Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • EQMontoya

    veterán

    válasz Declare #31039 üzenetére

    Ha kicsi a ccm sok a lo, akkor az a baj, mert az nem normalis
    Nem feltétlen, csak legyen tartós. Ez utóbbi sokszor nem jön össze.

    Ha nagy a ccm es keves a lo az a baj, mert röhej
    Ebből következik sajnos egy döglött karakter is. Mivel nyomaték szinte biztosan van, ez azt jelenti, hogy teherautós karaktere lesz: 4000-ig forog max, aztán annyi. Márpedig egy v6-ot vagy v8-at lehessen tisztességesen elforgatni, akkor üvölt igazán szépen.

    a van turbo az a baj, mert az ördögtöl valo (erdekes, szivo dizelt senki nem akar :) , csak a benzinnel van a baj)
    Nem feltétlen. Egyetlen bajom vele, hogy agyonvágja a hangot. Illetve hogy sokszor van benne komoly késleltetés, de az igazából inkább az euro5-6 számlájára írható, mint a turbós konstrukcióra.

    A Poloban szerintem is tökmindegy, hogy mi van.
    De mondjuk egy 3-as BMW-ben legyen egy tisztességes selymes sorhat, ne egy reinkarnált Waresz csettegjen benne. :)

    Same rules apply!

  • Qtya123

    őstag

    válasz Declare #31039 üzenetére

    6 henger-8 henger.... Hát igen, eléggé leáldozóban van az új autók között és a majdani 10+ éves autók között tényleg csak a full full felső kategóriákban lesz 4+ henger. Elmúlik az az idő, hogy válogathat az ember a még fenntartható 10+ éves sokhengeresek közül. Most még van elsőkerekesekből is viszonylag több V6, hátsóból már árnyaltabb a kép, de még van megfizethető választék. Térjünk erre vissza mondjuk 2025-ben és sírva fakadunk.
    Én úgy gondolom egyrészt az Euro normák, a fogyasztói társadalom még erősebb előtérbe kerülése és nem utolsó sorban az emberek igényei kiölik ezt az egészet. Ha csak az emberi tényezőt nézzük, itt a Z generáció például. A 80-as 90-es évek elején született fiatalokban/fiatal felnőttekben még nagy számban megvan az autóbuzi. Ott még sokaknak számít, hogy hol hajt az autó, milyen a hangja, milyen a vezetési élménye. Családalapítás előtt meg aztán főleg sok esetben szempont ez az autóvásárlásnál.

    A Z generációnál már nagyobb a technokraták aránya és amúgy sem érdekli őket már annyira ez az autómizéria. Volt is róla több cikk, hogy a mostani 18-24 évesek között a felmérés szerint már sokan az autóvásárlásnál a praktikumot meg fogyasztást meg miegymást nézik. Mi még örültünk, ha volt egy autónk, amit szerelgethettünk huszonévesen, most már erre nincs igény. Fura nekem is hallani, mikor 20-21 éves ismerősök arról beszélnek, hogy jaj praktikus az 5-ajtó, meg kicsi kerék legyen rajta, mert olcsó a gumi, meg úúúrIsten 8 literes fogyasztás????

    Ez van, elkurvult a világ. :DDD

    10 év múlva mi meg idegbetegséget fogunk kapni, mert csak a lelketlen autókat tudjuk megvenni használtan.

  • Skillet

    addikt

    válasz Declare #31039 üzenetére

    A nagyon kis köbcentivel szerintem nem fogod tudni teljes mértékben kiváltani a nagyobb lökettérfogatot.
    A nagy lökettérfogat, kevés ló nem vicces akkor, ha volt valami verseny, hogy ki tud minél több köbcentiből, minél kevesebb lovat kihozni. Akkor még nyerhetnek is talán.
    Mitől lenne baj a turbo? Enyém is turbos. Mindjárt kettő is van benne, olyannyira nem baj! :D
    Benzinnel semmi baj.
    Az egész abból indult, hogy TaaT azt írta, lecserélné az 1.6-osát egy literes turbo-sra. Ezt nem értettem, hogy mégis minek. Cserélje le, egy 1.6 turbo-sra :) akkor van értelme a cserének :D de leírtam, hogy biztosan csak az én hülyeségem, hogyha már váltok, feljebb váltsak, vagyis erőteljesebb legyen a kontraszt.
    Mert ebben az esetben, nem tudom, mitől is érné meg olyan nagyon a csere.
    Előbb vennék egy dohc 2 literes szívót az 1.6 helyett, mint a literes turbo-t. De nem vagyunk egyformák.
    Több hengereseknek azért nem csak a hangja kellemes, más karakterűek a 4 hengeresekkel szemben, ugyanolyan ccm-nél is.
    Szerencsére 3 hengeresről szó sem esett. TaaT is 4 hengeres literes turbo-st linkelt.

    (#31139) Declare
    Az opelt én sem értem, miért szapulják. Előbb kellene opel, mint pl suzuki.
    Nekem volt opelem, szerettem. Népautó, de ez van. Nagyon olyan autót kell ahhoz venni, hogy ne jöjjön szemben.
    De az azért kétségtelen, hogy sok autó nagyon unalmas tud lenni. Tavaly nyáron egy rövid időre autót cseréltünk unokabátyámmal. Kaptam enyém helyett egy ignis sportot. Majdnem elaludtam benne hosszabb távokon :D végtelenül unalmas autó. De, hogy pontosan mitől, azt nem tudnám megmondani. Bent ült a család is, szóval társaság is volt, mégis.
    Passz :)

    [ Szerkesztve ]

    Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

Új hozzászólás Aktív témák