Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz DeathAdder #194015 üzenetére

    De mi a cel? Ha sportolas ott a Ford Mustang GT de ha mondjuk egy eros GT kell ott a Lexus IS-F.

    #nincsbennetarcsi

  • aero.

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz DeathAdder #194015 üzenetére

    A GS430 jo, ABS hibái szoktak lenni, de az kezelhető. A 300C még a pápaszemes Mercire épül, így futómű rohadás, kerékjárati ív rohadás előfordul, a motor az jó. E39 540i is jo, ellenben drága és az is tud rohadni.

  • Snoop-y

    veterán

    válasz DeathAdder #194015 üzenetére

    SRT8 :D

    New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz DeathAdder #194015 üzenetére

    Ha jól látom, még senki nem írta; S80, esetleg XC90 is volt V8-al. Előbbit azért simán elfogadnám, a SUV nem annyira az esetem.

    [ Szerkesztve ]

  • Qtya123

    őstag

    válasz DeathAdder #194015 üzenetére

    Én a GS-t probléma és költségmentesebb autónak tartom, mint a Chryslert, igaz semmi tapasztalatom és nem is ismerek senkit, akinek 300C-je lenne. Abból indulok ki, hogy más típusú Chrysler tulajok azért találkoznak hibákkal.

    Ahogy előttem is írták a GS motorja elnyűhetetlen. Egy nagyon precíz műszer. Azért abban az esetben, ha egy 16-17 éves GS-ről van szó bele lehet futni kopó alkatrészek miatti zsebbenyúlásokba, de mint minden autónál, itt is az számít, hogy volt-e gazdája az adott példánynak. Ha igen, akkor a rozsdára és az egyéb alkatrészek miatti költségekre nagy eséllyel nem kell túlzottan számítani.

    Igaz nekem nem GS, hanem egy 2003-as IS van, de nem rohad. Ennek viszont több oka van. Egyrészt magyarországi forgalomba helyezésű, tehát nem a sz@rrá sózott német és osztrák utakat rótta, másrészt én mániákus kasztnimegóvó vagyok. Nekem 5 évente program a teljes karosszéria átnézés rozsda után kutatva és szintén 5 évente viszem alváz és üregvédelemre (eddig 2x volt, egyszer megvételkor és rá 5 évre újra). Most lesz nálam 7. éve, komolyabb nyűg nem volt vele, az alvázvédelmen kívül a legnagyobb összeg, amit költöttem rá az az első szélvédő csere és ezzel egybekötve a tető fényezése, illetve a vezérlés csere.

    Ezen kívül az alját majdnem minden mosásnál alaposan lecsapatom, a tél után meg kap emelőn egy alapos alvázmosást mindig. Télen meg igyekszem nem használni akkor, amikor épp sós latyak van az utakon. Általában egy télen 2-3 nap az, amikor sós latyakkal találkozik. Így nem nehéz rozsdamentesen tartani.

    Viszont vannak ismerősök, akiknek szintén van 2000-es évek eleji IS-e és sokaknak német/osztrák autóként kezdte, illetve nem tolják ezerrel az alvázvédelmet, alvázmosást, mint én. Közülük néhányuknál előfordul a rozsda, de nem vészesen. Tipikusan a kintről származó autóknál a hűtőt kezdte meg a rozsda, illetve a hátsó keréknél a küszöbnél indult meg, de nem vészesen, egyáltalán nem azt kell elképzelni, hogy levelesre rohadós területek lennének, nem csillió összeg a javításuk. Erősen korrodálttal egyszer találkoztam, de az a polc aljáról választott, 900ezer Ft-os elhanyagolt csapatós hülyegyerek autó volt.

    Gyanítom, hogy rozsda ügyileg a hasonló évjáratú GS-ek esetében is kb ez a helyzet, bár abból csak egyet ismerek, az nem rohad. Viszont egy megkímélt és karbantartott GS430 esetében még 17 éves korában is igencsak a zsebbe kell nyúlni, meg egyre ritkább is.
    Kedvcsinálóként egy szép GS: [link]

    Amúgy a feleségemmel pont nemrég beszéltük mi is, hogy mikor eladjuk az IS-t, utána kicsit lehet kitekintünk egy amerikai V8-ra, mert én főleg, de az autók iránt abszolút nem érdeklődő feleségem is bele van szerelmesedve ezeknek a dögöknek a formájába és a hangjába. De ez tényleg csak kitekintés lenne, mert 2-3 év után eladnánk, pedig nagyon nem szoktunk ilyen rövid távon autót eladni.

    Persze ezt majd még alaposan át kell gondolni. A Dodge Charger a kiszemelt, mert az klasszikus szedán forma és 4 ajtós. Nekem meg ez ilyen hülye becsípődés, hogy igazán csak a 4 ajtós szedánok tetszenek. Aztán persze lehet borul az egész, mert csak akkor áll ez a terv, ha ez a típus nem egy betegágy és nincs tele nyűgökkel. Még nem ástam bele magam, majd mikor aktuális lesz, de remélem nem rossz cucc, mert akkor zöld utat kaphat majd.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák