- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- SkyShowtime
- Synology NAS
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Vírusirtó topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F4ther
tag
Sziasztok,
Nem nagyon vagyok jártas a témában de hátha valakinek több ötlete van. Szóval lenne egy viszonylag új Suzuki Vitara, de a gyártói garancia lejárta után 1 hónappal olyan meghibásodás jött létre, ami miatt a komplett motort kell cserélni. Viszont a kiterjesztett, annó a promócióban megadott +7 év motor garancia vonatkozik rá.
A kérdésem az lenne, hogy mivel nem áll rendelkezésemre a kocsi, és még nem is fog legalább 2 hónapig, van bárkinek bármilyen kötelezettsége arra, hogy biztosítson csere járművet térítésmentesen? Sajnos nem találtam sehol erre vonatkozó információt, a suzuki központ annyit mondott, hogy a szervíz biztosíthat. Ők viszont csak térítés ellenében biztosítják. Jelenleg autó nélkül vagyunk, és 6 hét múlva viszont nélkülözhetetlen lesz, bérelnem kell ha nem kapom vissza... De nem ezért fizettem ki cirka 6,4 milliót egy új autóraKöszi előre is.
-
F4ther
tag
válasz szabonagyur #265010 üzenetére
3 év 1 hónap. 1.4t lágy hibrid. 48k km. A szervizes azt mondta hogy "becseppent a gyertya" - ha tudnam ez pontosan mit jelent...
-
F4ther
tag
@Cappa72: Érden van, rákérdeztem, napi 12-15k huf-ért tudnak biztositani.....
[ Szerkesztve ]
-
F4ther
tag
Igen, csak annyit mondtak, amit írtam, meg hogy volt már ilyen, de nekem másfél hónap múlva mindenképp szükségem van a kocsira mondta a szervizes hogy addig biztos nem lesz meg.
Amugy márka szervízben van (érdi difer).
Egyébként ez számomra felismerhető lett volna valahogy? Semmi különbséget nem vettem észre a folyamatban, vagy az auto mukodésében..
-
F4ther
tag
válasz BigBlackDog #265050 üzenetére
Semm ilyesmit nem tapasztaltam. Mindig várok beinditás után kicsit és leállítás előtt. Talán ami feltünt hogy télen gyanúsan 7 liter volt a fogyasztas az átlagos 6.5 helyett de hát ez nem szerviz ok gondolom... Meg néha keletkezett kissebb folt a kocsi alatt (szagtalan, sötétebb) amit gyanúsnak találtam ezt a kötelező szervizen jeleztem is, megállapították h normális.
-
F4ther
tag
2 hete van szervizben, tegnap derült ki mi a hiba konkrétabban, és nem mernének rá fogadni, hogy 6 héten belül meglesz. Ma megint futottam egy kört csereautót nem tudnak biztosítani arra a célra amire nekem kell (külföldre költözés, ami 7 hét múlva esedékes, addigra nélkülözhetetlen lesz) - legroszabb esetben bérelnem kell autót németben, de vicces hogy olcsóbb kint sixtnél bérlés mint az országunkban bárhol...
-
F4ther
tag
Sziasztok.
Egy kis segítséget szeretnék kérni az alábbi alapján:
Van egy motorhibás suzukim, április óta szervizben, teljes motorcserére vár. Azóta sem kezdődött meg a javítása mert a reálgarant / szervíz / suzuki zrt között vita áll fent, de az én autóm kárára. Annyit kell még az autórol tudni, hogy 3 év + 1 hónappal került be szervízbe - tehát már a kiterjesztett garancia időszakában, és 45k km. Tehát a teljeskörű motorgarancia érvényes rá, a gyártói viszont nem.
Azóta én tettem írásbeli felszólítást az eladónak, valamint a szervíznek - nekik külön postai úton tértivevényesen is, melyre az eladó válaszolt, hogy ő nem tud az ügyben eljárni hiszen nem náluk van a gépjármű (Tehát teljesen másik céghez került, ahhoz a szervízhez aki a lerobbanás helyéhez a legközelebb volt) - hogy az autót javítva adják át legkésőbb június végéig megjelölve a pontos napot. Erre a levélre nem hogy 30 napon belül válaszra sem méltattak, de azóta sem küldtek részemre írásos választ a szervíz részéről - az ő elmondásuk alapján nekik nincs felelősségük az esetben, beszéljem le az eladóval / reál garanttal. Nekik viszont megint csak más az álláspontjuk.
Az ügy folyamán 2 panaszt is benyújtottam a suzuki zrt-hez, ahol szintén nem méltattak részletes írásbeli válaszra - az első esetben még 1 hónapon belül sem válaszoltak ezért tettem fogyasztó védelmi bejelentést, onnan a fogyasztóvédelem visszapattintott hogy én nem állok szerződéses jogviszonyban a suzuki magyarország zrt-vel, de az eladóval szemben tehetek.. Egyedül az eladó válaszol készségesen az egész történetben, de a kifogásuk az, hogy a szervíz tőlük független cég, ezért nincs beleszólásuk az ő folyamataikba, és a suzuki sem támogatja őket ebben mert nem náluk van a javítási igény...
Szóval azóta sem jutottam a kocsihoz, én személy szerint külföldön élek, 2 hét múlva megyek ügyvédhez, hogy előkészítsük a bírósági kereset beadását.
Költségeim vannak azáltal hogy nem áll rendelkezésemre az autó, és ezt nem akarják megtéríteni - mindenkí hárítja a felelősséget, egymásra mutogatnak, de senki sem ad írásban semmit... az autó meg csak áll a szervízben.
Van esetleg bármi egyéb lehetőségem az ügyben?
Van esetleg aki tud ügyvédet javasolni? Első körben a hasznaltautoügyved-et neztem ki de kevés a referencia és értékelés, mást meg nem találok aki erre szakosodott volna. -
F4ther
tag
válasz Vismajor01 #278560 üzenetére
Konzultáltam ügyvéddel, azáltal írtam meg a felszólításokat és a fogyasztóvédelmi panaszt. Valamint 2x volt úgy hogy meglesz az autó, aztán nem. Azóta viszont külföldön vagyok, így türelmesebb is voltam mert limitált a hazautazásom. De most már elment a türelmem, és bíróságra viszem.
-
F4ther
tag
válasz tboldi #278561 üzenetére
Nekünk ez volt az első újonnan vásárolt autó, gondoltam jobban járok mégis csak ezzel, mert általában nincs szerencsém a gépjárművekkel, ezért nem mertem bevállalni egy használt németet vagy japánt mert tuti belefutottam volna valami zsebbenyúlós javításba, erre tessék..
-
F4ther
tag
válasz MasterMark #278563 üzenetére
Én is úgy gondolom, a hozzáállás a legnagyobb baj nem is a költség vagy a kár, és szeretném megpörgetni a médiában is, hogy ez már több a soknál, hogy ennyibe képenfossák az embert, mikor bizalmat ad és milliókat költ rá.
-
F4ther
tag
válasz macilaci78 #278571 üzenetére
Irtam
-
-
F4ther
tag
válasz kisza25 #278619 üzenetére
Alapból 2m ft lett volna a szerelés állítólag, ha a magyar suzuki nem utasítja vissza a motort mint alszerelvény leszállítása, a szervíz azt mondta, hogy a suzuki azt várta hogy majd akkor a motort is alkatrészenként rendelik, na és így lesz 7m ft a költség. Ezt meg a reál garant nem vállalja.
Más kérdés, hogy nem tudom mi az igazság, mert valamiért egyik sem akarja írásban adni az állításait, és az már gyanús (Se a szervíz, se a suzuki) - csak az eladó válaszol írásban, de ő meg tényleg nem tud beleszólni a folyamatba, még saját szervizesét is elküldte a másik céghez hogy nézzen rá a kocsira..
Szóval szerintem csak én vagyok überantimázlista.
Vissza kaptam eladom, veszek egy teszlát szerintem... most átmenetileg viszont kell vegyek egy használtat addig (Eddig tudtam kihúzni kölcsön autóval amit a család biztosított). Azért lehet annak az árát megpróbálom a nyakukba varrni. -
F4ther
tag
Nem akarnak semmit finanszirozni. A szervíznek még volt pofája közölni, hogy ha kész lesz, akkor a hűtővizet meg az olajat azt nekem kell kifizetni... majd meglátjuk ügyvéd úrral mit lehet kihozni. De nem is a költségen van a hangsúly hanem az abszurd kellemetlenségen amit okoznak, és a fogyasztói hozzáálláson. Nincs fogyasztói védelem úgy érzem, azt tesznek meg amit akarnak. Na ezt nem szeretném hagyni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen