- Windows 11
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
válasz Tapsi #289754 üzenetére
Ha kész a ház, akkor vehetek egyet - na, én ugyanígy
megtárgyaltamközöltem vele, hogy akkor jön a házhoz egy SV1000S (Az igazi álom egy Triumph Daytona 675 lenne, de arra nem szívesen ültetnék fel magam mögé senkit )
Ja igen, hogy ON legyen: 23L/100km-en áll perpill a Lexus, majdnem negyed tank átlaga. Nem jutott ki a városból és volt egy autóstali is szombat este De a héten javítok rajta ígérem, lekotlott a rönyó úgyhogy csütörtökön és pénteken azzal kell melóba mennem[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz Tapsi #289754 üzenetére
Ó, nálunk a pici dízel se szokta beérni 8-nál kevesebbel, persze ezek a számok leginkább városozással jönnek össze. Mosonmagyaróvár a szüttyögő, töketlen és indokolatlanul udvariaskodó sofőrök városa. ❤
brumi1024: Mondjuk a tiédhez képest még rosszabbul fest az enyém. Teljesítményben és tömegben jócskán elmarad a MiTo ugyanakkora fogyasztás mellett.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Tapsi #289758 üzenetére
Az utak osztrákosan patyolattiszták
4 éve kiugrottunk 1 napra semmeringre, korán indultunk, hogy nyitásra odaérjünk. A magyar oldalon szépen el volt takarítva hó, az osztrák oldalon egyáltalán nem (tudom ritka felállás). Ott volt az az élményem, hogy le kellett kanyarodni az osztrák pályáról, lassítok, majd fékezek, de csak csúszok a zöld nyilas terelő bója felé. Ott átfutott a fejemen, hogy akkor most totálkárra töröm a kocsit, de nekünk nem lesz bajunk. Végül 3 méterrel előtte megjött a tapadás (azóta szent a michelin alpin) és nem lett gáz.
Pár hete tudtam meg egy visszapillantós adásból, hogy az osztrákok este 10 és reggel 8 között nem takarítanak (kb jók az időpontok, lehet tévedek), míg a magyar közút 0-24-es.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
cOxeR
Ármester
válasz Tapsi #289852 üzenetére
Ez több ezer auto, persze lesz piacmozgató hatása… de azért elég szűkre szabtak ki felel meg, én is kb a véletlen során kerülök bele… ha így marad amit lehet tudni róla.
Pl egyéni vállalkozó vagy taxis vagy úgy egyéni, hogy van bejelentett alkalmazottja ami kb ritka mint a fehér holló (nekem van)A készlet akció az oké, de Te láttál bármit ami nem drasztikusan emelkedik és egyre elérhetetlenebb lesz, mint 3-5-7 éve? Mert én nem… így az akcio is hiába… az is csak egy “kamu” úgy kerül volumene az autónak értelmezhető szintre.
Én nem tudom visszacsencselni, kataba semmi lehetőség erre, ergo nekem ezt új autónál így is úgy is be kellene nyelnem. (nem tenném mert sose vettem) Inkább hoznék be kintről támogatással vett autót, x évesen.
Itt szerintem hitel nem játszik, vagy ki tudod fizetni telibe és visszakapod egyből ezt a pénzt az államtól vagy nem is mész bele.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Tapsi #289855 üzenetére
Olvasd el akkor, taxis támogatás ez is… Más cég forma meg aki lizingel áfát ír le, nekik ez nem kecsegtető igazán.
ÉV fronton másként van az árazás, ott nehéz alsó szegmenst venni, mert élből magasan kezdődik mind.
Nem véletlenül nem választja “senki” az áfakörös létet, csak ha nincs más lehetősége.
EV-t vennék I3-nál magasabb hatótávút az meg kapásból drága, ergo közel vagyok ahhoz akinek ideális ez a pályázat.
Taxisok beteg sok támogatást kapnak, én őket nem támogatnám ha őszinte akarok lenni semmivel se… és most is hisztizni fognak, mert nem 50-100%-ot kapnak mint korábban. TGK vonal az megint más, szerintem ez nagy részét fogja kitenni a pályázóknak, nem ismerem mik férnek a keretbe ott az lesz a szűk rész. Pl egy VW ID. Buzz is 25M körül van.
-
veterán
válasz Tapsi #290179 üzenetére
ezzel teljesen egyetértek. de egyelőre ettől még nem ez a szabályos és a kollektív szabályszegés még nem teszi azt legálissá. illetve ahogy látod inkább az ellenkezője van ennek mindenhol, például usa autópálya limitek (pedig ott sem a sávok sem az autók nem olyan szélesek, mint európában), 100-120 km/h sok európai országban. szóval sajna fejlettség ide vagy oda, semmi nem mutat abba az irányba, hogy ezeket bármikor emelni fogják. főleg, hogy azért a magyar géppark nincs olyan messze a 70-es évek technológiai színvonalától
persze nem mindenki képes megérteni ilyen egyszerű dolgokat és inkább megmarad az átlag fuxos emrichárd vállalkozó szintjén, hogy neki mindent is szabad
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
szőröscica
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- Xbox Series X|S
- Elektromos autók - motorok
- Autós topik
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- EAFC 24
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- XGS24 - Ilyen lesz a South of Midnight
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen