-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Empsepo #125507 üzenetére
20 ezrenként tuti nem, de automatában 100ezrenként én lecserélném, kerül amibe kerül...
Ha kiveszed sebességből, használod a váltót, kuplungot. Ha mondjuk 10 percig állsz, vagy 5 percig, azt mondom vedd ki, az alatt feleslegesen koptatod.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Empsepo #125509 üzenetére
Gyorsan elfelejteném azt a "szerelőt". Ha a barátod, kicsit fájdalmasabb, de az élet nem egyszerű.
Biztos, hogy egyik autómhoz sem nyúlna az ilyen.Tse: hidro automatában nincs kuplung Egyébként egyetértek, nálam 2 perc a határ, amíg marad D-ben, tehát mindig, mert itt soha nem kell annyit várni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Empsepo #125507 üzenetére
A valtoolajcserere van gyari eloiras, azt erdmes betartani kiveve ha nem adnak meg csereintervallumot.
Nem kell kivenned N-be. Ha allsz a feken magatol szetkapcsol par masodperc utan. Ha kiveszed uresbe azzal csak a valto mechanikat koptatod feleslegesen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz Empsepo #125507 üzenetére
Nem kell sűrűn, de időnként muszáj. 60 ezret szoktak általában megadni egyébként csereperiódusnak (átlag váltóknál), de ha el is nagyolják 100 ezrenként azért érdemes.
Azért nem szokták elvállalni, mert a leeresztő, feltöltő nyílás vagy a szűrő előfordulhat olyan helyen, hogy esetleg le is kell szerelni miatta az egész váltót és ez nyűgös. Esetleg nem értenek hozzá és nem tudják milyen olaj kell bele.Nem muszáj kirakni üresbe, az olaj előbb elhasználódik ilyenkor, úgyhogy gyakrabban kell cserélni, de különösebben más baja nem lehet. Ha kicserélték az olajat akkor nyugodtan maradhat D-ben az átlag piros lámpáknál, egyik funkciója eleve ez volna, a kényelem.
Kéziféket ráhúzni és úgy kiszállni a kocsiból azt nem érdemes. Volt már rá példa, hogy télen elkezdte húzni a kocsit. De fékhiba miatt is megindulhat stb.
Persze a mai okos automaták már szétkapcsolnak maguktól is, én le vagyok ragadva az őskövületeknél és sokkal jobban tetszenek a régi tehénbőgős automaták, mint a maiak.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
-
válasz Empsepo #128578 üzenetére
Nálam úgy van hogy indításkor ha P-be van a kapcsoló akkor el lehet indítani (ilyenkor picit ugrik az autó), viszont a váltókart nem lehet megmozdítani sem addig amíg nincs benyomva fék. Hallani hogy valami reteszel/kiold benne amikor a féket lenyomom.
Ha véletlenül D-be rakva állítom le akkor meg nem is enged indítózni amíg P-be nincs visszarakva.
Szóval Én úgy tudom hogy illik a fék indításkor, meg amúgy is úgy szokod meg ha váltani akarsz induláskor akkor a féken állsz.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Empsepo #132439 üzenetére
Először ráállsz a láb(üzemi) fékere.
Behúzod a kéziféket.
Elengeded az üzemi féket! - ekkor a kocsi megmozdul és ha fognak a kézifék pofái felfekteti rá a súlyt.
Megint üzemi fék benyom.
P-be tolod a kart.MOD
Kerékcserénél ugyanez. Nem szabadna elmozdulni a kocsinak kézivel.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Empsepo #132439 üzenetére
A szerelő nekem mindig mondja, hogy üresbe, kézifék ki, mielőtt felemeli az autót, lehet nem véletlen
richie900812: gratula!
A három ajtósnál parkolás a leggázabb dolog, mert sokkal nagyobb hely kell a kiszálláshoz.
Volt egy kia pro ceedem és ami van golf4 az 3 ajtós[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Empsepo #132441 üzenetére
Az is jó, de az üzemi féket nem árt nyomni, mert nem minden elektronika enged irányváltást anélkül
Viszont az az akadás -bár én csak VAG vonalon vagyok nem jártas- szerintem azt jelenti hogy a váltó kapott terhelést amíg állt. És az nagyon nem jó.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Empsepo #132458 üzenetére
Ahogy zoo írta, ott a jelenség. Felemeléskor mozdul annyit, hogy teljesen nekifeküdt a fogaskerék a másiknak. Teljesen normális, semmi baja nem lesz. Egy vaskos nagy vasfog hozzáért a másikhoz, nem lesz semmi baja. A fém-fém súrlódás miatt volt kicsit nehézkes kivenni.
ps.: emelőre amúgy üresben állunk
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz Empsepo #132458 üzenetére
Normálisnak normális a jelenség, de én leengedés előtt kiengedném a kézit, vagy kivenném P-ből. A kerék remélem ki van ékelve, nem fog elgurulni. Elég akkor kiengedni a kéziféket, ha a kerék már épp leért a talajra, de még az emelő tartja az autót.
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen