- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
Téli gumin nyomom még... hát botrány 4 kerékkel csúszok 45-nél olyan kanyarban amit amúgy 65-el szoktam venni. Fékút is hosszú de az nem meglepő mert az hidegben is az az volt.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Magnum_ #66698 üzenetére
Egesz nap simogatnam A masikkal egyutt :-)))
Csak nekem túl erős az asszociációs készségem?
@lenko: Ebben bízom én is, hogy csak a marketing miatt van. Meg ha az ember megíratja a szoftját, akkor eleve kérheti 95-öshöz is.
Továbbá erről a VR6 alapú motorról annyi rosszat összeírtatok - Te is - hogy hiába tetszene a hangja, nem akarok belenyúlni. 1x régen vezettem G3 VR6-ot, nem ájultam el tőle, attól még kult autó természetesen.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Ennyiért egy ilyen bután orrnehéz, alapvetően elsőkerék hangsúlyos G5-öt? Szeretem a Golfokat, meg alapvetően a VAG termékeit, de ezeknek sose láttam értelmét. Sokkal inkább egy rendes M3, ha a vezetését élvezni is szeretném, és ennek autóformája van Az meg mondjuk egyéni dolog, de szerintem messze a legcsúnyább Golf a G5.
(#66708) K Norbi: Írta, hogy nem akar belenyúlni a VR6-tal, erre kap egy 2.0 PD ajánlatot. Az tényleg sokkal megbízhatóbb konstrukció.
Más kérdés, hogy ez inkább oldalralépés a Saab után motort és hajtást tekintve.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #66705 üzenetére
Ez a motor kompressziójával is összefüggésben van (a kivehető teljesítményre is hatással van meg összefügg a gyárilag felprogramozott előgyújtási szögekkel is). Ha magasabb a kompressziója a motornak akkor magasabb oktánszámú benzinből több lovacska hozható ki, mert a magasabb oktánszámú nyálnak nagyobb a kompressziótűrése is. Ez kitolható ha pl egy 95-ös alap benzint feljavítanak valamilyen kopogástűrésnővelő adalékkal (sok autónál a 95-ös prémium előírás pont ezért, lásd tbold Jazz-e).
Régen ilyen volt a súlyosan mérgező ólom amit már rég betiltottak ezért manapság többnyire bioetanollal pótolnak. Tehát ha 5% bioetnaol tartalmú a 95-ös benzined akkor 95-ös oktánszámú szénhidrogén löttyhöz 5%-nyi kb 109 oktánszámú bioetanollal javítják fel. Ennyi etanol még nem indít brutális korróziót általában és az összes "polgári felhasználású" motor elvisel ennyi etanolt.Mondjuk nekem le is van írva a manualban, hogy max 10% etanol tartalmat bír el a gép, tehát tiszta E85 üzemben tönkremenne de mondjuk - a végül be nem vezetett - E10-et még elketyegne.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz K Norbi #66708 üzenetére
Jól néz ki főleg oldalról és nagyon praktikus autó, különösen tetszik a színe. De ilyent kevésbé szeretnék, meg ez egy betegágy motor.
@brumi1024: Most úgy állok a kérdéssel, hogy holnap ránéz egy Opel-specialista ismerősöm (egy kisebb szervizt üzemeltet Érden). Ha azt mondja rá, hogy értékarányos összegből megszüntethető a füstölés, akkor marad a gép még egy darabig. Tényleg nincs gondom vele, csak a füstöt nem komálom.
Ettől függetlenül, ha egyszer megmosom majd, akkor fotózom és hangulattól függően felteszem a hahura.@Qru: Elvileg azonos motorokról van szó Audi és VW vonatkozásában. Chip megoldja a 98-as problémát is, de chipnek csak turbónál van értelme.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #66713 üzenetére
Ez semmi. A 3.0tdi- elől van 3 méter szíj, hátul 4 méter lánc. Z már valami. Egész hajtómű ki, váltó le, lendkerék le, dekli le, úgy lehet a lánchoz férni. 1000 euró az anyag, meg majdnem annyi a munka.
Akár 4-500 000km-t is elmegy egy láncxal, szóval nem para. Csak 1X kell cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
Ma a szerémin valami kis piros vacak útban volt, gondoltam kikerülöm, mint valami akadályt...
Nem annyira jött össze... kikerültem, de aztán látom a balos tükörben, hogy nem nagyon akar lemaradni, meg akkor már a micu jelet is láttam az orrán. colt.
Aztán ablak le, és kicsit dumáltunk. 1.5 turbo (2005-ös) de "picit" megokosítva, ugyanis 220 paripa volt a könnyű bódéhoz sperr és minden földi jó
Állóból nem sok esélye volt, de nem tudtam elnyúlni tőle. Repülőből meg nem tudtunk egymással mit kezdeni.
Kis mocskos koporsó![ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
lenko
aktív tag
válasz EQMontoya #66713 üzenetére
Ha ez vígasztal, még a B5 passat 1.6 szívó vezérlést is így kell cserélni.
(#66705) focvis
200e km-ig normálisan használva/szervizelve ennek sem lesz semmi baja, nálad 150e-ig sem lenne meg...
Hagyjuk a G3 Vr6-ot... Egy kalap kaka az. Sokat eszik, de legalább nem megy. Kis helyen nagy motor stb.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #66707 üzenetére
R32-be hibátlan a külső G5-nél.
1.4 alap külsővel aláírom, hogy hányás.Jójó ez az M3, de megint sok ezért a 6M. 15 évesen 200e feletti km-el...+Az SMG váltó sem örök élet.
Havernak megadta magát egy M6-ba, szép kis összeg volt a javítás...
Feléből venni 80e-t futott M-pakettes 330i-t. Az is megy úgy kb. mint az R32.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
Becserélem a skodrit egy új Ignis-re.
-
lenko
aktív tag
válasz Magnum_ #66724 üzenetére
Vagy törve volt, vagy széthajtották a g*cibe. Más nem nagyon jön szóba.
(#66727) Saint_
Nincs tervben M-es bmw, nem is csak az ára miatt, hanem inkább a szervíz miatt.
Haver 2M-t locsolt az M6-ra, 2év alatt meg is unta, és vett egy 350Z-t.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
brumi1024
veterán
Szerintem ezzel is szörnyű, csak kicsit csicsásabb. Egy Golffal sincs problémám, kivétel az 5-össel, de azzal nagyon.
(#66727) Saint_: "Ilyet vagy ujonnan erdemes vennoszalonbol, vagy sehogy."
Úgy viszont egy M240i finom és elég is (csak lenne az árához méltó a belseje is), esetleg a gyári sperrel. De legalább a szerviz ingyen van az első 3 évben.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
Ohhh. Komoly kis szerkezet.
Egy biztos, tudja, ami a szövegben van. Nem mese
Tette mindezt úgy, hogy a hangját nem hallottam. Bár, gyanítom az enyém túlkiabálta.2 kérdés. Egyik már volt pár napja. Autó színváltozásánál mi a jelenlegi szabályozás?
Másik: Petőfi híd budai hídfőjénél mik azok a kamerák?
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Nem vesztek komolyan. Annyit nyomják a reklámot, bementem a szalonba megnézni, mi a helyzet. Sokkal finomabb szerkezet mint a skoda. A tesztvezetés még hátra van.
[ Szerkesztve ]
-
-
vmk
tag
Sziasztok.
Ha üzemben tartója vagyok egy autónak (de nem tulajdonosa) és a tulajdonos "vissza venné" az autót a nevére, akkor mi a teendö? Milyen papírt kell írni?
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kisza25 #66749 üzenetére
Vödör víz.
2-300km pálya után minimum 5 perc helyben járatás. Nyáron 30+ fokban nyitott géptetővel. Az utolsó kilométeren a letérő előtt folyamatos motorfék van, kapcsolgatok visszafelé, a hideg levegő szépen lehűti, mie meg kell állni. Ilyenkor nem fecskendez be, csak beszívja a levegőt, összesíríti is kifújja a forró turbóba. Üzemanyag hiányában ez sokkal hidegebb, mint terhelés alatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen