- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #22027 üzenetére
Subaru Legacy 3.0R Spec B.
Ha nem lenne egy romhalmaz megvettem volna már régen. De kb egy millát rá kéne locsolni, hogy patent legyen. Gyári Blisten futómű már kuka, gyári Brembo fékek szintén. A gyári 18-as felni az összes kuka annyira le van padkázva mindenhol mind a négy (persze a gumik is kukásak rajta). Kb egy éppen maradt karosszéria elem sincs rajta (a hátulja megnyomva, a lámpa búra sérült, a motorháztető kavics vert, a szélvédő cserés volt de nem szakszerűen lett berakva, az egyik ajtó színben teljesen elüt a többitől, a lökhárító szintén sérült), a vezetőülést és a kormányt újra kéne bőrözni stb, Plusz a szokásos: azonnali vezérléscsere, folyadékok, szűrők...
És akkor még nem tudjuk maga a blokk milyen állapotban van (annyira nem néztük meg mert már a felsorolt dolgok is annyira elrettentettek, hogy hanyat-homlok menekültünk haverral) de valószínűleg nem kímélő üzemben ment. Nem csak a sok sérülés miatt, hanem mert akinek egy limuzinba nem elég 245 ló és felcsippelteti 260-ra az biza szokott sietni. És ok, tudom melegen nem árt neki ha küldöd, meg erősen túltervezett gép (6 gangos STi váltó van benne) de egy kókányszoftos autót nem szívesen vállalnék be 10+ évesen 300k km-errel...
De tegyük fel, hogy nem ér ez így 2M-át de akkor is bevették 1,7-ért és most 1,4-ért se kell senkinek.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen