-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #155031 üzenetére
1. Felengedem a féket, megvárom még elkezd kúszni alapjáraton (~1 másodperc), majd rálehellek a gázpedálra és szépen elkezdem benyomni > nem ránt
2. Felengedem a féket és átlépek rögtön a gázpedálra, legalább félig lenyomva azt > nem ránt
3. Felengedem a féket, megvárom még megmozdul az autó (de nem kezd alapjárati sebességgel haladni) és már nyomom a gázt kb. egynegyedig > ilyenkor megugrik -
nagyúr
válasz Tsebacsi #155031 üzenetére
Habár alacsony lökettérfogat = lófing motorfék
Na ezt a saját bőrömön érzem... Nagyon más ez az 1.5T, mint a 2.0TdCi.
Sokat motorfékezek (mások biztos anyáznak is ez miatt), pl. amikor a körforgalom felé megyek, már jóelőre lelépek a gázról, és pont olyan sebeséggel érek oda a kereszteződésbe, hogy (ha nem jön semmi) pont begurulok fék nélkül.
Na... ennek újratanulása a benzinesnél eltartott egy darabig. Jóval hosszabbról be lehet engedni, mint a nagy dízelt (meg ugye eme utóbbinak a kompressziója is vélhetően más).B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- XGS24 - Remekül néz ki az új Perfect Dark
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Spórolós topik
- XGS24 - Ilyen lesz a South of Midnight
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen