiválni is kellett volt vagy 30-perc -1 óra között... pár éve, ennyi ideig tartott maga az ügyintézés, amúgy hamar felvették... és mint kiderül ingyenesen tudtam volna felhívni őket, úgy, hogy nincs még aktiválva a kártya...Amúgy másik két szolgáltatótól is rendeltem online, a Telekomnál előre aktiváltat kaptam, és 0 ft kiszállítás, de kártyának volt egy minimális díja, viszont volt rajta már eleve net és lebeszélhető percek is, tehát kvázi ingyen volt Boltba, az 990 helyett lett volna 2000.
Telenornál, meg talán a szállítás ingyen volt, de most már ebben sem vok biztos... Viszont a kártya így is kb 500 ft, és semmi nem volt raja.
Szerintem egyszerűen hülyeség, üzletbe venni, ha csak nem életbevágóan sürgős...
"most meg több perc szüttyögés, emrt regisztrálni kell a terror ellenesség miatt."
Az csak évente pár perc..."A vodafone oldálan nincs olyan lehetőség, hogy my vodafone regisztrácó, csak bejelentkezés."
Dehogy nincs.Beírod a számod, majd alul, "Nem tudok bejelentkezni, segítséget kérek" Ezután a 2. opció, ha nincs fiókod.
1 hónapja próbáltam kb 3 számmal is, votl aminek volt fiókja, volt aminek akkor regisztráltam mindnek jött sms, gond nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- TheLázs: ADHS
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...
- Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 + Ryzen7 5700X + Patriot Blackout 32GB 3600MHz újszerű,garanciával!
- Manli Dobozos RTX 3070
- ASUS TUF Gaming F15 FX506HC - i5-11400H, 15.6FULL HD 144Hz, 512 GB, 8GB, Geforce RTX 3050 4GB
- APPLE MacBook Air 2024, M3, 13,6 - bontatlan
- XIAOMI MI 2K PRO HOME SECURITY CAMERA 360 BELTÉRI KAMERA
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen