-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
válasz Gabesz87 #37288 üzenetére
Helló!
Sajnos nem tudom máshol miként van, de nálunk az a módi, hogy alapvető esetben úgy egyezünk meg a vevővel beszámítás esetén, hogy akkor hagyja ott a régi autót, amikor jön az újért (kivétel ha mondjuk gyártásrendelt és hónapokkal később ér be a gép, az ez idő alatt bekövetkező értékcsökkenést pedig nem akarja benyelni a vevő és tudja nélkülözni a verdáját, mert akkor nálunk hagyja).
A vételár fennmaradó részét mi is elkérjük előre, nem az átvételkor fizeti a vevő, ugyanis mi senki helyett sem finanszírozunk be autót, ahhoz pedig, hogy a papírjait az importőr kiadja és vihessük forgalomba helyezni, ugye rendezettnek kell lennie pénzügyileg.
Nagyságrendileg ennyi, nyilván máshol lehet másképp, de mi (én is), ezt tartom a legkorrektebbnek.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Gabesz87 #37448 üzenetére
A legfontosabb, hogy tudd amit elakarnak vinni azt elviszik akármit csinálsz. Tehát ennek fényében költs erre a dologra. Kössél rá casco-t, és/vagy Pajzs és/vagy rejtett kapcsoló.
A többit nagyon könnyű kijátszani, egy sima GSM+GPS blokkolóval pl. Esernyőzár és társait kb 2 perc lekapni...
rvilike: Mert akkor sem megy csak gyorsabban ürül a tank.
lenko: Kolléga vett új SX4-et 1,6-os benyós motorral de nem szereti. Azt mondja nem megy de legalább sokat eszik. Szóval tényleg kell bele az 1.4T.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Gabesz87 #39294 üzenetére
Azért van, mert a kipufógógáz forró a kipufogócső meg még hideg. A forró gáz a hideg csőben lehűl és a benne lévő pára kicsapódik (a klíma is ezért csöpög) és a gáz áramlás azt fújja ki. Aki sokat jár rövidtávon annak elég gyorsan le is rohad miatta a hátsódobja, ha nincs ideje kiszáradni (nem melegszik át rendesen) akkor áll benne a víz és szépn kilyukad.
Dízelekre kevésbé jellemző, mert jobb a termikus hatásfokuk mint a benyósoké ezért nem olyan forró a kipufogógázuk mint egy benzinesé.
mod:
Klíma kondenzvize ott kell csöpögjön ahol írod, az teljesen rendeben van.
Velem volt olyan, hogy álltam az út szélén ment a klíma a városban és odajött egy bácsika, hogy csöpög vmi az autómból. Mondtam kösz, hogy szóltál.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
-
w333
félisten
válasz Gabesz87 #42114 üzenetére
Ááá kerüld el ...
Normális magasnyomású kézi mosóba vidd ott először befúljak vegyszerrel majd nagynyomásúval lenyomják róla a kosz szivaccsal lemossák, míg a gőzösben fellazítják a koszt és ott kenegetik az autón (karcolják) szóval inkább ne !
(#42119) MunezXBK
De akkor sem folyik le róla a kosz ...
Elég sok ilyen autót políroztam már (20-30-40 milliós autókat)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Gabesz87 #42117 üzenetére
Nézd végig ... ez is egy megoldás !
Mielőtt odaviszed fényképezd le a motorháztetőt, majd mosás után nézd ... biztos vagyok benne hogy friss karcokat fogsz rajta találni !
Az emberek lesz*rják mivel 90% céges autó szerinted érdekli őket hogy karcos, hidd el nekem hogy magánszemély csak 1X viszi oda mosni, aztán soha többé !
Szerk.
Erről már sokszor leírtam a véleményem semmi másról nem szól az egész csak arról hogy hatalmas marketing áll mögötte (környezetbarát mosás) persze (mese habbal) a szomorú valóság az hogy sok plázában nem engedik vagy több millióba kerül egy csatornázás ahol elfolyik a víz na és pontosan ezért születtek meg ezek a gőzős mosók !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Gabesz87 #73070 üzenetére
Zámbófólia pl.
Kérj árajánlatott de fóliától függően olyan 35-45k között lesz várhatóan.
#nincsbennetarcsi
-
#94529552
törölt tag
válasz Gabesz87 #73094 üzenetére
Nem, mivel nincs Renault-m, igaz régebb megnéztem több Megane1 Facelift-est, de elég korrodáltak voltak(német import) és ezért nem tetszettek meg. Inkább azért kérdeztem, hogy az itteni jó vagy esetleg rossz vélemények mennyire helytállóak? Most éppen új autó vásárlás miatt jött szóba a típus.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Gabesz87 #73070 üzenetére
Helyreigazításként: a 35-45k-s ár nem áfás, tehát +27%-ot rá kell számolni. Most világosított fel Jaffa priviben. Mondjuk gyanúsan olcsó is lenne így...
mod:
Saint: Próbáltam pol. korrekt lenni...
8 különböző kerülettől jött bírság meg 2 az autópálya kezelőtől. Ebből egy jutott el a bírósági szakaszba (hegyvidéki önkori) a többi megelégedett a hatósági pecsétes igazolással és eltekintettek a büntitől.
Azért ez bax fel, hogy megint az ügyeskedők járnak jól. És akkor megy a pislogás, hogy mindenki ügyeskedni próbál.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Gabesz87
veterán
válasz Gabesz87 #74842 üzenetére
Továbbra is várnám a segítségeteket autófólia ügyében!
Annyi, hogy Llumar fóliát találtam olcsóbban, a Gabofolia nevű cégnél. Honlapjuk alapján úgy látom az autómra 26000 a fólia (Llumar ComfortSeries). De ez a fémes fólia és a telefon térerő kapcsolata továbbra is érdekelne!
Megköszönném a segítségeteket, mert hó végéig szeretnék dönteni.
-
K Norbi
addikt
válasz Gabesz87 #74853 üzenetére
Nekem 2011 óta van lehúzva LLumar-al. Eddig hibátlan.
Itt van pár autó melyiken hogy áll a fólia [link]Adatok [link]
LLumar harcolta ki annó hogy lehessen hátra is tenni engedéllyel.Én ha húzatnám akkor ezzel ATR 15 CH SR HPR
Ez nem az a korom sötét, nem is világos.Már rég nem használnak fémet. De ez marhaság, semmit nem zavar.
Az enyém az LLumar ClassicSeries ebbe van fém. De ilyet nem tapasztaltam hogy nem lenne térerőm.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Gabesz87 #87227 üzenetére
Nincs ilyen a KRESZ-ben, hogy ha balra nagy ívben kanyarodsz többsávos útra akkor a jobboldali sávba kell érkezned (nem is életszerű és balesetveszélyes is lenne szvsz).
De pont itt írnak róla: [link]
mod:
A biztosító itt arra játszik szvsz, hogy közrehatást számolhasson fel, tehát a megítélt összegnek nem a 100%-át kapnád meg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
-
nagyúr
válasz Gabesz87 #166380 üzenetére
"Valamelyik tesztben olvastam talán a Totalcar-on nem olyan régen, hogy lassan menni nehéz, mert bólogat, ugrál, vagy ilyelsmi, és pl. parkolásnál hülyén fogunk vele kinézni. Meg hátramenet váltásnál van egy kis késlekedés, ilyeneket olvastam"
Ez szerintem mind hülyeség, nem bólogat, nem ugrál. Rémlik valami, hogy a DSG-t ekézték, hogy nagyon megindul ha lelépsz (vagy inkább leugrassz) a fékről és ez parkolásnál problémás lehet, de ezt egyszerű bénázásnak tartom...
QRU: Csinál ilyesmit az új DSG? Tudtommal nem, max. rántani szokott egy picit egyes-ből kettesbe de az is véleményes. Hátramenet mindig lassabb lesz, ez nem manuál, hogy pörögjünk. A hagyományos váltók is ilyenek.
Hülyén kinézni akkor fogunk, ha cuki rénszarvasnak öltöztetjük az autótHa rettegsz, próbálj ki minél több automata tesztautót és meglátod milyenek.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Gabesz87 #166380 üzenetére
Nem kell nagyon visszakeresni, épp az előbb olvastam a mai totalcaros Superb tesztet.
"Ezek a VW-féle DSG váltók egy időben az iparág legjobbjai voltak, de mára kialakult egy olyan sejtésem, hogy generációról generációra darabosabbak lettek"
"Mert ez a váltó gyors ugyan, ha minden rendben megy, de néha érezhető rántással teszi be a következő fokozatot. Kiszámíthatatlan helyzetben pedig – és ebben az univerzumban minden kiszámíthatatlannak minősül, ami nem folyamatos, egyenletes felfelé, vagy folyamatos, egyenletes visszafelé gangolásban merül ki – elég tétován találja meg a megfelelő áttételt a polcon, utána pedig, gyülemlő zavarában, idegesítő hirtelenséggel dobja rá a kuplungot. Sokszor jutott eszembe a tesztelés alatt – „ez rém kellemetlen”.
Persze, kiszámítható, nyugodt stílusban vezetve szépen kapcsolgat, de ha az ember a hektikus városi forgalom állandóan változó helyzeteihez próbál alkalmazkodni, az együttélés percei megkeserednek a szép Skodával."
Én személy szerint a ZF váltóit szeretem a legjobban. E-CVT-vel még nem volt dolgom.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gabesz87 #166391 üzenetére
"Monjduk nekem azok az autók alapból kiesnek az érdeklődési körömből, ahol a klíma gombjait az érintőképernyőre száműzik." - ne is mondd! Nekem sem igazán tetszik az az új trend amit az A6-os Audival indított a VW. Szerintem még sok bosszúságot fog ez okozni nekem a jövőben.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Gabesz87 #166371 üzenetére
Rángatást, erőltetést, bakkecskézést,, kettesben csúsztatást, idegesítő baromságokat a duplakuplungosak szoktak, azon belül is inkább a Vag csoport DSG-je, de nem mindegyik nekik se. Chiptuninggal (váltó chippeléssel) ezek enyhíthetőek, illetve meg kell nézni S módban hogy reagál. Ha már okos és tanulja a vezetést akkor meg nem szabad sajnálni a két deci benzint és hajtani kell, hogy életre való viselkedést tanuljon be.
Én nem igazán rajongok ezekért a váltókért, az automata az mindig is az olajos bolygóműves lesz max 4-5 fokozattal (nem nyolccal), késői lockuppal, a többit a különböző gyötrelmek hozták életre. Legjobb a 3 fokozatú ős GM váltó.
Illetve akármelyik fokozatmentes is inkább kéne (Toyota féle e-cvt -és minden ilyen- kifejeztten jó, ha nem 180-nal akarsz közlekedni), mint duplakuplungos.
Talán a jövőben villanymotorral egybeépítve már finomak lesznek ezek is.Ha még sose volt automatád akkor tetszeni fog, de rendes automatából átülni duplakuplungosba azt észre fogod venni, hogy visszalépés. Ingerküszöbtől is függ igazából.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gabesz87 #171273 üzenetére
[link] ilyenre gondoltam. Egyszer téli-nyári csere előtt elkezdett ereszteni valamelyik kerék, én akkor párszor használtam Ford gyárit, de máskor sem hallottam gondot ezekkel. Ha gyakran használod, egy gyors csatit érdemes tenni rá, és akkor hamar le tudod ellenőrizni vele a nyomást is, vagy mondjuk lehet venni külön egy ügyes kis mérőt, az kényelmesebb.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Gabesz87 #179726 üzenetére
Nálunk is érik a téma, használt Thule lesz, a lehető legnagyobb, ami egy octaviára ráfér: ezeket el is lehet adni később (ld én is megveszek egy használtat)
Ami kicsit idegesít, hogy 100% más színű lesz a doboz, mint a kocsi, asszonynak nem mutatom meg
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Gabesz87 #179726 üzenetére
Ebbe belefér a kocsi váza és nem horror drága: Thule Ocean 100
Amúgy meg a G3 nem olyan drága és jó minőség, azokra is nézz rá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
válasz Gabesz87 #179966 üzenetére
Esőben szvsz jobb lesz, de a hőmérséklet tényleg nem indokolja.
Holnap én is megyek összeszereltetni a szettet a Swifthez, majd valamikor felkerül, ha lesz időm. Illetve, ha már ott vagyok kérek időpontot átszerelésre a J-re. A sajátom meg szerintem valamikor novemberben lesz esedékes itthon saját kezűleg.
-
válasz Gabesz87 #179966 üzenetére
Én tegnap rakattam fel, nagy baja már nem lesz - erősen kétlem, hogy idén 30fokokat lássunk még. 20fok körül kétlem, hogy károsodna a téli, max ha nagyon kisüt a nap, spórolósabban-kevesebb fékezéssel menj vele, ha jól rémlik itt kaptam ezt a tanácsot, amikor a nyár elejéig fennhagyott télik miatt aggódtam.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest