- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
Tessék, Bubi és az EV tábor visszajelzései alapján updateltem egy kicsit: [link]
Pumpálós: Gyorsítasz, elengeded, gyorsítasz, elengeded. Vannak plattnerezők akik síkon is tolják, hogy jobb hatásfokú tartományban legyen az autó, de sem a hajtásláncnak nem olyna jó, sem az ember idegeinek, sem a többieknek. Eltekintve a sok baromtól aki bambaságból egy így.
Nade, hegyvidéken már nem is olyan nehéz így menni, és besaccolni úgy, hogy meg-megtolod, hogy minél többet elmenj még motorfékkel, majd az apexen megint lehet neki tolni annyit, amivel kb a kövi csúcspontig jó az ember.
Nem sok különbség van a normál hegymenethez képest, csak ha erre figyel az ember, akkor fele-negyed annyit fogja használni a gázpedált és több lesz a motorfék valószínű.
Pulse and glidebrumi1024: Ne feled, hogy az éves, sokezer km-es átlag, meg egy-egy trip hogy mennyi, az különböző érték! Tegnap 3,7-el mentem haza, de egy literrel több az átlagom. Viszont adott autóknál ott van a fogyasztási eloszlás diagram, ott látszik mi az, amit mondjuk 5-10× is már megcsináltak egy-egy telitöltéssel.
Pl nálam a Megane:
5,7l 7×
6,0 31×
6,3 17×
6,7 5×, stb.
Kihívást akarok, de nyilván nem elérhetetlent; de nem is olyat, amit könnyedén lehet bármikor hozni.
Igen, van pár gyártó/modell, ami sokkal jobban fogyaszt a többinél (tesztek alapján is). De ha a többieknek állítjuk a mézesmadzagot, a Teslások kiröhögnek[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen