- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
Az az egyetlen benzines motor ami jó a 159-ben, a többi benzines mind Opel/GM motor, csak az 1.8 MPi jó azok közül.
Szerelők is inkább az 1.8 TBi felé terelik a népet, jó motorok, tartósak, sok fut közülük már 300 felett és nincs igazán jellemző probléma, fogyasztani azt tud, viszont akkor megy is, el lehet járni vele 7-8 körül is vegyesben, de az inkább andalgás. Plusz tartalék is van bennük bőven, ugyan az a motor van az első szériás Giulietta QV-ben 235 lőerővel, majd FL után 240 le, de már asszem alu blokk, (magyarul a 4C-ben levő motor), több német cég kínál hozzá optimalizálást a 159-ben levő tartósan bírja a 260 lőerőt 400Nm-rel, az újabbak 280-320 között.Ez a motor már az FL utáni 159-be került, szóval pár típushibát javítottak már, de azokra érdemes ránézni, csomagtérnyitó gomb, ablakemelők stb.
Viszont Magyarországon ritka, kicsi a választék belőle, ha van is eladó, az gyorsan elmegy.
"Bad reklám is reklám too"
-
EQMontoya
veterán
Jaja, ez az egy baj van a 350Z-vel, elfelejtettek hozzá belteret csinálni.
Tomcsi: az Audi nagyon kemény, de leállóból előzésért legéppuskáznék bárkit, autótól függetlenül. Külsőből, jobbról még oké, de leállósávból azért talán ne.
Pöckölt PD-k állóból, lámpánál odapöckölnek esetleg, de pályán pl. esélytelenek, ha 150-ről kell megindulni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #90704 üzenetére
Lampanal meg egy 1.4 TSi es 2.0 TDi Octavia is odapockol, nagyobb temponal mar biztos fogy a lendulet, de en nem feltenem.
Qru: nem veszes, termeszetesen meg kell nezni az alanyt rendesen. Futomu is eleg tartos, de az olcso alkatreszeket el kell felejteni, gyari beszallitoja a TRW, azt kell venni tovabbra is, es nincs gond.
(Az FL utaniak konnyebbek atlagosan 60 kg-mal.)"Bad reklám is reklám too"
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #90706 üzenetére
Ültem a múltkor 159-ben, kicsit vegyesek az érzéseim.
Egyrészt kívülről gyönyörű az az autó, tényleg, kb. legszebb kombi, amit az elmúlt 10 évben gyártottak.
A beltér már kevéssé fantáziadús, szo-szó, szódával elmegy.
A kárpit minősége viszont már nem jött be, egyrészt nem elég puha, cserébe egy viszonylag keveset futott autóban is kopik. Ebben mondjuk a bőr lehet, hogy jobb, és azt általában szépre meg is csinálják az olaszok.
A dízel hajtáslánc kulturálatlan, nem nagyon lehet vele finoman közlekedni, kemény kuplung, tahó karakterű motor, a nagypapásnál minimálisan gyorsabban haladva már headbangelős lesz.Illetve amit nem értek, hogy hová lett a tér?
Mert látszólag kurva nagy hátsó lábtér van, de ez annak az eredménye, hogy a kategóriában kiemelkedően rövid a hátsó ülőlap. Tehát látszólag ott van egy csomó hely, de igazából így sem túl tágas, mert ugye bőven előrébb van a térded/lábszárad, mint az ülés, cserébe legalább kényelmetlen is, mert a rövid ülőlap nem támaszt alá rendesen.Szóval kombiként sem annyira nyerő, leginkább az első két személynek jó, de hosszú távon 4 emberrel nem utaznék vele szívesen, mert a hátsóknak szívás.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #90708 üzenetére
Nade akkor Brera, szépnek az is szép, de az legalább különleges.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Motion_Blur
félisten
Menet közben is csinálja random, de ma pont egy körforgalomban ütött be úgy hogy a motor is leállt és a kormányt is csak úgy tudtam elforgani hogy majd leszakadt a helyéről... érdekes módon hidegindítás után soha nem csinája, legtöbbször akkor ha már pont üzemmeleg a motor. Van hogy magától el hagyja, de legtöbbször le kell állítani a motort és újraindítani.
3 éves autó, 100e km-el...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #90711 üzenetére
Akksi milyen állapotban van? A saruk nincsenek beoxidálva? Lekötni, megcsiszolni, hátha csak ennyi. Bárhol lehet kontaktos az akksitól a gyujtáskapcsolóig.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #90707 üzenetére
Az a dízel valami csipszes dolog lehetett, mert ilyen panaszt eddig nem hallottam, hogy tahó karakterű lenne a motor, na meg melyik a 6-ból?
A beltér valószínűleg alfatex volt, az kényes, velúr (szerű anyag), könnyen koszolódik, és általában leszarják a takarítást. Példának a 20+ éves Lanciában a bézs velúr gyönyörű állapotú, bolyhosodás persze van, de csak azon a felén ahol beszállsz.
A lábtér érdekes, szerintem inkább kicsi, kb akkora mint egy IS-ben vagy 3-as BMW-ben, csak azok hátsókerekesek, így védhető, viszont az ülőlapot érdekes, hogy említed, mert pont, hogy hosszabb volt a kategóriatársainál, a legtöbb tesztben ezt ki is emelték, de ez is ülés függő, van belőle többféle.
Műszerfal nekem is csak a jobban felszereltekben tetszik igazán, nem mindegy a szín. Minőségre azt tudta mint a többi korabeli, TC szerint az E90-nél pl jobb, ami sajnos nem nehéz ügy.
"Bad reklám is reklám too"
-
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #90714 üzenetére
1.9 alap dezso chips nélkül, kézi váltó.
Ülés talán a 2. fajta, de bőr nélkül. Fura anyag, mint ha picit átlátszó lenne, és látszik alatta ilyen mehsejt szerű textúra. Nem néz ki rosszul, de szerintem nem elég puha és könnyen koszolódik.
A beltér minőségére egyébként nekem sincs panaszom, korrektül össze van rakva.
A hátsó lábtérben pont az volt a fura, amit mondasz, hogy az IS-hez képest nagy előrelépést vártam, mert amúgy is nagyobb autó, és még a sorhat sem viszi el a helyet, ehhez képest minimális a különbség.
Same rules apply!
-
válasz EQMontoya #90679 üzenetére
Amit én full nem tudok hova tenni az a hyundai kona 1,6 t-gdi, mondjuk ha már nem szép legalább megy
Van belöle 4*4 is
Alaki nem tudja hova tenni i20 alapokra épül kia stonic teso[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
F_Zolee
veterán
válasz Magnum_ #90719 üzenetére
Én csak akkor mosatom a madarasteszkóban érintésmentessel ha száraz "meleg" időt jósolnak és nem kenem össze az első métereken, mert még olvad minden...tavaly tele is volt a tököm a hetekig tartó minuszokkal aztán sóztak mindent.
Más...nyári felni garnitúra bekészítve. Felni homokfújva-szinterezve-lakkozva, új gumi felpattintva. Én már várom a jó időt. Persze a tavaszt futómű felújítással kezdhetem, hogy minden klappoljon.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz focvis #90722 üzenetére
Sokkal többet nem tudok mondani, mert nem én csináltam.
Itt a fórumon kaptam én is ajánlást. Alap szürke szín, 16os felnire kemény 22k volt. Szerintem jó lett az eredmény. Igaz egy-két valami szemcse féleség maradt a felnin de nem is 100k-s kategóriát képvisel. Csak ha keresi az ember a szemével akkor találhat rá. Sok felni rostokolt ott átadásra mikor voltam érte szóval nem ma kezdték. Vagy 3 hetet vártam rá bár nem volt sürgős. Ja helyileg XX.ker az autópiac környékén.
Kép.[link] Ha találtok hibát a felnin most az kosz nem leverődés...[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Adtam fel lottót. Most várok.
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz F_Zolee #90732 üzenetére
22k / db az sok, viszont ha 4 db ennyi, az igen jó.
Fényeznek is vagy csak porfestenek? Nekem inkább az előbbi kellene, mert csak 2-db-ot tervezek javíttatni. Köszönöm az infókat!brumi1024-nek is köszönöm, szintén 4 db?
Integrale: cool, kéne. 15-20 éve bagóért mentek.
[ Szerkesztve ]
-
Érdekes, néztem pár top speed videót i20- nál és a 75-84 lovas 1,25 mpi-nek ugyanannyi (175-180), mint a 100-120 lovas t-gdi nek, és az 1,4 mpi 100 lovasnak szintén
Egyedül az 1,4 crdi megy ~190-et
És nem a váltó miatt, egyszerűen elfogy az erő, pedig 1000kg körüli a bódé
Ahogy néztem óra szerinti 200- hoz ~130ló kell kb
Fura azért, mert a 64 lovas 1,2 fabia óra szerint ment 175-öt, igaz, annak 5.-ben az volt a vége (max fordulat)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #90738 üzenetére
nem rossz, tényleg megfutja. az órán +5km/h az teljesen biztonsági kategória, sok csal ilyen sebességnél 10km/h-t is. mondjuk gyanús, hogy ebben se kell már beszélgetni ilyen sebességnél splash-t most megfuttattuk, átfordult a 40ezren (2009 végi autóról beszélünk ), pályán szépen vitte az óra szerinti 160-at, csak kiabálni kell már benne ott.
-
-
válasz rbalint88 #90741 üzenetére
Ez kendács csak . Én a gyári kiadásúra gondoltam, ami itthon olyan jól fogyna! Mert ugye nekem is lehetne Teddyben nyugodtan 1.4 lupo motor. Mindent a villantásért, parkolni meg nem mindegy mennyire viszi?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz bajnokpityu #90743 üzenetére
Hát , kérlek alássan ez a szégyen van most ostoba és végtelenül sötét politikusok miatt. Valahogy csak nyerni kell választást. Az autózás meg telibe van kakkantva.
Én már elhatároztam h amíg megtehetem v6/2liter alá nem megyek. Ha már élhetetlenül szabályoznak, akkor meg taxizni fogok azon a pénzen. Lassan itt a nyugdíj (vagy a lábbal előre közlekedés -remélem ez hamarabb lesz mint a szép kornak nevezett nyomorgás), remélem még tartogat pár szépséget nekem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz rbalint88 #90739 üzenetére
nem is így szoktam vele közlekedni
max volt a 160, de amúgy 130-nál 3600-at forog, 140-nél 3800-at, az 1,4 MPI kia az többet forgott ugyanennyinél, 3800 130-nál és 4000 140-nél (ha jól emlékszek)
nagyon hosszúra hagyták a fokozatokat ehhez a motorhoz, lehetne ezzel sokkal jobban is haladni (gyorsulás)
mondjuk 100-110-nél még visszarakhatom 3-ba[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #90747 üzenetére
akkor azért megy ilyen szarul, csoda, hogy az 1.2 16V egyáltalán megmozdítja
-
proof88
addikt
Hello,
ezt úgy olvassátok hogy alapvetően kezdő autótulajdonos vagyok.
Ma volt az első olyan alkalom télen hogy jeges volt az egész autó, szóval elindulás előtt pár perces jégkaparás következett. Értelemszerűen először a kevésbé érdekes részekről lesodortam a havat úgy ahogy tudtam, utána nagyobb figyelemmel levakartam a lámpákról és szélvédőkről. Na és itt a lényeg, a hó alatt sok helyen némi jégréteg volt, ami most elég könnyen lejött, de miközben ezt csináltam még mindig esett a hó, és mire beültem a kocsiba, megint tiszta sz*r lett az első ablak, ami azt jelenti hogy még rá is fagyott kb egyből a ráesett hó. Tehát ha elindulok a kocsival akkor még mindenképpen jeges az ablak.Ezért kitaláltam hogy beindítom a motort, kicsit járt álló helyzetben hogy melegedjen, ezerrel fújattam a levegőt az ablakra de az első 10 percben kb hideg levegő van csak, azzal nem sokra megyek. Ráadásul bizonyos országokban eleve büntetik a motor álló helyzetben való járatását. Szóval gondolom ez annyira nem menő. Viszont ha csak gyújtást kapcsolok akkor meg sosem lesz meleg levegő ha jól sejtem, mivel a motor meg nem jár.
Szóval a kérdés: hogyan lehet felgyorsítani a jégkaparást indulás előtt? Konkrétan arra gondolok hogy ha letisztítom az első szélvédőt akkor ne faggyon rá az első 1 percen belül az ami ráesik, mert akkor nem látok ki rendesen, csak 10 perc múlva ha már elég meleg levegő fújja az ablakot.
Vagy lehet hogy egyből már járatnom kellett volna az ablaktörlőt és akkor nem fagyott volna rá addig sem semmi?21 éves B Corsa, nem tud ilyen fancy dolgokat hogy okoskulcsról előre szólok hogy kezdjen fűteni mert 10 perc múlva indulás.
A másik dolog, hogy ha nagyon mocskos időben szervizbe viszi az ember a kocsit, illik-e előtte kimosatni a kerékjáratoknál meg ilyesmi? Vagy a műhelyben megoldják ezt általában? Mert bringánál néhol feláras a szerelés ha elég mocskosan viszed be a bringát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen