- Vírusirtó topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- DIGI internet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mozilla Firefox
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hachiko95
aktív tag
válasz szőröscica #288043 üzenetére
Két külön dologról beszélünk, mert ez modern autó és 205 a legkeskenyebb.
Az eredeti szál pedig az volt, hogy 80-as évek, régi autó és a 165-185 széles gumik.
Összességében a keskeny nyert a videóban kezelhetőségben és tapadásban (traction) 10% előnnyel , de fékezésnél az volt a legrosszabb. És az pont más minta is volt.
Szóval az nem derült ki, hogy egy igazán keskeny gumi mit tud, csak hogy új autón 225 vagy 255 gyakorlatilag mindegy.Szerk.: Jég-nél volt 10% előny gyorsításnál, összesítve 8% a keskenynek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #288043 üzenetére
Motoszkál bennem a gyanú, miszerint a szélesebb gumikat lágyabb keverékből készítik, ezért (is) kopnak el hamarabb. Nem jártam utána.
#"régen-minden- jobb(?)-volt": A kispolszki a gyári Y-mintás Stomillal csak úgy harapta a havat , becsszó volt trakció a farmotornak is hála.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #288043 üzenetére
Plusz ugye a gumiméret az oldalfaltól-oldalfalig értendő. Egy csomó gyártó meg elkezdett azzal játszani, hogy csökkentik a futófelület szélességét. Tehát az oldalfal távolsága azonos de a futófelület szélessége nem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen