-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
r3dsnake
nagyúr
Egy zeneszámot lehetetlen végighallgatni mobilnetről az általam említett vonalakon. És támogatja a telefonom a 800mhz-es LTE-t (a 2600-at nem, de az csak nagyvárosokban mérvadó úgyis). Puszta közepén hatalmas kimaradások vannak, néha még egy messenger üzenet elküldése is kínlódás. De Pápa-Győr útvonalon is ezt tapasztalta egy ismerősöm, szintén LTE-s telefonnal, valamint a Balaton - Szeged távon három különböző LTE-s telón tapasztaltuk ugyanezt. De itt Szeged környéki falukban is gyakran ütközök EDGE-be, vagy a teljes szolgáltatás hiányába. Néhol még telefonálni sem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz 313313 #64000 üzenetére
vannak problémás területek, ezt senki sem vitatja, de a balaton környékén például már tavaly nyáron is elég jó lte lefedettség volt, még az akkori térképen nem jelzett helyeken is sokszor lte hálón lógott a telefonom.
annyira azért nem siralmas a helyzet, mint néhány szélsőséges ember azt vázolja.
lehet persze panaszkodni, meg a maximumot várni, de az egyik szolgáltatónál sem most lesz...r3dsnake; kőszeget nem sorolnám a nagyobb városok közé, de ott is 2600 MHz lte háló van, ahogy sok más helyen a határ mentén.
[ Szerkesztve ]
-
Prien
addikt
800 Mhz 4G-n mekkora az elérhető maximális letöltési sebesség a szolgáltatóknál, ezt tudja valaki?
A kevés is több a semminél.
-
kali
legenda
az alap az lenne, hogy az 1800 és 2600 MHz 150 Mbps, a 800 MHz pedig a fele körül, de a blokkok összevonhatósága, illetve a két t-s 800 MHz háló összeolvadása okán pozitív irányban változhat a sebesség, nem ritka a duplázás.
más kérdés, hogy a fővárosban több helyen is 300 Mbps lte+ van például az 1800 és a 2600 MHz összevonásával, szóval szinte bármi lehetséges.[ Szerkesztve ]
-
-
Def26
félisten
Üdv. Térerő gondom van. "Nincs szolgáltatás" illetve csak 2g van pár percre. Másnál is van ez a probléma? Üszf nem veszi fel.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Def26
félisten
Itt a környékünkön nem stimmel valami. Budaörs-Felcsút -ig nem volt térerőm. Most Felcsúton vagyok és több ismerősömnek sincs. Van itthon egy 4g mobil wifi és ezen sincs hálózat, de néha beugrik 2g -re.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
vidaila
aktív tag
Ha veszek egy telót kamatmentes részletre, előfizuval együtt , 3-4 hónap múlva lehet egy összegben rendezni a hátralévő részleteit a telefonnak??
http://steamcommunity.com/id/juhaszjani1988/
-
kali
legenda
budaörs tekintetében 17:00-ig rendelkezem infóval, akkor onnan hívott a párom és nem volt kapcsolódó probléma, felcsút viszont teljesen passz.
vidaila; bármikor és bármennyit befizethetsz a fennmaradó részletek tekintetében, akár az egészet egyszerre, de csak egy töredékét is lehet és akkor addig nem kell törleszteni, amíg a befizetett összeg fedezi a részleteket.
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok!
T-Mobileos HTC One-om szervízelésével kapcsolatban fordulok hozzátok tanácsért.
Kicsit hosszú lesz, de igyekszem minden részletet leírni Biztos van benne pontatlanság, nehéz mindent felidézni, sok órám ment ezzel már az utóbbi hónapokban el.2013 június 19.-én érkezett meg a webshopból rendelt készülékem, jópár pixelhibával. Mivel elállni nem akartam (egy hétig volt egy extra 20%-os HTC akció náluk, kicsúsztam volna belőle, újra ugyanezt a típust vettem volna), így a 3 napon belüli készülékcserét választottam, összesen azt hiszem 3-szor, mire a negyedik készülék végre pixelhibamentes volt. Kb 1 évig hibátlanul működött a telefon, leszámítva a kamerát, de mivel azt ritkán használom, így több mint egy évig nem foglalkoztam vele.
1. garanciális ügyintézés
2014 nyarán rászántam magam a gariztatásra, 11 napon belül elkészült a kamera és hangszórócsere (utóbbi recsegése, halksága akadályozta már a telefonálást is)
2. garanciális ügyintézés
Idén áprilisban tönkrement rajta az akku, és az usb port (Élmény androidos készüléket, amin root nélkül nincsen normális backup lementegetni wifin úgy, hogy tudod, amint lemerül, bukod róla az adataid), továbbá a hangszórók megint rosszak voltak, egyre többször panaszkodtak a mikrofonomra is.
Ismét 11 napig volt szervízben a készülék. Alaplapot illetve hangszórót cseréltek, kaptam új usb kábelt, az akkuhoz viszont nem nyúltak, 20% körül egyből kikapcsolt (előtte még az előző alaplappal volt hogy már 50%-nál is kikapcsolt, gondolom egy reset után azzal is 20%-ig birta volna). Bónusz: Szervízből visszatérve nem világított már a back és home gombom.3. garanciális ügyintézés
Az akku és a gombok háttérvilágítása miatt újra leadtam szervízbe a telefont, ezúttal 18 nap után kaptam vissza. Cserélték az akkut, hátlapot, hangszórókat, illetve a kijelzőt is. Az új kijelző viszont újra pixelhibás (először 1 pöttyöt láttam csak, nem foglalkoztam vele, majd utána már 2 vagy 3 db-ot is. 4.7"-on 1920x1080-as felbontás mellett gondolom nem 2-3 pixel hibás csak, ha szabad szemmel is látható).
4. garanciális ügyintézés
Május 28.-án újra leadtam a készüléket (ráírták a munkalapra, hogy hol látszódik a hiba, illetve hogy a szervizes is tapasztalta), de előtte egyeztettem a HTC ügyfélszolgálatával is, hogy az újonnan kicserélt alkatrésszel van problémám, plusz április óta már kb 1 hónapot nélkülöztem a készüléket. Ha jól emlékszem, már ekkor felajánlották a telefon cseréjét a visszatérő hibák miatt.
Ferob kiderítette időközben, hogy csak fwfrissítés történt, ne vegyem át ha megérkezik, küldjem vissza újra. Felhívtam a HTC-t, mondták hogy nem tapasztalták a hibát (mivel lehet, hogy rossz hibaleírás jutott el hozzájuk, és a gombokkal kapcsolatos problémát ellenőrizték megint) és csak néhány napot volt kint náluk a telefon, már rég visszaküldték, és amikor visszaérkezik a T-hez, ne vegyem át, küldessem újra ki.
A pár napos szervízben töltött idő ellenére mégis csak június 29.-én, több mint egy hónap után kaptam az smst, hogy mehetek a telóért. Mivel tényleg csak firmwarefrissítés történt, kértem küldjék újra vissza. HTC ügyfélszolgálatát újra felhívtam, mondták hogy amint kiérkezik újra megnézik, hogy hibahatáron belül van-e a problémám, és ha tényleg rossz, akkor kicserélik a készüléket.Most hétfőn derült ki, mikor a HTC-től kerestek, hogy az T-től pontosan 3 hét után ért ki a csehországi szervízbe a telefonom, emiatt a Fogyasztóvédelmi Hatósággal való beszélgetésük alapján ebben az esetben a minőségi kifogásra a forgalmazónak kell megoldást kínálnia, azaz kérjek egy ugyanilyen, vagy újabb készüléket a T-Mobiletől, vagy kérjem vissza a vásárlás összegét.
Anno június közepén írtam már a T-Mobile weboldalán egy panaszt (június 29 előtt, akkorra még nem érkezett vissza a készülék), már ott megemlítettem hogy kicserélhetnék a telefonom, ha ~14 év után nem akarnak elveszíteni az előfizetőik táborából. Azt a választ kaptam postán, hogy elengednek 8k-t a júniusi számlámból, ha nem elégedek ezzel meg, forduljak a felügyeleti szervükhöz
Gyakorlatilag május 28 óta nincsen nálam egyhuzamban a telefon, június 19 óta már garanciám sincsen rá, legalábbis a T-Pont szervíz szerint HTC-re 1 év garancia és 1 év szavatosság vonatkozik, a szervizelés idejével így a második évben már nem tolódik ki a garanciaidő (HTC ügyfélszolgálata szerint ez nem így van, 2 év garancia van a telefonjaikra, és rugalmasan kezelik a helyzetet, cserélt alaplapra, kijelzőre ha jól rémlik plusz 3 vagy 6 hó garancia vonatkozik a csere idejétől számítva)
Most itt tartok, időm még nem volt visszamenni oda, ahol leadtam a telefont, nem tudom, hogy hova tovább...
Köszi előre is, ha bármi tippetek van, hogy folytassam.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
AeSDé Team
őstag
Sziasztok!
Telekomnál gariztatni szeretném ~1,5 éves mobilomat, viszont minden amit itthon találtam az a doboz, a tartozékok, a SIM kártya csomagolása és egy utánvételi papírka a GLS-től. Se számla, se garancialevél. A telefont 2013-ban karácsonyi akció keretében rendeltem meg Domino 5 sim kártyával együtt a T-mobilos webshop használatával.
Kérdésem az lenne hogy ha beviszem ezeket a cuccokat + saját magamat tudom igazolni, akkor a címem és nevem alapján vissza tudják keresni a rendszerben a hiányzó dokumentumokat, vagy buktam a garanciát amíg meg nem találom őket valahol a lakásban? -
kali
legenda
válasz Bdanyy #64019 üzenetére
szia,
ezzel kezdeném, sok hasznos infó olvasható itt; link
megnézed a készülékhez kapott jótállási jegyet, azon 1 év kötelező jótállás lesz - amit a fenti linken is említett jogszabály határoz meg -, illetve ahhoz a gyártó további 12 hónap kiegészítő/korlátozott jótállást ad, de amint a leírásban is olvasható, utóbbinál már sok olyan feltétel nem biztosított, ami az első éves kötelező jótállási intervallumban még igen.
a szavatosság 2 év, de az már más tészta, a jótállást mondják garanciának, ami adott esetben egy év teljes körű és további 12 hónap korlátozott a gyártó által, addicionálisan.
nem lett volna szabad ilyen sokáig húzni a dolgot, nem feltétlenül kell négy garis ügyintézésig nyújtani, pláne ha egyszerre több hiba is adott volt korábban, hanem már a harmadik után a kicseréléses igényt írni a jegyzőkönyvre.
annyi a kanyar, hogy alapesetben a gyártói/szerződéses szerviz kell, hogy kiállítsa a csereutalványt, ami alapján a szolgáltató eszközli a kicserélést vagy esetlegesen az elállást.
igaz, a jogszabály minden félnek biztosít némi mozgásteret az ügyintézés módja tekintetében, a szerviz mondhatja azt bizonyos esetekben, hogy a javításhoz képest aránytalan többletköltséget jelent a készülék kicserélése, ezért ő a javítást preferálja, te meg erőltetheted, hogy a sok garis ügyintézés miatt sok kellemetlenség ért, rengeteg időt és energiát fektettél a javíttatások ügyintézésébe, összességében sokat volt távol tőled az említett okok miatt a készülék...stb.
azon is múlik persze a dolog, hogy mennyire vagy kitartó, valamint milyen részletességgel és szakszerűen van megfogalmazva az igényed, illetve a panaszod.
abba tudsz még esetleg kapaszkodni, hogy amikor utoljára leadtad a készüléket garis ügyintézésre, akkor még volt rajta jótállás - ha már csak a kiegészítő/korlátozott is -, az nem a te bajod, hogy onnantól mennyi idő kellett a (külföldi) szervizbe érkezésig, viszont azt sem értem, hogy szerviz miért görcsöl ezen, ha a papíron az szerepel, hogy te időben leadtad.
elsődlegesen a szolgáltatóval állsz szerződésben a készülék kapcsán, próbálkozz egy írásos panasszal, veszíteni nem sokat tudsz, hátha...AeSDé Team; szia, a belépés megoldott részedről a kapcsolódó fiókba, ott a dokumentumoknál nézted a számlát és a jótállási jegyet?
a számlát tudják pótolni neked személyesen és az is megfelel a garis ügyintézéshez, ha minden kötél szakad.
annyi a kanyar, hogy az egy éves kötelező jótállás leteltével jellemzően küldenek direktben a gyártói/szerződéses szervizbe, ahhoz viszont kelleni fog a megfelelő papír. -
AeSDé Team
őstag
Ma voltam bent kérdezősködni és a nő azt állította hogy hiába telt már le az 1 év teljes körű garanciám, hozzam be a papírokat és ő be tudja venni így is. Még azt is mondta hogy kedden meg csütörtökön postáznak szóval előtte való nap célszerű beadnom.
Ha most a két dolgot összerakom, tehát ők pótolják a számlám és a nő beveszi akkor talán megoldható így?Online fiókokat néztem, ott nincs. Vagy csak én vagyok béna, a dokumentumoknál egy darab volt és az nem az.
[ Szerkesztve ]
-
szabogabor10
veterán
válasz Daffni2 #64017 üzenetére
Bocs, de nem tehetek arról, hogy összességében elégedett vagyok a Telekom hálóval. Nyilván vannak lyukas helyek, de ahol én mozgok, tökéletes az LTE.
Mondjuk Fonyódon közvetlenül a parton nem épp tökéletes a lefedettség, de LTE lévén alacsonyabb jelszintnél is gyors a net.És kérlek tartózkodj máskor a gunyoros írásoktól...
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
kali
legenda
válasz AeSDé Team #64022 üzenetére
adott tekintetben csak jó, ha átveszi a készüléket, mellékli/pótolja a hiányzó papírt és továbbítja, bár így nem lesz olyan gyors az ügymenet, mint amikor te magad viszed oda direktben, de legalább nem fog problémázni a szerviz a jótállási jegy/számla hiánya miatt., illetve ha igen, akkor tudsz mire hivatkozni.
az általam korábban linkelt leírás és a gyakorlati tapasztalat - ebben a témában is olvashatsz néhányat - alapján nem szeretik átvenni az egy év elteltével, de persze akadnak kivételek, mint a példa is mutatja. -
Bdanyy
addikt
Szia!
Köszi szépen a választ. A szerviz szerintem nem azon gorcsol, hogy a gari lejárta után érkezett be, hanem azon, hogy három hét kellett, mire a T-től hozzájuk eljutott a telefon, én pedig náluk azzal is indokoltam a csereigenyt, hogy alig volt az utóbbi időben nálam a készülék. Gyakorlatilag kb 4-5 hét a szervizelesekbol azzal telt osszesen, hogy tényleg a T-nél volt a telefon, nem a htcnel. Én mondjuk nem ragaszkodom a cserehez, ha nem tudnak ugyanilyet adni, mert akkor a tokoktol kezdve az autós tartoig egy rakás kiegészítőm használhatatlan lesz (illetve jó ha negyedaron eladható). De valahogy tényleg szeretném már, hogy megoldódjon a helyzet
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
kali
legenda
válasz Bdanyy #64025 üzenetére
más miatt nem kellene foglalkozni a szerviznek adott intervallummal, te a szolgáltatóval állsz direktben szerződésben, nekik adtad le javításra a készüléket, velük fogod "leboxolni" a problémát is, nem pedig a szervizzel.
a szerviz javít vagy csereigazolást állít ki, a többi a te és a szolgáltató dolga.
a jogszabály úgy fogalmaz, hogy tulajdonságai, adottságai tekintetében azonosat vagy köteles elfogadni cserébe, márpedig megnézném én azt az eltérő típust, aminél nem tudnék néhány mérvadó eltérést mondani, a levásárlás fogalmát pedig nem ismeri a jog, szóval ha nem is könnyen, de megoldható az elállás, ha a szolgáltató nem is szereti azt...[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
Na újabb 1 és háromnegyedora ugyintezes után végre történt valami.
Kerhettem hogy boxoljanak továbbra a HTC vel ki tudja meddig, cserébe a cserélt alkatreszekre hosszabbodott volna a garancia, és kerhettem hogy küldjék vissza a kinti szervizbol a telefont, ők pedig adjanak nekem a központi T-s raktárból/szervizbol egy újat, de garancia nélkül. Mivel már elegem van az egész ugyintezesbol, utóbbit választottam, ha az sem jó, akkor eladom és veszek egy másikat... Mondjuk kíváncsi vagyok honnan lesz M7 még nekik.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Breki
veterán
Hellosztok
Most hívtak a Telekomtól, hogy a Mediamania XS csomagom augusztus 31-től megszűnik.
És hogy mit ajánlhat helyette.
Jól értelmezem, hogy bár elsők között telefonáltam, hogy nem kérek az áremelésből amit rögzítettek is, ha díjcsomagot kell váltanom akkor azt már drágábban kapom mint azok akiknek ugyanilyen díjcsomagjuk volt mikor nyilatkoztak erről?
Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561
-
#76385920
törölt tag
Harmadjára próbálok rendelni készüléket+előfizut és harmadjára vág ki jóváhagyáskor...
Nem tudom mi a megmeredt pömpölőnek hívjek ezt webshopnak, ha rendelni nem lehet...
-
polonic
félisten
Meg van az első élő volte hívásom.
-
cris78
őstag
Lejárt az atk net&roll xs husegem. Felhivom a 1430-at, hogy hozhatok e el valamit részletre. Azt mondja, NEM! Mondom mikor ezt kötöttem akkor is részletre hoztam el. Vagy ha bemegyek mint új ügyfél, akkor egyből hozzám vágnak bármit részletre? Hogy van ez?
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
kali
legenda
ezen hónap elején kiállított számlákon olvasható;
3. 2015. augusztus 31-tõl kivezetjük a következõ, korábbanmár lezárásra került havidíjas hang- és mobilinternet díjcsomagokat, opciókat, SMS csomagokat és kedvezményeket, amelyek a továbbiakban nem vehetõk igénybe: Az érintett elõfizetõket a változásról külön is tájékoztatjuk. (Havidíjas díjszabás 2/B Melléklet 1.1.3., 1.1.4., 1.1.6., 1.1.8., 1.2.1., 1.2.2., 1.2.3., 1.4., 1.5., 1.6. pont)
Hang díjcsomagok: EcoMix, Fun Aranytárskártya, Relax Aranytárskártya 50, Relax Aranytárskártya 125, Relax Aranytárskártya 250, Relax Aranytárskártya 500, Relax 100, Relax 250, Relax 500, Relax 1000, MédiaMánia XS, MédiaMánia S, MédiaMániaM, MédiaMánia L, MédiaMánia XL; Mobilinternet díjcsomagok és opciók: Relaxnet M ((külön SIM kártyán nyújtott, Relaxnet L (külön SIM kártyán nyújtott), Relaxnet XL (külön SIM kártyán nyújtott), Ikon Net 2GB, Aranytárskártya Mobilinternet csomag RelaxNet L, Aranytárskártya Mobilinternet csomag RelaxNet XL, Aranytárskártya Mobilinternet csomag Net&Roll XS, Aranytárskártya Mobilinternet csomag Net&Roll XS+, Aranytárskártya Mobilinternet csomag Net&Roll L, Net&Roll 4G mobilinternet díjcsomag, GPRS Net, GPRS Net Plusz, GPRS WAP Plusz, Net&Roll 1 GB - LTE opció, Relaxnet M, Relaxnet L, Relaxnet XL; SMS Te+Én kedvezmény; SMS csomag 25, SMS csomag 80, SMS csomag 200;
Nemzetközi perc-csomagok: Relax 100-hoz és Aranytárskártya Relax 50-hez kérhetõ, Relax 250-hez és Aranytárskártya Relax 125-höz kérhetõ, Relax 500-hoz és Aranytárskártya
Relax 250-hez kérhető, Relax 1000-hez és Aranytárskártya Relax 500-hoz kérhető.közben szerkesztetted, de ha úgy vezetnek ki valamit, hogy még hűség van rá valakinek, akkor adott ár(sáv)nál drágábbat nem erőltet(het)nek a későbbiekben sem, amíg tart a hűség.
[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
Nincs hűségem, akkor én így jártam az Médiamedika XS csomagommal?
Automatikusan átkerülök valami másikba, vagy...?
Mi most a legolcsóbb csomag, amiben van legalább 200MB? (de ha több az mégjobb, van céges teló, így sms/telefonálás priváton minimális)
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
kali
legenda
jöhetnének, ha már emelkedtek az adatcsomagok/bővítők árai...
cris78; abban a módozatban szerintem nem/sem, de próbálj ránézni a fiókba történő belépést követően, hogy mit kínál fel, vagy ír ki.
Mercutio_; a lezárást követően még maradhatott benne, aki úgy akarta - csak arra váltani nem lehetett már azt követően -, de a kivezetéskor teljesen megszűnik létezni a díjcsomag, aki pedig abban van, az vagy vált maga, vagy pedig automatikusan átkerül másmilyen (aktív) díjcsomagba.
a move s díjcsomagban alapban van 200 MB adatforgalom 3490 ft ellenében, de ha az adatforgalom az elsődleges és az nagyobb adatkeret a lényeg, akkor elég a move xs 1990 ft ellenében, bár abban csak 30 MB adatkeret van alapban, de mivel tartalmaz benne foglalt adatmennyiséget, ezért az olcsóbb árazású bővítők aktiválhatók mellé; netplusz arany és platina 200 MB (ha legalább arany kiemeltségű az előfizetésed) 590 ft-ért, ha nem vagy arany, akkor netplusz s 200 MB 690 ft, netplusz m 500 MB 1190 ft, netplusz l 1 GB 1590 ft, netplusz xl 3 GB 2590 ft, vagy netplusz xxl 5 GB 3290 ft.Prien; jöhetnének, csak győzzük kivárni...
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz szabogabor10 #64046 üzenetére
Telenorról nem tudom, hogy ő mit tervez.
Nem a telenornál vagyok, nem is a vodánál.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs