- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Open Broadcaster Software OBS
- Hálózati / IP kamera
- Milyen switch-et vegyek?
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz mamboo #170188 üzenetére
Plastdip, Rubberdip, etc. Ez mind addig jó, amíg el nem kezd hámlani, illetve 'dúsulni' az út porától...
- a gépi mosó kiesik, ahogy magasnyomású is
- az elején, oldalán, talán még a tetején felsérti, illetve felgyűri az összes felpattanó vacak; alternatívaként a keményebb/élesebb/hegyesebb cucc bele tud ágyazódni
- nem egyenletesen öregszik, így ha úgy döntesz, hogy inkább leszeded/leszedeted (hiszen ez is 'feature': megunod, lehúzod, mint a fóliát...aham), akkor szembesülsz azzal, hogy a magasabb hő, illet UV behatást kapó területeken (motortér környéke, tető) csak oldószeres agitálásra jön le, esetleg kis darabokban manuálisan 'lecsípkedve', ha akad kitartás
Akkor már inkább 'rendes' fóliázás: legrosszabb esetben is annyival drágább, amennyivel jobb (?).
EDIT: Bohócautóra, melóskocsira, stb. egyébként jó, mivel ötödannyi sz0pás sincs vele, mint akár egy spraycan paintjob-bal: csak zsírtalanítasz és mehet, mivel egy teljesen külön réteget alkot; kifinomúlt embereknek létezik az alapozós változat is. Egy 'szememfénye' autóra nem szerencsés.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
tboldi
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz mamboo #181054 üzenetére
A geometriat rakjak vissza gyari alapertekre es azt nem is erdemes eltekergetni. A szoftverhez nem nyulnak, de ha nem azert kellett felujitani a turbot, mert tul volt huzva, akkor ahhoz nem is kell nyulni. Kell egy kb 1000km bejaratas neki, amig nem tiprod, hanem szepen fokozatosan emeled a terhelest, aztan olajcsere es hadd szoljon!
-
válasz mamboo #181256 üzenetére
Végre kap levegőt és tud rendesen menni, nagyon koszos lehetett a légszűrő meg lehet rossz az olaj, de az olyan nagy fogyi növekedést nem okoz.
Amúgy mennyiről mennyi?
Szunya1: egy többszáz oldalas manual járt az autóhoz, amiben minden is le van írva[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
#89309696
törölt tag
válasz mamboo #181421 üzenetére
Pedig az nem rossz alapból sem, csipszel főleg. És akkor még én vagyok telhetetlen, mert nem volt nekem elég az 1.4
Mikor kifogy a csipszből a lendület akkor jönnek a nagyobb PD elemek, csúcsok, nagyobb turbó. Természetesen ezekhez újra kell csipszelni és kezdődhet a kuplungcsere is minimum.
Majd a végén felragasztani az ez dízel te k*rva és szmúk end csárm matricát. Az +50 lovat dob rajta és 400-nak fogod érezni tőle.
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz mamboo #181598 üzenetére
Ja, marha drága nekem is (én a kezdő szintben vagyok, mert a Peugeot nem az én nevemen volt), nagyobb biztosítónál évi 45-50 körül lett volna tavaly is a 105 LE-s Altea. És a kötelezőségen kívül értelme se sok van, mert oda jutottunk, hogy jobban megérné "okosban" kifizetni a kárt (ha nem horror összeg), mert a biztosító rövid úton kifizetteti veled. (Ez ellen próbálnak most fellépni.) Ami amúgy a biztosítás fogalom filozófiájával is ellentétes szvsz.
Egyébként "súlyadót" kellett volna fizetnem? Január 7 óta van a nevemen az autó, és még nem küldtek semmit.
-
tboldi
nagyúr
válasz mamboo #181598 üzenetére
Nekem B03-ban 44k Ft volt erre az évre, de 90k-rel kezdtem 2017-ben.
2006-os Honda Jazz, 61 kW, '95-ös vidéki lakos, 2012-es jogsi
(#181609) MasterMark: Én is ugyanúgy szoktam, ahogy a NagyFeketeKutyi.
(#181628) RR89: Én Kayabát (KYB) vettem a WagonR alá.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz mamboo #182833 üzenetére
Jó az az univerzális keresztrúd, ennyiért meg főleg. Enyémen még nem volt fenn, de két haverom már évek óta használja.
Leszabályozás: A Jazz (féleg ha még a korábbi, 8 gyertyás) japán viszonylatban nagyon alacsonyra lett hangolva (olyan európai 8 szelepes karakter inkább), nincs is nagyon értelme már 6K körül forgatni.
Nekem a TU5JP4 Picasso (főleg Janó dob után) miután vitaminkúrát kapott, vígan szaladt tiltásba, amíg meg nem tanultam, hogy nem, most nem kókad leszabályzás előtt.
Most meg párom autója (1.2 Puretech szvbó) meg elvileg 5750nél éri el a 83 lovat (118N meg 2750nél, szal ez is középre hangolt), mégis 5K fölött már nem sok minden történik (viszont cserébe 2500nél olyat tol, hogy azzal a váltókiosztással simán 1.6nak érződik, a hangja meg mint egy méregzsáké ).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz mamboo #182852 üzenetére
Kissé megfájdult a nyakam, de én úgy látom, hogy a 2-es Fabia és a 2-es Octavia kombi (wagon) is a listán van, illetve 2-es Superb bizonyos évjáratait is említi (3T néven). Más típusból nem jut eszembe 2-es kombi.
De a kép alapján, ahogy Qru is írja, tetőkorlát kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz mamboo #187972 üzenetére
Hóban? Pest melyik részén? Itt van pár:
Soroksari Auchannal vannak nagy placcok
[link]Csepel kornyeken is lehet loni tobbet
[link]
(beljebb meg van egy nagy parkolo [link])
[link]
[link]Matyasfold reuploter ha nincs tele kutyasetaltatokkal.
Ebben a korforgoban meg topart kornyeken kutya nem jar: [link]
Hajogyari .. Szigetszentmiklósi Auchan parkolója is jó, bár van oszlop, Vecsési teszkónál?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen