- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
heihachi
addikt
Nővérem férjének ugyanilyen Passatja van. Ő a következőket csinálta:
- kicserélték a porlasztócsúcsokat Audi A4-ben használtakra, mert állítólag az eredeti két irányba, az AUDI meg 5 irányba porlaszt
- egy picit nagyobb turbót kapott egy picit megemelt turbónyomással
- chiptuning
- új, de eredetivel megegyző kipufogó rendszer
+ egyéb aminek nem sok köze van a teljesítményhez (felni, gumi, intercooler, stb)
A szerelő szerint 140 lovas, a tulaj is kb 130-140-re saccolja, de lemérvve nincs.
Mindenesetre iszonyatosan megy, utazótempó 170-180, az olyan 3500-as fordulat.
De a félelmetes az, hogy úgy gyorsít 150-ről, mint 100-ról (és nem ugyanolyan szarul, hanem ugyanolyan jól )
Ha gondolod, majd utánajárok, hogy pontosan mit csináltak, mert Én csak nagyvonalakban érdeklődtem, nem értek hozzá.."Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
heihachi
addikt
Szóval a tuning a következőkből áll:
- AUDI A4 porlasztócsúcsok, ami 5 irányba porlaszt a gyári meg kettőbe
- nagyobb (Garret, GT17) turbó, ez van a gyári 110 lóerős változatokon
- turbónyomás feltolása 0.8-ról 1.2-re (de ha kell, egészen 2.5-ig feltolják, de úgy meglehetősen kétes az élettartama a motornak is meg a turbónak is)
- mivel a gyári vákumvezérelt az új meg nyomásvezérelt (vagy fordítva ) turbó, ezért kell egy druch-labda nevezető cuccos (lehet nem jól írom)
- az új turbóhoz cserélni kell a leömlőt
- chiptuning, itt is sok lehetőség van, igazából az ismerősöm gépén a ''gazdaságos'' beállítás is elég szépet dobott, de lehet itt is csúcsrajáratni a gépet
Nos, mindezt egy kifejezetten VW-re és Audira szakosodott szerelő srác végzi, igazán profi. Minden alkatrészt beszerez, mindent megcsinál, szerelés kb 2 nap, de a beszerzés kicsit több. Árban 230-250 között lehet rá számítani, ebben cakk und pack minden benne van.
Ha érdekel, akkor elkérem a telefonszámát, címét (pesti).
(Van Gyöngyösön egy szerelőműhely, ahol a régi Passatokba a Sharan PDTi motorokat szerelnek a Sharan hatos váltójával. Fél milla az ára, a fél autót át kell építeni miatta"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen