-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Richard!
addikt
Műszaki vizsga, klíma töltés, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, komplett vezérléscsere vízpumpával, olajteknő jeladó, 2 fékcső, termosztát, termosztát ház.
~450€ a munkadíj(76,78€/óra), a többi az anyagköltség.
De, amóta megvan -november óta- csak 1 balos kerékcsapágyat cseréltem. Illetve tankoltam.
Szerintem annyira nem gáz ez az összeg.[ Szerkesztve ]
Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #77542 üzenetére
Pontosan nem tudom nem értek hozzá ilyen szinten. Azt tudom, hogy a módosítás után lentebb vált a szelepvezérlés, meg a benzin-levegő aránnyal is mókolnak, meg a gyári szoft 91-es benzinre van írva ezt írják át a nagyobb nyomástűrésű 95-ös benzinre (vagy ha kéred a még nagyobb nyomástűrésű / erőt adó 98-100-as benzinhez).
Jorus-t kérdezd ő csináltatta most meg a Subaruját.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard! #77551 üzenetére
A korát tekintve simán jó. A vezérlés csere nekem is 160k volt vízpumpa nélkül, egy sima kis revízió 45k ha én viszem a cuccokat hozzá akkor csak 35k.
mod:
Declare: És tudod milyen jól megfizetik őket, hogy kitalálják miért nem fizetnek?! Fajlagosan soha nem kerestem olyan jól mint amikor biztosítónál voltam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
veterán
7-8 éve kaptam ajánlatot, hogy az akkori bruttó fizum 1,8 szorosáért mehetnék cégen belül Brüsszelbe dolgozni. Az is bruttó bér lett volna és magasabb ott az SZJA; plusz bérelhetsz lakást, a nap végén rosszabbul jártam volna.
Ugyanakkor megértem azokat, akik itthon szívnak és elindulnak szerencsét próbálni; akár junk melóért Londonba.@(#77561) Qru: akkor más!
@#77559) iRico: Hol van ilyen?
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
-
gzbotii
veterán
Valaki tudja, a Shell kutaknál szokott lenni kompresszor?
Az ÖMV-nél van, de azok a kis mobil cuccok baromi pontatlanok..When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
veterán
válasz Elektrosokk #77565 üzenetére
Köszi! Bakker, 400 k.
-
gzbotii
veterán
válasz szőröscica #77567 üzenetére
Tegnap M0-án éreztem, hogy nagyobb tempónál nem olyan stabil a gép mint kéne - megnéztem és kézzel megnyomkodva az abroncsot, érezhetően lágyabb, mint kellene. Reggel indulás előtt rápróbáltam egy egy ÖMV kútnál, 2.1-et mutatott, rányomtam és kb 3mp alatt 2.3 ugrott. Csak az a vicces, hogy hátul alapból 1.9 kell bele, annyira is fújtam (digitális, MOL-os cuccal) anno.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
pècsimunkás
addikt
Az èrintőkèpernyőt az autóban , mivel takaritjátok ?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #77575 üzenetére
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
nagyúr
válasz szőröscica #77542 üzenetére
Mérnök én sem vagyok, VR6-Fan kollégát érdemes kérdezni ilyen témában. A szakember elmondása alapján - aki megírta rá az új progit - az ECU mapokban módosították az előgyújtást, a gyújtás paramétereit, a változó szelepvezérlés váltási pontjait, az előállítandó üa/levegő keverék arányát, lambda feszt, a befecskendezők nyitvatartási időállapotait és dugattyúhelyzethez viszonyított állását, valami fáziseltolási paramétert és leszabályzási ford. számot. Elég pöcsölős és nem sok eredményt hozó munka, főleg, ha nincs hozzávetőlegesen kész, lepróbált program az adott motorhoz, és az eredmény jellemzően max 5-12% teljesítményben és nyomatékban, de inkább az alsó értékhez közelítően. A műveletet hasonló áron végzik, mint a turbós autók programozását, tehát ilyen 70-100k, ami elég karcos ár, ha egy átlagos 100-140 lovas autót veszünk, és +10 LE, 11 Nm-t. Az én esetemben ~11%-ot hoztak ki pluszban teljesítményben és ~10%-ot nyomatékban, előtte-utána méréssel csekkolva.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #77574 üzenetére
106kg vagyok, de voltam már több is. Jó, a miatában éri a búrám a tetőt, meg a térdem üti a kormányt koppra tolt üléssel, pedig annyira nem vagyok magas...(182cm) Nekem kicsi az a verda.
bbubby00 145kg van írva a szlovák forgalmiba az 1.8 140lovas NB-nek a kemény tetőre és 160kg a puhára.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz focvis #77562 üzenetére
1,8x-osáért én se mennék sehova. Min. 3x, és csak ehhez a céghez ahol dolgozom. Csak úgy szerencsét próbálni nem indulnék ki. Illetve fősulis éveim alatt volt 1 üres félévem, akkor kimentem haverokhoz 3hónapra Londonba. Nem igen mennék vissza....
Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
Ha az ember felsőteste magas, nem a lábai hosszúak, annak lehet szerintem alacsony az autó. Én se vagyok égimeszelő de több olyan autó van amiben a fejem súrolja a tetőt...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Nem a csúcsteljesítmény lett csak magasabb, szépen eltolódott felfelé mindkét görbe, és érezhetően másképp megy az autó. A leszabályzást mondjuk nemtom, miért tették feljebb (7.000-ről 7.200-ra), mivel a csúcsteljesíményt 6.700-nál adja le, de én ugye ehhez nem értek. Azt, hogy punkt 3.000-nél mennyit nőtt a nyomaték, azt majd megnézem, csak ki kell túrnom a dokumentet. Egyébként gyárilag is elég lapos a nyomatékgörbéje, 3.200 környékétől 5.500-ig szinte egyenes (4.200-nál a csúcs), ez tolódott feljebb a tartomány nagyrészén 30Nm-t.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
veterán
válasz Elektrosokk #77594 üzenetére
Csak Péter tud spórolni, nekem benzines autóm van, 9-et eszik.
Nagyon tetszik a hűtő, de nem vennék már csak azért sem, mert nem alulfagyasztós.@lenko: egyről beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
hacki87
senior tag
válasz Elektrosokk #77598 üzenetére
A saab az kormolt rendesen
-
veterán
válasz Elektrosokk #77598 üzenetére
Semmi gond, kormol kicsit a benzines is.
Ezelőtt fel évig dízel volt - ahogy hacki87 irja - az "csak" 8-at evett hasonló felhasználás mellett.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen