- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- SkyShowtime
- Synology NAS
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Vírusirtó topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz latyak17 #59037 üzenetére
ha nem padlózod hidegen, akkor semmi gond nincs a TSIkkel. rövid utakat is érdemes kerülni (még a manualban is benne van)
hideg padlót még az 1.3as buzuki se szerette,nemhogy ezek a bonyolult cuccok.ha meg nonstop város, 800méterekre beinditva, akkor valami startstopos szivóbenya japánból.
variant: nagyjából mindenki csalt, de a VW lett keresztre feszitve. A részvényekre mentek.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Qru
MODERÁTOR
válasz latyak17 #59043 üzenetére
Visszasírod VR6-ot? Biztos vagy te ebben?
A VR6-os motorok rákfenéje és nyűgjeinek túlnyomó része a hatalmas hőtermeléshez- és leadáshoz kapcsolódik. Az alapvetően négyhengeresekhez méretezett motortérben az évek során (hiszen itt javarészt 20 év körüli autókról beszélünk) a nagy meleg hatására először a vezetékek szigetelései adják meg magukat, aztán a vízcsövek, csatlakozók mennek tönkre. Ezek cseréje pepecs munka, sok türelmet kíván és bizony nem egy szerelő meghátrál a feladattól, pedig – mint minden Volkswagenhez – ehhez sem elérhetetlenek az apróságok. Pénz, az kell hozzájuk. A hátsó (tűzfal felőli) is nagyobb hőterhelést kap, itt már a hanyag karbantartás jobban megbosszulja magát, mert a dugattyúgyűrűk szó szerint elfogynak, fellép némi hordós kopás, és a motor sosem lesz már jó. Ugyanúgy nem érdemes elhúzni a leginkább fájdalmas vezérléscserét is. A vezérműlánc mellett kötelező a vízpumpa cseréje, és ha kell, az időközben megfáradt tömítéseket is érdemes újakkal pótolni, nem beszélve a hidrotőkékről.
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz latyak17 #59043 üzenetére
B7 Passatban van egydül vr6 még. B8-ban, már csak USA van.
Golfból, pedig G6-tól kiölték...(#59045) Qru
Sajnos a Vr-eket mindenki a G3-hoz köti, amibe tényleg nem való ez a motor a kis hely miatt.
Ez az írás is ahhoz kapcsolódik még...
G4-től érdekesmód nincs annyi anyázás ezzel a motorral kapcsolatban. (Habár az R32-ben megint csak nagy lett a 3.2, de a 2.8-as vállalható még.)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
válasz latyak17 #59581 üzenetére
Az utolsó szériás 1.8 volt a legszarabb szívó honda az 1.4 után szerintem. A 9. gené halott a 8. genéhez képest. Ez az 1.5T ha jól adja le a nyomatékot, mint a TSI motorok, akkor istenkirály lesz. Csak kár, hogy manuál és CVT így tuti nem veszem meg hosszú távra.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen