-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
szebe
őstag
válasz Mezga Aladár #89999 üzenetére
Szerintem csak simán drága.
3-as (ph3 is) van 7-800 ezerrel olcsóbban. Illetve ennyiért már a 4-esek mennek
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
salieri.
őstag
Hali!
Erről a darabról mi a véleményetek? Érdemes megnézni?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #89999 üzenetére
Az, hogy ennyiért 4est kapsz és mindenkinek az kell, pedig ez jobb mint a 4es. Szvsz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát ezen elmarad ma a turbócsere.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #90009 üzenetére
nem tudni.
Hol van benne kompresszió hol nincs.
Ráadásul csak az 1es hengernél.
Borzalmasan füstöl, fogy az olaj .
Rámondtam a turbót, mert ereje se volt.
De amikor megmértem rájöttem itt nem lesz elég a turbócsere.
Felső holtponton megfújva a kartercsövön keresztül, rendesen jön ki a levegő.
Tehát a szelepek biztos feltámasztanak időnként.
Egy kitaposott lelkű 2.0 t ami pedig elég ritka.Renault power
-
dussy
őstag
válasz Mezga Aladár #89999 üzenetére
Szerintem szimplán drága... 2016-tól indul a 4es Megane, igaz sokkal magasabb futással, de szerintem érdekesebb formával, 4M körül ott nézegetnék.
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
-
rob210
Topikgazda
-
Alusky
aktív tag
válasz diablo1984 #90015 üzenetére
Aztán rommácsippelni.
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
Kronos3000
senior tag
Thalia, 2003 1.4 15v. Utolért a test kábel probléma, tegnap este ideiglenes megoldással tudtam haza jönni. Milyen hosszú, és mekkora furatú testkábelt nézzek, vegyek, még ma meg akarom oldani, hirtelen nem találok rá adatot.
Wasabi...
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #90023 üzenetére
Igen f4rt 800
Gyűrű nem lehet endoszkóppal nézve sima a fal, megvan a hónolás. Kompresszió gyűrű meg nem tud letapadni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Ismertek Mo-n olyan műhelyt, szakembert akik motor kábelkorbácsot készítenek? Mondjuk egy m2-es motor teljes kábelezésének cseréjéhez -
Mezga Aladár
veterán
válasz sesomaru1989 #90031 üzenetére
Nem hiszem.
Max ha a villanyszerelő hajlandó megcsinálni de szerintem többe kerül mint ha vennél hozzá bontottat.
Mi történt?Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz Mezga Aladár #90032 üzenetére
A bontott is úgy szar ahogy van szerintem. Ugyan olyan öreg mint ami most is benne van.
Igazából kezdődik a kábel és csatlakozó elöregedési probléma amivel mint Megane 2 tulaj tisztába vagyok, és a kezdődő szopó rollert szeretném elkerülni
Kezdődött a
1. klíma nyomás érzékelő csatlakozó korrozióval, csatlakozó csere után újra lett klíma.Ó jeh.
2. Önindtó kábel (vastag piros) szigetelés törés, ami rövid zárat okozott, ezért nem indult a kocsi. Kábel csere után ez is működik. gyííí hááá
3. Olajszint ellenőrző csatlakozó hiba, ez még javításra vár.
4. kipufogó flexi cserekor a kedves szervíz megégette a lambdaszonda szigetelést -.-.
Gondolom a csavar melegítéskor. Ugyan leszigetelte, de örülnék ha a gyári új kábelt kapna az is....
Egy szó mint száz, kellene egy friss perwollal mosott új motor kábel köteg, ami kibír 5-10 évet, nem reped meg a hőtől, nem oxidálódik el a csatlakozó vég
Szóval gy kb ennyi -
Kronos3000
senior tag
válasz rob210 #90021 üzenetére
A karosszéria felőli része szakadt le, jó erős cucc, 20 évig bírta, bár a szakadt vége alapján nem értem mitől adta meg magát, mindegy is. A kaszni felőli végét nem bírtam lebányászni, itt a parkolóban sem alulról, sem felülről. Végül máshova kötöttem. Viszont, amikor a szakadás történt, majd utána azonnal a töltés visszajelző nem világított, gyújtáson indítás előtt. Azóta sem. Töltés van, minden működik, csak a visszajelző nem. Lehetséges hogy kiégett? Vagy valami más a megoldás.
Wasabi...
-
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #90035 üzenetére
Attól, hogy ez elszakad van töltésed, ennek semmi köze hozzá.
A generátornak saját test és vezérlő szála van, valamint pozítívja.Renault power
-
MasterMark
titán
-
Kronos3000
senior tag
válasz rob210 #90036 üzenetére
Persze. Az autó egyszer csak, hétfő este világ végén, nem indult. Meg sem nyekkent. Néztem biztosítékot, minden nyavaját, semmi hiba. Illetve, hiába adtam rá gyújtást, nem világított a töltés jelző, és halványan pislákolt az olajnyomás és a kézifék lámpa. Ebből sejtettem hogy valami elektromos gebasz. Eddigre eltelt vagy másfél óra, aztán a szerszámosból előkapartam egy régebbi hangszóró kábelt, négybe vágtam, összesodortam, és az akku negatívra, meg a motor tetején van egy csavarral rögzített konzol, ami tartja a gáz bowdent, az azt rögzítő csavarra kötöttem. A hunyorgó visszajelzők már rendesen világítottak, ám a töltésjelző nem, indítás, és indult szépen. Reggel munkába menet előtt egy komolyabb vezetékre cseréltem az ideiglenes átkötést, írtam ide, válaszoltál, vettem kábelt bekötöttem, töltés, minden jó, de a töltés visszajelző továbbra sem világít amikor kellene. Ugye gyújtás ráadáskor világít a többivel együtt, indítás után kialszik. Ez nem világít.
[ Szerkesztve ]
Wasabi...
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Kronos3000 #90038 üzenetére
LED-es a cucc, ritka hiba, ha kiégett a dióda nálad.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Kronos3000
senior tag
válasz LamerGyuri #90039 üzenetére
Igen, ezért kérdezem, hol lehet még esetleg a hiba, ha minden más jó. Ha nem lesz más hétvégén kiszedem és kimérem.
Wasabi...
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Nem szabadulok az 1.6 dci-től.
Renault power
-
Nordik
őstag
M2 nagyobb fordulaton erőteljesebb gázadásnál ráz. Szerelő szerint belső féltengely csukló hiba. Igaza lehet?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest